Citat:
Ursprungligen postat av
Uncorruptable
Okej. Jag ser det inte komma. Inbördeskriget. Och kommer inte heller delta i ett eventuellt inbördeskrig. Det får människorna som skapat situationen utkämpa, jag har gjort mitt för att förhindra, med skinande rent samvete.
Ja det är det många som gjort. Situationen är ohållbar och något radikalt måste göras.
Alla extrema förändringar och krafter i hela världshistorien, utan undantag, får starka motreaktioner. Det vore nästan ett mirakel om det inte händer även nu.
Men inbördeskrig låter ju dramatiskt. Det kanske är så enkelt att man bara inför nya lagar och regler så löses 90%. Typ:
1. Utvisa alla med TUT som inte längre behöver skydd.
2. Utvisa alla med utländsk bakgrund utan svenskt medborgarskap som är kriminellt belastade. Från snatteri till mord.
1. Dra in alla bidrag till alla utomeuropéer som någonsin fått skydd eller PUT.
2. Förbjud den pedofildyrkande religionen islam. Det finns tillräckligt med grunder att försvara ett sådant beslut.
3. Sedan införa lagar som gör att man kan riva upp de svenska medborgarskap som är utfärdade på fel grunder eller pga fusk. Det gör man i både Danmark och Norge. Man kan tillsätta en helt ny myndighet som går igenom allt.
Då skulle vi kunna utvisa en väldigt stor andel av de som inte har någonting som helst här att göra och många skulle även flytta självmant.
Resten som mot förmodan vill stanna får man strukturellt frysa ut, mobba, bespotta, hata och diskriminera.