2024-01-14, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Aha, då förstår jag problemet. Du planerar massmord, men vet inte mot vilka ännu.

Exakt hur skulle ett sådent konkret bevis se ut för att du skulle veta till 100%? Kan du beskrkva med exempel?

Jag tror för det första att det kan vara svårt att med bevis peka ut en exakt grupp där samtliga är skyldiga, eftersom det alltid finns en gradskillnad i hur aktiv någon varit för att driva på massinvandringen av illegala.

För det andra tror jag det finns bättre och effektivare sätt än att massmörda folk genom att hänga i lyktstolpar. Men jag förstår din poäng, och är fullt medveten om att det oundvikligen kommer att bli katastrof och oerhört våldsamt för alla inblandade hur det än slutar om massinvandringen av illegala fortsätter, vilket den bevisligen gör även med det så kallade tidöavtalet.

Nej absolut inte massmord. De som ska hänga är bara de de som orkestrerat eller direkt planerat och lett. Som en demonstration. Typ de som betalde eller mutade Reinfeldt.

Blattarna är ju här för att dörren stod öppen. De förstår inte bättre och ska inte klandras. De är som de är. De ska naturligtvis exporteras fredligt. Om de inte gör motstånd dvs. Kenya har ju tex sagt att de kan ta emot alla svarta. En bra början. Finns gott om arabländer också.
Citera
2024-01-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Nej absolut inte massmord. De som ska hänga är bara de de som orkestrerat eller direkt planerat och lett. Som en demonstration. Typ de som betalde eller mutade Reinfeldt.

Blattarna är ju här för att dörren stod öppen. De förstår inte bättre och ska inte klandras. De är som de är. De ska naturligtvis exporteras fredligt. Om de inte gör motstånd dvs. Kenya har ju tex sagt att de kan ta emot alla svarta. En bra början. Finns gott om arabländer också.
Jag tror nog att tillräckligt många är skyldiga till den påtvingade massinvandringen att det kommer att räknas som massmord.

Men även om det bara skulle vara, typ 5 individer, skulle det betraktas som ganska omfattande mord.

Tycker inte mord är en bra lösning av flera anledningar, eftersom det exempelvis är en suggestiv signal till alla att mord är lösningen när någon anses gjort fel, och det är typisk mentalitet i neger och arabländer.

Tyvärr tror jag att mord kommer att bli omfattande framöver och drabba alla inblandade sidor i den oundvikliga konflikt som göds oavbrutet genom fortsatt massinvandring av muslimer, judar, negrer, terrorister, krigsskadade analfabeter mm.
Citera
2024-01-14, 10:40
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Det finns ingen unison samhällshjärna som lär sig av misstag eller gör politikhistoriska analyser. Det är miljoner med individer i olika generationer som är upptagna med sitt. Som i Sverige. Efter tillräckligt med propaganda ”somnar” de och lever i en bubbla. Som i Sverige. Nationalism och tradition byts ut till klimatångest och feminism. Man kan skylla på hon och han, men det är så det fungerar tyvärr. Alla påverkas och det börjar redan på dagis.

Men det kan hålla på och tjafsas och göras uppror i flera år utan att det blir förändringar. Massinvandringen kan ju fortsätta ändå. Ska folk lämna hus och familj för att ställa sig på gränsen, ta lagen i egna händer och med våld mota dem vid grinden? Det är inte så det fungerar. Det kan hålla på så i ett par decennier sedan ser Polen ut som Sverige.

Det krävs en väldigt omfattande politisk rörelse över hela Europa med stora delar av militär och polis på sin sida. Först då kan man börja fundera på organiserade uppror med tillhörande statskupper. Det är liksom nivå med inbördeskrig som gäller för att reda ut det här.

Men ge det nåt decennium till så är vi nog inte långt ifrån.
Okej. Jag ser det inte komma. Inbördeskriget. Och kommer inte heller delta i ett eventuellt inbördeskrig. Det får människorna som skapat situationen utkämpa, jag har gjort mitt för att förhindra, med skinande rent samvete.
Citera
2024-01-14, 10:46
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Frågeställningen kort: vad i helvete är i görningen? Vem eller vilka koordinerar och orkestrerar hela det här, för det sker verkligen unisont? Och varför? Vilka ligger bakom och vilka är det som kommer?

Hur lång tid kommer det att ta innan vi ser ett världsomfattande kaos och kanske t.o.m. inbördeskrig av inre konflikter?

Vet inte om det är helt sant det du skriver siffermässigt, eftersom det inte finns med några källor i din T.S.

Vad som är känt är att EU i juni kommit överens om en migrationpakt som innebär att EU:s yttre gränser ska få förstärkta kontroller och en snabbare asylutredning i det första landet utlänningar anländer. Om det räcker det får man se.
Citera
2024-01-14, 10:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Kolla hur det ser ut:

VIDEO- One of the Biggest Migrant Invasion Caravans Set to Hit Texas This Week
https://odysee.com/@AlexJonesChannel:c/VIDEO--One-of-the-Biggest-Migrant-Invasion-Caravans-Set-to-Hit-Texas-This-Week:9

Inget annat än en invasion. Biden vill dock göra dem alla till kärnväljare.
Ojdå. Jag visste inte att Texas låg i Europa...
Citera
2024-01-14, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Jag tror nog att tillräckligt många är skyldiga till den påtvingade massinvandringen att det kommer att räknas som massmord.

Men även om det bara skulle vara, typ 5 individer, skulle det betraktas som ganska omfattande mord.

Tycker inte mord är en bra lösning av flera anledningar, eftersom det exempelvis är en suggestiv signal till alla att mord är lösningen när någon anses gjort fel, och det är typisk mentalitet i neger och arabländer.

Tyvärr tror jag att mord kommer att bli omfattande framöver och drabba alla inblandade sidor i den oundvikliga konflikt som göds oavbrutet genom fortsatt massinvandring av muslimer, judar, negrer, terrorister, krigsskadade analfabeter mm.

Nej du har rätt. Mord löser ingenting och motreaktionerna kan bli värre.

Men fängslas då? Om man återinför tjänstemannaansvaret och använder lagar som skyddar Sverige och svenska intressen så borde man kunna sätta både Reinfeldt och Löfven i fängelset? De visste att invandringen skulle skada Sverige, men de gjorde det ändå. Åtminstone Reinfeldt erkände det mer eller mindre och han ändrade i grundlagen.

Jag hade nog nöjt mig med det.
Citera
2024-01-14, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fast om vi ska vara rättvisa så är det ju faktiskt inte Annie Lööf som föreslår att vi kan ta emot 30 miljoner invandrare utan det är ju reportern som explicit frågar om Sverige kan ta emot så många varpå Annie Lööf svarar ja, om de arbetar och lär sig svenska.

Jag vill ju inte vara den som på något sätt försvarar Annie Lööf dock. Under den här tiden var det helt omöjligt för etablisemanget att vara negativt inställda eller att ens vara oroliga eller kritiska mot massinvandringen vilket exempelvis Tobias Billström fick erfara då han yttrade ordet volymer i samband med invandringen.

Hade reportern frågat Annie Lööf om Sverige kan ta emot 100 miljoner människor så hade hon sagt ja. Hade frågan varit 300 miljoner så hade hon svarat ja. I Annie Lööfs position och i tidens anda så hade det inte gått att svara nej på den frågan oavsett volymerna som anges.

Hade reportern frågat Annie Lööf om hela jordens befolkning kan invandra till Sverige så hade hon varit tvungen att svara att ja, det kan de bara de arbetar och betalar skatt samt pratar svenska. Sverige är ett stort land och precis som Fredrik Reinfeldt raljerade om när han flög och såg alla tomma fält och åkrar så finns det ju plats.

Jag såg hela intervjun när den sändes.. Klippet är inte hela tyvärr.. Hon säger 30 miljoner i början..
Citera
2024-01-14, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Okej. Jag ser det inte komma. Inbördeskriget. Och kommer inte heller delta i ett eventuellt inbördeskrig. Det får människorna som skapat situationen utkämpa, jag har gjort mitt för att förhindra, med skinande rent samvete.

Ja det är det många som gjort. Situationen är ohållbar och något radikalt måste göras.

Alla extrema förändringar och krafter i hela världshistorien, utan undantag, får starka motreaktioner. Det vore nästan ett mirakel om det inte händer även nu.

Men inbördeskrig låter ju dramatiskt. Det kanske är så enkelt att man bara inför nya lagar och regler så löses 90%. Typ:

1. Utvisa alla med TUT som inte längre behöver skydd.

2. Utvisa alla med utländsk bakgrund utan svenskt medborgarskap som är kriminellt belastade. Från snatteri till mord.

1. Dra in alla bidrag till alla utomeuropéer som någonsin fått skydd eller PUT.

2. Förbjud den pedofildyrkande religionen islam. Det finns tillräckligt med grunder att försvara ett sådant beslut.

3. Sedan införa lagar som gör att man kan riva upp de svenska medborgarskap som är utfärdade på fel grunder eller pga fusk. Det gör man i både Danmark och Norge. Man kan tillsätta en helt ny myndighet som går igenom allt.

Då skulle vi kunna utvisa en väldigt stor andel av de som inte har någonting som helst här att göra och många skulle även flytta självmant.

Resten som mot förmodan vill stanna får man strukturellt frysa ut, mobba, bespotta, hata och diskriminera.
Citera
2024-01-14, 12:21
Medlem
Nån har säkert redan svarat det här men skriver ändå. Invandringen lever till samhällsproblem i de mottagande länderna. Folk tror att det är på grund av invandrarna, NEJ det är på grund av invandringen och den ”dolda planen” med invandringen. Det är inte menar att fungera, det ska bli kaos.

Med kaoset växer populismen. Populismen omvandlades sedan med tiden till det nya vanliga. Nu ser man tydligt i Sverige hur man använder dessa ”invandrings”problem för att rättfärdiga grymma lagar utifrån ett svensk perspektiv med våra värderingar.

Om det fortsätter i den här takten som det gått det senaste året så kan vi räkna med att på i en polisstat/auktoritär stat/tyranni eller vad man man skulle kalla det.

Liksom en lag som förbjuder deltagande i terroristorganisation. Nej men vad bra! Men tittar man lite nogrannare på lagen så upptäcker man att den kan komma att användas för att fängsla politisk opposition. Jävlar vad man har skrikit ordet terrorist detta år i alla möjliga orelevanta scenarion. d nästan som att man sudda ut gränserna för vad som definerar terrorism.

Eller vistelseförbud utan brottsmisstanke. Yay polisen kan nu banna mig från att vistas i Stockholm om de känner för det.

Vad fan har sånt här att göra i vårt svenska fria samhälle. Inget. Vi följer bara den globala planenen, vi följer parasiternas våta dröm där de har full kontroll över varenda krona som cirkulerar i samhället. Medan vi är upptagna med att stimulera oss med syntetisk stimulering för att hålla oss distraherade.
Citera
2024-01-14, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Vet inte om det är helt sant det du skriver siffermässigt, eftersom det inte finns med några källor i din T.S.

Vad som är känt är att EU i juni kommit överens om en migrationpakt som innebär att EU:s yttre gränser ska få förstärkta kontroller och en snabbare asylutredning i det första landet utlänningar anländer. Om det räcker det får man se.

https://www.voanews.com/amp/migration-to-europe-increases-as-syrians-afghans-top-asylum-seekers/7391959.html

https://www.voanews.com/amp/huge-number-of-migrants-highlights-border-crisis/7424665.html

https://cis.org/Arthur/Biden-Funneled-Nearly-14-Million-Illegal-Aliens-US-FY-2023-Alone

https://foreignpolicy.com/2023/10/24/italy-immigration-right-wing-meloni-migrant-crisis/
Citera
2024-01-14, 12:29
Avslutad
Citat:
Som rubriken lyder pågår det en koordinerad attack mot flera västländer just nu där det fullständigt strömmar in illegal invandring utan kontroll.

Jag orkar inte ens länka, men det finns otalet videos och skräckscenarion från hela Europa och USA just nu. Länder som Irland tog emot över 100 000 personer från tredje världen och bla annat Italien får hela båtlass av afrikanska män som fullständigt invaderar landet.

T.o.m. USA får massvis av illegal invandring från Afrika och arabländerna och flödet är rekordstort.

Detta trots att regionerna flyktingarna kommer ifrån varken är drabbade av krig, naturkatastrofer eller svält.

Det är alltså inte personer från tex Palestina.

Det finns otalet skräckvideos från länder som annars aldrig haft dessa problem, som Portugal, vars huvudstad är helt överröst av svarta flyktingar och araber. T.o.m. Polen har bytt till en liberal regering som uttryckt att de behöver mer mångkultur.

Sverige, Frankrike, Tyskland, Belgien, UK:s och Hollands öden känner vi ju redan till, men nu har det spridit sig och det går väldigt fort.

Är detta bara en fortsättning, men att de passar på nu i kölvattnet av Palestina-konflikten för att folk kanske är lite mer toleranta mot muslimer?

Som vi alla normalt tänkande människor redan känner till så kommer dessa muslimska invandrare aldrig integreras eller bidra till samhällena annat än terror, våldtäkter och kriminalitet. Muslimer har aldrig levt i harmoni med andra folkgrupper någonsin i världshistorien och det kommer inte hända i framtiden heller.

Vi kan inte ha dessa i våra samhällen och förr eller senare måste det organiseras en enorm motoffensiv för att göra upp med det hela. Det kommer bli oundvikligt och jag tror det redan är för sent att lösa detta fredligt.

Är det här kanske det sista försöket att förstöra väst innan Trump kommer bli omvald? Han som sagt att när han blir vald kommer vi få se den störtas deporteringen av illegala invandrare som världen någonsin skådat. Vilket jag anser är den enda rimliga vägen att gå.

Frågeställningen kort: vad i helvete är i görningen? Vem eller vilka koordinerar och orkestrerar hela det här, för det sker verkligen unisont? Och varför? Vilka ligger bakom och vilka är det som kommer?

Hur lång tid kommer det att ta innan vi ser ett världsomfattande kaos och kanske t.o.m. inbördeskrig av inre konflikter?

Lite länkar för de som hävdar att det inte skulle stämma. Mod får gärna lägga in i TS.

https://www.voanews.com/amp/migration-to-europe-increases-as-syrians-afghans-top-asylum-seekers/7391959.html

https://www.voanews.com/amp/huge-number-of-migrants-highlights-border-crisis/7424665.html

https://cis.org/Arthur/Biden-Funneled-Nearly-14-Million-Illegal-Aliens-US-FY-2023-Alone

https://foreignpolicy.com/2023/10/24/italy-immigration-right-wing-meloni-migrant-crisis/
Citera
2024-01-14, 13:04
Medlem
Citat:
Absolut:

Inget msm rapporterar om så mycket, men det har ökat varje år och aldrig varit högre sedan migrationskeisen 2015-16. Vi är alltså typ uppe i dessa siffror nu.

I USA är det record high:

Det mest skrämmande är det antalet illegala invandrare verkar vara högre än någonsin, både till Europa och USA.

Italien fick tex dubbelt så många 2023 som 2022.

Det här verkligen ingen konspirationsteori och det måste vara koordinerat och orkestrerat av någon/några. Vem sätter dessa negrer i båtar?! Bara män i 20-30 års åldern. Från icke krigsdrabbade länder dessutom. Vem säger åt dem att ta sig till italiska hamnar? Vilken organisation hjälper dem och pushar detta? Ingen vill ha dem där, ingen behöver dem och länderna de kommer ifrån vill knappast bli dränerat från den mest arbetsdugliga målgruppen. Det enda som kommer hända är att det splittrar och destabiliserar värdlandet. Inget annat.

Det är helt ologiskt om det inte är ett sabotage.

Äntligen sakliga källor, tack! Att du använder ordet "neger" visar dock att du inte vill uttrycka dig sakligt utan vill provocera.

Att flyktingvågorna skulle vara koordinerade av en organisation är en konspirationsteori utan bevis. Vilken organisation skulle ligga bakom detta? Sanna konspirationer brukar vara utförda av säkerhetstjänst i något land eller det militärindustriella komplexet, och väldigt få styr dem och kände till dem innan de avslöjades. Svensk säkerhetstjänst spekulerar i att Ryssland avsiktligt skulle styra invandring till Finland i syfte att hämnas att de går med i Nato, men även den konspirationsteorin skulle behöva bevis. Om alla andra länder stänger sina gränser mot Ryssland är det inte konstigt att flyktingarna kom via den enda gräns som var öppen ifjol.

De stora flyktingvågor som har nått Sverige har alltid varit från krigsdrabbade länder, i några få fall från länder som har revolution, sällan från länder med naturkatastrof/klimatflyktingar. Se mitt tidigare diagram. Alltså har det naturliga orsaker, och behöver inte förklaras med att någon koordinerar det hela. Flyktingvågorna ökar för att resmöjlighetera ökar. Flyktingsmugglande är en stor bransch. Oftast har de asylsökande varit unga män som inte vill bli soldater, eller som riskerar att dödas för att de inte ska bli soldater. Under alla år har ingen kunnat visa bevis på att någon västerländsk organisation har sagt åt dem att fly hit. Vad är nytt denna gång som gör att det skulle vara koordinerat?

Krigen i världen har minskat år för år sedan andra världskriget, se diagram1 och diagram2, men sedan 2010-talet verkar de öka igen, och sedan 2022 har ökningen varit särskilt stor i Afrika. Syrienkriget är inte över, 6000 dog där ifjol, och en hel del asylsökande kommer därifrån, men det går bra för många syrier i Sverige, de pluggar ofta vidare på universitet. Snart kan vi vänta oss en jättevåg från Palestina m.fl. länder. Du undrar över varför det kommer flyktingar från Afrika. Media brukar vara tysta om många av krigen i Afrika, men det pågår flera rätt stora krig där. 15000 till 18000 dog i fjol i krig i olika länder i nordvästra afrika (Magreb-regionen). Det är främst Al-Qaida som bråkar där. 14000 dog i fjol i två olika krig i Sudan. 9000 dog i kriget i Somalia och Kenya. 4000 i inbördeskriget i Etiopien. Och massor av andra krig. Se https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflicts .
Senast redigerad av guru1966 2024-01-14 kl. 13:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in