2024-01-13, 14:07
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Ni är ju korkade. Varför tror ni det heter "MIGRATIONSVERKET".

Har man aldrig läst en bok kanske det är svårt att förstå vad ordet "migration" betyder. Slå gärna upp ordet. Det har ingenting att göra med "värna asylrätten".

Man döljer inte ens målet.
Exakt detta inlägg.

Jag har ju förklarat att det är en powergrab, agendan är att göra slavar av befolkningarna. Fattar man inte detta har man allvarliga skador på sin hjärna.
Citera
2024-01-13, 14:08
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Som rubriken lyder pågår det en koordinerad attack mot flera västländer just nu där det fullständigt strömmar in illegal invandring utan kontroll.

Jag orkar inte ens länka, men det finns otalet videos och skräckscenarion från hela Europa och USA just nu. Länder som Irland tog emot över 100 000 personer från tredje världen och bla annat Italien får hela båtlass av afrikanska män som fullständigt invaderar landet.

T.o.m. USA får massvis av illegal invandring från Afrika och arabländerna och flödet är rekordstort.

Detta trots att regionerna flyktingarna kommer ifrån varken är drabbade av krig, naturkatastrofer eller svält.

Det är alltså inte personer från tex Palestina.

Det finns otalet skräckvideos från länder som annars aldrig haft dessa problem, som Portugal, vars huvudstad är helt överröst av svarta flyktingar och araber. T.o.m. Polen har bytt till en liberal regering som uttryckt att de behöver mer mångkultur.

Sverige, Frankrike, Tyskland, Belgien, UK:s och Hollands öden känner vi ju redan till, men nu har det spridit sig och det går väldigt fort.

Är detta bara en fortsättning, men att de passar på nu i kölvattnet av Palestina-konflikten för att folk kanske är lite mer toleranta mot muslimer?

Som vi alla normalt tänkande människor redan känner till så kommer dessa muslimska invandrare aldrig integreras eller bidra till samhällena annat än terror, våldtäkter och kriminalitet. Muslimer har aldrig levt i harmoni med andra folkgrupper någonsin i världshistorien och det kommer inte hända i framtiden heller.

Vi kan inte ha dessa i våra samhällen och förr eller senare måste det organiseras en enorm motoffensiv för att göra upp med det hela. Det kommer bli oundvikligt och jag tror det redan är för sent att lösa detta fredligt.

Är det här kanske det sista försöket att förstöra väst innan Trump kommer bli omvald? Han som sagt att när han blir vald kommer vi få se den störtas deporteringen av illegala invandrare som världen någonsin skådat. Vilket jag anser är den enda rimliga vägen att gå.

Frågeställningen kort: vad i helvete är i görningen? Vem eller vilka koordinerar och orkestrerar hela det här, för det sker verkligen unisont? Och varför? Vilka ligger bakom och vilka är det som kommer?

Hur lång tid kommer det att ta innan vi ser ett världsomfattande kaos och kanske t.o.m. inbördeskrig av inre konflikter?
Lägg ut bilderna annars har det inte hänt!
Citera
2024-01-13, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Det är inget konstigt alls. Kina, Iran, Saudi, Ryssland osv använder så klart dom öppna gränserna för att skicka in sabotörer och militärer, göra kaoz som man säger är en enorm fördel om nått bryter ut.

Usa och Europa har redan gett upp, alla topphönsen har redan bestämt att vi ska "läggas" ner till förmån för deras nya världsordning. Som de redan tappat greppet om, varenda plan de arbetat fram har kraschat nu. Gröna vågen, Woke, klimatet. Funkar inte att dra igång sådana bluffar i internetåldern.

Alla gamla stofiler som började planera skiten för länge sen trodde att gamla medier fortfarande kan reglera vilken info folk kan vaska fram..

Jag tror seriöst inte att varken amerikaner eller européer har gett upp egentligen, leven om det verkar så. De är bara undertryckta. Vilket är livsfarligt.

Jag tror att hela väst är som en tryckkokare just nu vars tryck bara ökar. Islamhatet och missnöjet ligger och pyr överallt men det har inte kommit upp till ytan än. Aldrig i världshistorien har så många varit besvikna och missnöjda utan att det har hänt fruktansvärda konsekvenser. Jag kan inte i min vildaste fantasi inte föreställa mig att det inte kommer explodera även nu.

Jag tror att vi är inne på något väldigt otäckt och onödigt i framtiden som för länge sedan hade kunnat undvikits.

När det nått en slags gräns (om det är om 1 år eller 15 år vet jag inte) så behövs bara en enda liten incident att utlösa det så kommer hela skiten att braka loss.

Trump har uttryckt att vi kommer få se en massdeportering från USA som aldrig skådats i världshistorien tidigare när han blir omvald. Det ligger ju isåfall nära tillhands att det kan vara utlösande till kaoset.

Den som lever får se.
Citera
2024-01-13, 14:14
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Mycket invandring beror på att vi tillåter det. Inget annat. Säker 70-90% av alla utomeuropéer i Sverige kommer inte från krigsdrabbade områden. Men oavsett så har de ingenting här att göra eftersom det varken hjälper det krigsdrabbade landet eller oss. Det är helt ologiskt.

Det här vet man redan. Men är det inte på tiden att de flesta människor börjar inse det och när kommer brytpunkten? Hur mycket ska länder ta innan konsekvenserna börjar?

När ska de skyldiga få stå till svars?
Aldrig? Tror jag i alla fall. De kommer aldrig stå till svars eftersom det inte finns någon som helst solidaritet för varandra inom vår egen stam. "När jag har det svårt är det ingen som bryr sig så när jag har det bättre bryr jag mig heller inte om någon annan". Det är devisen. Ingen bryr sig.

Europeerna har blivit som kinseser. Det kan ligga döende folk på gatan i Kina. Då tar människorna upp sina mobiler och filmar och skrattar. Hela samhället blir satans samhälle.
Citera
2024-01-13, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Läs mitt inlägg precis ovanför ditt, menar inget illa eller så mot dig personligen. Men där är grunden i alla fall till denna utveckling vi har haft. Om det har ökat explosionsartat nu på senare tid så är det väl all krigshetsande som sker nästintill dagligen. Återigen skapar England och USA konflikter, och återigen i mellanöstern (Jemen).

Förändringarna finns i luften då folk börjar bli trötta, och många fler börjar få upp ögonen. Snart har de inte samma möjlighet längre så antagligen accelererar de allt de kan för att orsaka så mycket skada som möjligt innan det är försent. Vi ska gå under helt enkelt.

Detta hade aldrig gått om det inte fanns någon bakomliggande plan och samarbeten. Notera att jag inte enbart pratar om judar, finns vita folk- och landsförrädare som är apologeter för egen vinning, självhat eller vad som. Alla möjliga människor som ligger bakom detta som borde ses som förrädare.

De kan alltså, enligt dig, ha att göra med att de som orkestrera detta ”känner av” missnöjet och passar nu på innan motståndet kommer?

Ja, jag köper det. Men det betyder i sin tur att vi möjligen är farligt nära ett totalt kaos.
Citera
2024-01-13, 14:16
Medlem
Handlingsprogram för hållbart utveckling(Agenda 2030)syftar till eliminering av extrem fattigdom och till en hållbar utveckling som jämlikt beaktar miljön,ekonomin och människan står det att läsa på nätet om elitets planer..med andra ord"You'll own nothing and you'll be happy"
Agenda 2030 har rullat på sedan 2016 och påskyndas nu..vi i vita kristna länder har för mycket pengar och skall dela allt med fattiga muslimer tills ingen äger nånting..ni som jobbar kommer att skattas ännu hårdare och kan glömma era stora pensioner..
Citera
2024-01-13, 14:19
Medlem
Vi höjer skatten bara så kommer det att funka? vem tror nått annat?.
Citera
2024-01-13, 14:21
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
De kan alltså, enligt dig, ha att göra med att de som orkestrera detta ”känner av” missnöjet och passar nu på innan motståndet kommer?

Ja, jag köper det. Men det betyder i sin tur att vi möjligen är farligt nära ett totalt kaos.
Läs boken Focus of Demons, googla, ligger fritt, börja läsa vid sidan 100.
Citera
2024-01-13, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Aldrig? Tror jag i alla fall. De kommer aldrig stå till svars eftersom det inte finns någon som helst solidaritet för varandra inom vår egen stam. "När jag har det svårt är det ingen som bryr sig så när jag har det bättre bryr jag mig heller inte om någon annan". Det är devisen. Ingen bryr sig.

Europeerna har blivit som kinseser. Det kan ligga döende folk på gatan i Kina. Då tar människorna upp sina mobiler och filmar och skrattar. Hela samhället blir satans samhälle.

Jag förstår din synpunkt, men även om kineserna är osympatiska, och vi visar samma tendenser, så är kineserna extremt patriotiska och skulle aldrig tillåta en hög invandring av främmande kulturer.

Patriotismen, nationalismen och säkert även rasismen växer ju bland europeiska ungdomar enligt i princip alla undersökningar och opinionsundersökningar i skolor osv.
Citera
2024-01-13, 14:27
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Jag förstår din synpunkt, men även om kineserna är osympatiska, och vi visar samma tendenser, så är kineserna extremt patriotiska och skulle aldrig tillåta en hög invandring av främmande kulturer.

Patriotismen, nationalismen och säkert även rasismen växer ju bland europeiska ungdomar enligt i princip alla undersökningar och opinionsundersökningar i skolor osv.
Kina är kraftig på deken också. De föder inga barn, och korruptionen har räknat upp andelen människor i många provinser med enorma siffror. Ettbarnspolitiken fortsätter i Kina och även nollbarnsmänniskorna som aldrig vill ha några barn ökar i mängder. Covid lockdowns i 2 år som var helt sjuka i förhållande till det vi hade här i Sverige gjorde också att skulderna ökade dramatiskt och efter det så kom kallt krig med USA och då var det många förmögenheter som försvann. Det har byggts med lågkvalitativ lättbetong och alla fuskar, majoriteten av alla nya byggnader kommer ju kollapsa inom 20-30 år. På plus-sidan är att Kina hittat olja, ganska mycket på senare tid, men oländigt tillgängligt. Kina kommer heller inte ha någon förträfflig framtid inom närmaste decenniet. Befolkningarna där kommer också halveras eller mer.
Citera
2024-01-13, 14:29
Avslutad
Ja det är helt absurt just nu som håller på att hända. Det var verkligen accelererat på väldigt kort tid och folk verkar knappt bry sig.

Varenda land nästan i väst blir totalt överöst av illegal invandring.
Citera
2024-01-13, 14:31
Medlem
Citat:
Men vad är anledningen att det har accelererat så enormt som det gjort just nu. Till flera länder?

Är det panik just nu pga av något speciellt eller bara pga Trump och att de är rädda att det ska får en spridande synergis effekt av massutvisningar?

Men vem ligger bakom, för det måste verkligen vara planerat.
Israel och dess judiska underavdelningar. Det är ingen ny information direkt. Det enda som är omöjligt att begripa är varför våra politiker lyssnade på dessa typer ang mångkultur. Speciellt med tanke på att det är totalföbjudet hos dom. Det är en attack på väst som började för länge sen. Vi har vart dumma och godkänt att dom fått inneha höga bestämmande poster inom Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in