2024-01-20, 08:45
Medlem
Alkibiadess avatar
Anton Modigs gr det vl nd OK, 16:e med tre bom.

Hopplsa tvlingstider, tar bort intresset att flja detta msterskap.
Citera
2024-01-20, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Det r ju Johanna Kohala som deltar hr. Antar det r lillasyster eller nt. Hon klttrade upp ngra placeringar i andra ket.
Givetvis har du rtt, jag lste rtt men registrerade det bara som ett tjejnamn och tnkte Tove r jag vl skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Som vntat r de svenska tjejerna helt chanslsa nr Tnglander inte r med.

Edit: Maya Rennermalm bst som 51:a, trots bara tre bom..
Eftersom du verkar varit vaken, och eftersom den generella streamen kom igng till slut nd, den fanns ju nu jag vakande, hittade du nn livestream frn skidskyttet inatt?

Tack fr din gedigna trdstart btw, men om vi ska blsas p livestreams frn alla alpina/lngd/skidskytte-tvlingar, och dom bara visar en bana per curling-omgng s blir mjligheten att flja det hr ett halvt fiasko. Om man kanske vgar hoppas att TV-tabln vxer till sig.

Frsta svenska inslag med livestream som det ser nu verkar bli Josephine Grill i skridskor natten mot Mndag kl. 03:00 och sen en mixed curlingmatch mot Kina kl. 10:00 samma morgon.
Citera
2024-01-20, 12:48
Medlem
FNLSs avatar
Nigeria har frbttringspotential i curling
Citera
2024-01-20, 18:39
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Givetvis har du rtt, jag lste rtt men registrerade det bara som ett tjejnamn och tnkte Tove r jag vl skrev.

Eftersom du verkar varit vaken, och eftersom den generella streamen kom igng till slut nd, den fanns ju nu jag vakande, hittade du nn livestream frn skidskyttet inatt?

Tack fr din gedigna trdstart btw, men om vi ska blsas p livestreams frn alla alpina/lngd/skidskytte-tvlingar, och dom bara visar en bana per curling-omgng s blir mjligheten att flja det hr ett halvt fiasko. Om man kanske vgar hoppas att TV-tabln vxer till sig.

Frsta svenska inslag med livestream som det ser nu verkar bli Josephine Grill i skridskor natten mot Mndag kl. 03:00 och sen en mixed curlingmatch mot Kina kl. 10:00 samma morgon.

Ingen fara. Jo, det var bara curling nr jag kollade den generella streamen.

Riktigt vrdelst med sndningar. Hoppas man arrangerar U-OS i Europa nsta gng.
Citera
2024-01-22, 08:22
Medlem
ackefoleys avatar
Danskt guld i bob!?
Citera
2024-01-22, 08:25
Medlem
Alkibiadess avatar
Tv svenska alpina medaljer allts.
Citera
2024-01-22, 16:14
Medlem
FNLSs avatar
https://twitter.com/juegosolimpicos/...cu3DMSGEg&s=19

Edin klass
Citera
2024-01-22, 17:13
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackefoley
Danskt guld i bob!?

Uppenbarligen r hon en god sprinter. 12,27 p 100m som 14ring r vl hyfsat?
Citera
2024-01-22, 17:21
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Uppenbarligen r hon en god sprinter. 12,27 p 100m som 14ring r vl hyfsat?
Det ska va rtt bra tror jag.
Citera
2024-01-23, 09:04
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Verkar som Sverige tog ett guld i skicross.
Citera
2024-01-23, 09:10
Medlem
Alkibiadess avatar
Ja, Sverige tog bde guld i flickornas skicross genom Uma Kruse Een och brons i pojkarnas skicross genom Mns Abersten. Dessutom blev Alexandra Nilsson femma i flicktvlingen och William Young Shing femma i pojktvling s bra niv p svensk skicross.

I alpint blev det ett brons till Astrid Hedin i storslalom.

I skidskyttet blev Anton Modigs tta och han r den enda av de svenska skidskyttarna som hller en internationell niv.
Citera
2024-01-23, 13:21
Medlem
Vilken strlande dag fr Sverige i synnerhet och Medelpad i allmnhet!
Tre medaljer idag varav ett guld, de vriga tv medaljerna togs av medelpsdingar! Det blir ett extra plus i kanten det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in