Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-02, 23:30
  #1
Medlem
Tjenare!

Jag har snackat o varit tillsammans med en brud ett par månader nu. Jag hade en dålig magkänsla så idag bestämde sig min vän att testa henne genom att dra iväg ett DM till henne på Instagram.

Han drog en pickupline och fick igång en hel konversation med henne där hon engagerade sig totalt, ställde frågor tillbaka och försökte lära känna honom TROTS ATT min vän var noga med att skriva till henne att hon var hans typ och han ville lära känna henne bättre. Det hela slutade med att hon gav ut sitt nummer till honom. Min vän frågade även henne om hon var singel då svarade hon JA.

Jag konfronterade sedan bruden och då påstod hon att ” hon visste att det var någon som vill testa henne och hon kände de på dig därför hon skrev så.”

Jag snackade med henne i telefon under tiden dessa konversationer pågick och frågade vem som skickade meddelande till henne. Hon svarade då ” ingen det är min kvinnliga arbetskollega”. När hon sedan blev påkommen menade hon på att hon sa att hon var singel för att främlingar ej har med hennes privat liv att göra och att hon inte gjort något fel utan att det var min kompis fel och samt mitt lite. Hon försökte även få mig o må bättre efteråt genom att skicka nakenbilder till mig.

Ibland somnar hon även tidigt runt 7-8 påstår hon och hör inte av sig förrän dagen efter runt 3-4 tiden och är då alltid i bilen o kör.


Jag mår inte bra och är orolig för att hon är den otrogne typen. Hon säger att hon älskar mig och försöker visa mer intresse i talande stund. Jag är kluven men inte dum.

Vad ska jag göra? Tror ni det kan vara som hon påstår eller blev hon bara tagen med handen i kakburken som man säger. Hur bör jag gå tillväga för jag älskar fan henne.

Tror ni att det hon säger stämmer eller är hon rent ut av sagt en red flag? Alla tips o råd är välkomna! Tack på förhand hoppas ni har en fantastiskt bra kväll.
Citera
2024-02-02, 23:34
  #2
Medlem
skatteverk1s avatar
Vill hon lägga sig tidigt även när ni sover hos varandra?
Citera
2024-02-02, 23:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatteverk1
Vill hon lägga sig tidigt även när ni sover hos varandra?


Nej. Väldigt sent runt 2-4 på morgonen
Citera
2024-02-02, 23:37
  #4
Medlem
skatteverk1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Nej. Väldigt sent runt 2-4 på morgonen

Är det att ni knullar/pratar/gör nåt annat tills dess eller säger hon bara att hon är en kvällsmänniska?
Och gäller det enbart vardagar eller helger också?
Citera
2024-02-02, 23:41
  #5
Medlem
Miffeds avatar
Ni har ”pratat och varit tillsammans några månader” skriver du. Hur många månader?

Hur ofta ses ni? Är ni verkligen tillsammans eller är det här ännu ett sådant där internetförhållande där den ene anser att båda gått med på att vara exklusiva medan den andre anser att båda är fria att göra lite vad dom vill?
Citera
2024-02-02, 23:44
  #6
Avstängd
SMART4SSs avatar
Varför investerar du din tid, glöm den här tråden och glöm henne.
Citera
2024-02-02, 23:45
  #7
Medlem
Hon är den otrogna typen.
__________________
Senast redigerad av Liljor 2024-02-03 kl. 00:17.
Citera
2024-02-02, 23:51
  #8
Avstängd
Ni låter båda oerfarna och omogna.

Skulle ni råka vara 14-15 skulle jag säga att beteendet nog är ungefär det du kan förvänta dig.

Är ni däremot 18+ måste du vara en självplågare för att vara med en sån brud. Alternativt att du använder henne för sex och struntar fullständigt i att hon är blåst/opålitlig
Citera
2024-02-02, 23:54
  #9
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Tjenare!

Jag har snackat o varit tillsammans med en brud ett par månader nu. Jag hade en dålig magkänsla så idag bestämde sig min vän att testa henne genom att dra iväg ett DM till henne på Instagram.

Han drog en pickupline och fick igång en hel konversation med henne där hon engagerade sig totalt, ställde frågor tillbaka och försökte lära känna honom TROTS ATT min vän var noga med att skriva till henne att hon var hans typ och han ville lära känna henne bättre. Det hela slutade med att hon gav ut sitt nummer till honom. Min vän frågade även henne om hon var singel då svarade hon JA.

Jag konfronterade sedan bruden och då påstod hon att ” hon visste att det var någon som vill testa henne och hon kände de på dig därför hon skrev så.”

Jag snackade med henne i telefon under tiden dessa konversationer pågick och frågade vem som skickade meddelande till henne. Hon svarade då ” ingen det är min kvinnliga arbetskollega”. När hon sedan blev påkommen menade hon på att hon sa att hon var singel för att främlingar ej har med hennes privat liv att göra och att hon inte gjort något fel utan att det var min kompis fel och samt mitt lite. Hon försökte även få mig o må bättre efteråt genom att skicka nakenbilder till mig.

Ibland somnar hon även tidigt runt 7-8 påstår hon och hör inte av sig förrän dagen efter runt 3-4 tiden och är då alltid i bilen o kör.


Jag mår inte bra och är orolig för att hon är den otrogne typen. Hon säger att hon älskar mig och försöker visa mer intresse i talande stund. Jag är kluven men inte dum.

Vad ska jag göra? Tror ni det kan vara som hon påstår eller blev hon bara tagen med handen i kakburken som man säger. Hur bör jag gå tillväga för jag älskar fan henne.

Tror ni att det hon säger stämmer eller är hon rent ut av sagt en red flag? Alla tips o råd är välkomna! Tack på förhand hoppas ni har en fantastiskt bra kväll.

No no. Hon kommer göra det igen. Ja hon ljög. Om hon vetat om att killen skulle testa henne så hade hon ju en fantastiskt chans att stärka ert band just där, men valde någonting annat.

Även om hon det hon säger är sant verkar hon inte älska dig. Samma gäller för om det är falskt.

Gör dig själv en tjänst och gör slut nu.

Du är bara blind av din egen kärlek till henne. Finns ingen framtid och du kommer bara ångra att du slösade mer tid än nödvändigt på henne. Ta det från någon som slösat år på en otrogen slyna han älskade.

Det är just PGA. att du älskar henne dom det är ännu viktigare att få distans nu. Du tänker inte så bra kring henne pga. detta.

Hon kan ju uppenbarligen leka med dina känslor, gå tillbaka, bla bla bla.

Om du gör avkall på det som är rätt nu så kommer du få betala med sämre självkänsla senare inte bara i det här förhållandet utan nästa också.

Tydliga gränser som man lever efter från början till slut är enda hälsosamma vägen och dessutom vägen som kommer leda till någon som förtjänar dig!

Gör inte mina misstag! Tar år att komma tillbaka från det om det vill sig illa!
Citera
2024-02-02, 23:56
  #10
Avstängd
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Tjenare!

Jag har snackat o varit tillsammans med en brud ett par månader nu. Jag hade en dålig magkänsla så idag bestämde sig min vän att testa henne genom att dra iväg ett DM till henne på Instagram.

Han drog en pickupline och fick igång en hel konversation med henne där hon engagerade sig totalt, ställde frågor tillbaka och försökte lära känna honom TROTS ATT min vän var noga med att skriva till henne att hon var hans typ och han ville lära känna henne bättre. Det hela slutade med att hon gav ut sitt nummer till honom. Min vän frågade även henne om hon var singel då svarade hon JA.

Jag konfronterade sedan bruden och då påstod hon att ” hon visste att det var någon som vill testa henne och hon kände de på dig därför hon skrev så.”

Jag snackade med henne i telefon under tiden dessa konversationer pågick och frågade vem som skickade meddelande till henne. Hon svarade då ” ingen det är min kvinnliga arbetskollega”. När hon sedan blev påkommen menade hon på att hon sa att hon var singel för att främlingar ej har med hennes privat liv att göra och att hon inte gjort något fel utan att det var min kompis fel och samt mitt lite. Hon försökte även få mig o må bättre efteråt genom att skicka nakenbilder till mig.

Ibland somnar hon även tidigt runt 7-8 påstår hon och hör inte av sig förrän dagen efter runt 3-4 tiden och är då alltid i bilen o kör.


Jag mår inte bra och är orolig för att hon är den otrogne typen. Hon säger att hon älskar mig och försöker visa mer intresse i talande stund. Jag är kluven men inte dum.

Vad ska jag göra? Tror ni det kan vara som hon påstår eller blev hon bara tagen med handen i kakburken som man säger. Hur bör jag gå tillväga för jag älskar fan henne.

Tror ni att det hon säger stämmer eller är hon rent ut av sagt en red flag? Alla tips o råd är välkomna! Tack på förhand hoppas ni har en fantastiskt bra kväll.

Förr eller senare kommer hon säkert vara otrogen. Hon har ju visat tendenser att kunna vara iom det ni testade henne med.
Citera
2024-02-02, 23:58
  #11
Medlem
jewclaws avatar
Riktigt kass. Bara att lämna.
Citera
2024-02-03, 00:09
  #12
Medlem
Här är det många saker som motsäger varandra, eftersom osanning är inblandat.

Enligt egen utsago visste hon att det var någon som försökte sätta dit henne, men trots det fortsatte hon att låta sig bli lurad och avsiktligt välja att uppträda otroget. Även en otrogen typ agerar troget i en sådan situation. Du har istället med en otrogen och dum typ att göra.

Uppger man dessutom att man inte vill dela personlig information - eller i det här fallet; inte vill uppge delar av sitt privatliv - blir det väldigt konstigt om man uppger att man är singel, vilket är personlig information. Att man sedan, efter att ha fått lite komplimanger skickade till sig, inte har något problem med att ge ut sitt telefonnummer tyder inte direkt på att man värnar om sitt privatliv.

Att skulden i det här fallet sedan läggs på din vän är intressant eftersom hon försökte gottgöra situationen genom att skicka bilder till dig. En person som inte begått något fel känner inte behovet att överkompensera med något positivt för att återställa stämningen.

Du hade en magkänsla; du fick bevis och en mängd dåliga bortförklaringar. Du hade tur.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback