2025-02-02, 21:04
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
L har spårat totalt på Tiktok. Något säger mig att detta har pågått länge, först drog H när han anade att något var på tok och sedan hände något.

Misstänker att L eventuellt varit otrogen eller dylikt. För vad skulle annars vara så juicy i en liten håla?

Otrogen mot Erik?
Citera
2025-02-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Otrogen mot Erik?

Otrogen mot båda är min gissning. Eller något annat. Men något är det.
Citera
2025-02-02, 21:19
Avslutad
Citat:
Tiktok kommentarsfält.

Vad heter hon där?
Citera
2025-02-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodan2024
Vad heter hon där?

Du ser det på bilden som länkades.
Citera
2025-02-02, 21:30
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Både Linda och Hampus har bekräftat att Linda föreslog något på nyårsafton -23 som Hampus fann oacceptabelt. Det var enligt Linda ett förslag för att lösa ett problem.

Det är väldigt osannolikt att det inte handlar om Hampus dotter och i förlängnigen hans ex.
Citera
2025-02-02, 21:30
Avslutad
Citat:
Du ser det på bilden som länkades.

Jag hittade
Citera
2025-02-02, 21:31
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:

Nä inte otrogen medan Hampus var där...då var hon nöjd
Citera
2025-02-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Både Linda och Hampus har bekräftat att Linda föreslog något på nyårsafton -23 som Hampus fann oacceptabelt. Det var enligt Linda ett förslag för att lösa ett problem.

Det är väldigt osannolikt att det inte handlar om Hampus dotter och i förlängnigen hans ex.

Kan så vara. Speciellt om man ser på Isabells tiktok. Känns som det kanske inte varit så lätt för henne och om L förslog något om henne till H kanske inte alls blev så nöjd.

Kan var L sätt att kontrollera som har spårat ut totalt. Otrogenhet efter det med E kanske är närmare sanningen, speciellt om hon bara ville ha H men inte fick han. H har ju träffat en ny dessutom. Hon försöker väl förstöra det förhållandet.
Citera
2025-02-02, 21:39
Medlem
Videon verkar ha tagits ner från Tiktok nu?
Citera
2025-02-02, 21:43
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Kan så vara. Speciellt om man ser på Isabells tiktok. Känns som det kanske inte varit så lätt för henne och om L förslog något om henne till H kanske inte alls blev så nöjd.

Linda har säkerligen under en längre tid varit elak mot flickan som av naturliga skäl haft ett starkare band med sin mamma än med Hampus nya familj. Till slut rann det över för Hampus. Det är dessutom inte första gången han initierat en separation med Linda, så detta har säkert varit ett problem sedan flickan började bli vuxen.
Citera
2025-02-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Linda har säkerligen under en längre tid varit elak mot flickan som av naturliga skäl haft ett starkare band med sin mamma än med Hampus nya familj. Till slut rann det över för Hampus. Det är dessutom inte första gången han initierat en separation med Linda, så detta har säkert varit ett problem sedan flickan började bli vuxen.
Jag minns väl att både H och L berättade var för sig innan H lämnade för ca 1 år sedan, att dom två hade diskuterat en specifik sak, men att dom aldrig kom riktigt överens. L ville att dom skulle gå i någon samtalsterapi för att lösa det men H menade att det inte var någon idé eftersom dom ändå aldrig skulle komma överens i den specifika frågan. Mycket luddigt men detta upprepades i flera av deras Youtubes.
Citera
2025-02-02, 22:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Poly-förhållanden är bara äckliga och dekadenta. Män i dessa relationsformer är ju bara rena cucks, dom njuter av att förnedras. Kvinnor är alltid extrema slampor med massiva mentala problem.

Senaste kända poly cucken som det precis gått käpprätt åt helvete för är ju Destiny, som likt alla andra polys visade sig vara ett totalt sexuellt gränslöst mongo helt utan moral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in