Citat:
Ursprungligen postat av
Karatematch
Det är inget konstigt alls. Kina, Iran, Saudi, Ryssland osv använder så klart dom öppna gränserna för att skicka in sabotörer och militärer, göra kaoz som man säger är en enorm fördel om nått bryter ut.
Usa och Europa har redan gett upp, alla topphönsen har redan bestämt att vi ska "läggas" ner till förmån för deras nya världsordning. Som de redan tappat greppet om, varenda plan de arbetat fram har kraschat nu. Gröna vågen, Woke, klimatet. Funkar inte att dra igång sådana bluffar i internetåldern.
Alla gamla stofiler som började planera skiten för länge sen trodde att gamla medier fortfarande kan reglera vilken info folk kan vaska fram..
Jag tror seriöst inte att varken amerikaner eller européer har gett upp egentligen, leven om det verkar så. De är bara undertryckta. Vilket är livsfarligt.
Jag tror att hela väst är som en tryckkokare just nu vars tryck bara ökar. Islamhatet och missnöjet ligger och pyr överallt men det har inte kommit upp till ytan än. Aldrig i världshistorien har så många varit besvikna och missnöjda utan att det har hänt fruktansvärda konsekvenser. Jag kan inte i min vildaste fantasi inte föreställa mig att det inte kommer explodera även nu.
Jag tror att vi är inne på något väldigt otäckt och onödigt i framtiden som för länge sedan hade kunnat undvikits.
När det nått en slags gräns (om det är om 1 år eller 15 år vet jag inte) så behövs bara en enda liten incident att utlösa det så kommer hela skiten att braka loss.
Trump har uttryckt att vi kommer få se en massdeportering från USA som aldrig skådats i världshistorien tidigare när han blir omvald. Det ligger ju isåfall nära tillhands att det kan vara utlösande till kaoset.
Den som lever får se.