Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Det var roligt sagt. Så om man har jättestora bröst så spelar det ingen roll om man är hur smart som helst? För då lyssnar ni ändå inte utan bara stirrar i urringningen?
Det tar åtminstone längre tid för oss att börja lyssna. Det där med att göra två saker samtidigt vet du....
Skämt åsido, för herrans många år sedan var jag tillsammans med en tjej som hade djävulskt stora - och snygga tuttar - samt ett midjemått som klart understeg bystmåttet. Sådana tuttar som ingen idag skulle tro är äkta.
Och det tog ett bra jävla tag innan jag började höra och förstå att tjejjen var ganska smart till råga på allt. Vilket inte gjorde mig mindre kär, tvärtom.
Nu blev jag dock brutalt dumpad då jag dels var kass i sängen samt att hon ville ha någon med mer pengar.
Tog ett tag innan jag lyckades råda bot på något av ovanstående. Monetär tillgång är dock lättare att bevisa än det förstnämnda.
Såhär i efterhand framstår det som ett rätt schysst sätt att dumpa någon. Inget jävla tjafs om "vi kan väl vara vänner".
Till sak: nej intelligenta kvinnor har alltid varit ett krav. Jag gillar att knulla lika mycket som de flesta män. Kan kvinnan i fråga sedan spöa mig i TP blir jag absolut intresserad. Om hon är snygg vill säga
Vilket kan framstå som väldigt manschuviniskt sagt. Men kolla sedan kvinnorna som följer med nobelpristagarna till Stockholm. Inte alltid upplägg för en audition för Moore.