2024-01-28, 11:55
Medlem
greta75s avatar
Det är en rövkonflikt.

Jag lärde mig redan på 80-talet att aldrig ta parti för någon sida eller att ha starka åsikter om vad de borde göra. Det är ändå dömt att misslyckas.

Så otroligt imponerad av att så många har så starka åsikter om endera sidan. Kämpa! Men jag kan lova att om 20 år håller ni fortfarande på.
Citera
2024-01-28, 12:04
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
Du måste förstå hur folk tänker. Det är som att välja mellan två bajskorvar med den skillnaden att judar trots allt inte vill utrota oss officiellt. Den ena bajskorven smakar lite bättre således.

Ingen gillar en arab, inte ens araben gillar araber. Personligen bryr jag mig inte särdeles bara inga araber flyr hit. Då blir jag extremt besviken och arg på Israel.

Bajskorvarna skall stanna i arabien. Där får de döda varandra fritt och tillbe pedofilprofeten precis som de vill. De får lura varandra, skära fittan av sina kvinnor, och leva som pedofiler fritt. Glöm inte bort att mellan 12 och 15 miljoner småflickor gifts bort och våldtas av muslimska pedofiler varje år.. . 765 miljoner barnäktenskap i pedofilprofetens spår finns i världen idag. Min önskan är att pedofilens politiska ideologi inte överförs till oss och att vi kan upprätthålla vår överlägsna kultur och demokrati utan störande moment från mellanösterns mörkermänniskor.

Det enda vi vita människor vill är att leva ifred från mellanösterns gängterrorism, våld, hat, sprängningar, pedofili, mord, terror och degenererade fulhet.

Låt mellanöstern vara. De får lösa sina egna problem utan att vi blandar oss in. Men som sagt, med den brasklappen att om en enda arab kommer hit så anser jag att man skall smälla av en atombomb över hela skiten inklusive Israel. En arab är en arab för mkt och där går gränsen.

Kudos, bästa inlägget i tråden. Jag anser dessutom att judar inte är bajskorvar. Jag tolererar dem. En del av dom beundrar jag. Smart folk med stort humankapital.

Araber däremot. De är värdelösa och otäcka. Vi ska inte ha dem här. De har inte bidragit ett skit
Hopplösa människor långt under vår nivå
Citera
2024-01-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Jag ogillar Hamas lika mycket som jag ogillar alla självgoda ryggdunkare som har satt sitt namn på denna lista. Hamas är en cancersvulst som bör utplånas med alla tillgängliga medel.

Klart att Israel har rätt att försvara sig. Hamas måste bort. Jag håller med dig. Men är det verkligen rätt väg att jämna Gaza med marken och bomba mål i Syrien på en daglig basis?

Det gäller att tänka ett steg längre. Israel har sedan 60-talet haft ett mål och det är att destabilisera regionen. Är grannländerna svaga kommer de aldrig utgöra ett hot gentemot Israel igen. Logiskt.

En instabil region leder dock till att folk söker ett bättre liv någon annanstans. Det är Europa. Att Europa översvämmas av flyktingar från Mellanöstern är en ren konsekvens av Israels agerande i regionen.

Så om du stöttar Israel till 100% stöttar du även en islamistisk massinvandring till Sverige och andra europeiska länder.
Citera
2024-01-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Klart att Israel har rätt att försvara sig. Hamas måste bort. Jag håller med dig. Men är det verkligen rätt väg att jämna Gaza med marken och bomba mål i Syrien på en daglig basis?

Det gäller att tänka ett steg längre. Israel har sedan 60-talet haft ett mål och det är att destabilisera regionen. Är grannländerna svaga kommer de aldrig utgöra ett hot gentemot Israel igen. Logiskt.

En instabil region leder dock till att folk söker ett bättre liv någon annanstans. Det är Europa. Att Europa översvämmas av flyktingar från Mellanöstern är en ren konsekvens av Israels agerande i regionen.

Så om du stöttar Israel till 100% stöttar du även en islamistisk massinvandring till Sverige och andra europeiska länder.
Då stöttar jag Israel till 99%
Citera
2024-01-28, 12:12
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Jag hade tänkt besöka Malmö under Eurovision (bögar har de bästa festerna), men när terrordådsrisken är 99% får det vara. Dubbelmoral att bojkotta ryssen men inte Israel.
Citera
2024-01-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Källa den Israeliska armén själva:

https://tv.aftonbladet.se/video/3635...-med-vit-flagg

Sen har bland annat CNN lagt upp ett klipp i dagarna på hur en mormor blir ihjälskjuten när hon håller sitt 5-åriga barnbarn i handen, bakom dem går en grupp äldre kvinnor och de viftar med vita flaggor.

Inget konstigt alls, händer i alla krig. Hamas är dessutom ökända för att använda civila för att locka fram Israeliska soldater.
Citera
2024-01-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Då stöttar jag Israel till 99%

Då antar jag att du är 99% för öppna gränser och islamiseringen av Europa. För det går hand i hand.
Citera
2024-01-28, 12:20
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
I övrigt så verkar det vara 0 människor på FB som tycker att man skall sluta ge dessa artister skattemedel att utföra sin agenda.

Är Hamas så omtyckt?

Då kan du börja räkna med ett. Jag tycker man ska dra in skattemedel till artister. Kan de inte stå på egna ben så är det inte värt att bekosta ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Förra listan blev väl ett fiasko.. Vilka är dessa 1000 som sympatiserar med hamas? Fram med namnen..

Så för att man tycker det är fel att Israel mördar 10.000-tals barn och utför etnisk rensning så är man för Hamas? Det kryllar av semitiska judar som är emot och varnar för var sionist/globalist/satanist/fejk-judarna med ursprung i Khazarien gör i judarnas namn, inte bara i detta fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Stantorman
De har knappast några kunskaper att tala om heller. En obildad skock som bara bryr sig om att positionera sig rätt i åsiktskorridoren.

Absolut. I stort är det garanterat så, men de kan ju ha rätt i sak även om det sker av en slump. En klocka som står visar rätt tid två gånger per dygn.
Citera
2024-01-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Källa valfritt nyhetsmedia. Förstår inte hur du kunde missa det:
https://apnews.com/article/israel-ho...d7f7db6cc30742

Inte långt tidigare sköt IDF ihjäl en annan jude i Jerusalem som just stoppat att terrordåd. Det är även anhöriga till andra i gisslan som är skeptiska till IDF:s beskrivningar av hur anhöriga i gisslan dött:
https://www.middleeasteye.net/news/w...hostage-deaths

Frågade om källa på att Israel avsiktligt dödade civila. Att det sker i stridens hetta händer i alla krig. Herregud.
Citera
2024-01-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Så du menar att bara man har ett bra skäl så är det ok att döda civila hejvilt?
Då kan man nog tycka att förintelsen var ok också eller?

Det sker även här i Sverige ju!
Men då är det ingen som bryr sig,
definitionen av hyckleri.
Citera
2024-01-28, 12:28
Ett ockuperats folks enda sorgliga självförsvar mot en hypermodern arméstat är att "relativisera". Fantastiskt
Citera
2024-01-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Jag hade tänkt besöka Malmö under Eurovision (bögar har de bästa festerna), men när terrordådsrisken är 99% får det vara. Dubbelmoral att bojkotta ryssen men inte Israel.
Och Palestina! Det var dom som började.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in