Citat:
Ursprungligen postat av
Pleiadesz
Japp men kolla Sergio han är under Amandas skala det gick bra och va lite tuff och utmanande, hade han hållt på som Christofer hade hon sprungit snabbare än en gasell jagad av ett lejon, men alla utifrån hatar Sergio damerna fick spel på han och gjorde en gruppchatt där de bara snacka skit om han de alla stör sig på att han kunde nå framgång i sin strategi hur kan en ful loser få en snygg trevlig tjej genom vara lite rough, nu tycker jag det var luffigt gjort det som stod i domen om honom att hälla ett glas på nån som sover är riktigt pissigt men jag tror och hoppas de pratat om det och jag tror inte Amanda kanske är typen direkt som hans ex
Catja skulle må bra med Lukas tror jag han är snyggare än henne, snäll men inte en pushover
Christofers snälla approach hade funkat med Emilia jag kan se framför mig han säga sin inövade line mitt hjärtas eviga fröjd och hon svara med lyster i blicken "min svenska skitgubbe"
Christofers hårda approach hade funkat med Catja bättre om han hade den från början hade kanske inte blivit ett äktenskap ändå men det hade definitivt varit mindre infekterat och hon hade haft större attraktion och gett mer effort, när den hårda sidan kom fram för sent så jävlari dock då var han största svinet även fast han hade en poäng att det är rätt stört att man kan ligga med någon får orgasm men ändå vara så avoidant
Lukas är inte snygg, fast jag fattar att det är subjektivt. Och nej, Christoffers sätt hade inte fungerat med Emilia heller då hon verkar innerst inne ha bra självkänsla. Och Christoffers sätt i sista avsnittet hade nog alla kvinnor tyckt varit obehagligt. Det är liksom inte aggression och bitterhet kvinnor vill ha, det är integritet och självkänsla. Någon som inte slutar vara sig själv och inte ger bort hela sig själv direkt.
Sergio framstår som narcissist, säkert är det som sägs i den där gruppen sant. Jag tycker han verkar extremt manipulativ och har säkert varit med massor av vackra kvinnor i sitt liv just därför.