2024-01-22, 18:12
Medlem
Lavas avatar
Deltagarnas lönelista:
https://nyheter24.se/noje/tv/1227508-lonelista-sa-mycket-tjanar-deltagarna-i-love-is-blind-sverige
Citera
2024-01-22, 18:16
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hon är ryss/Afghan. Oskars mamma kommer dock från Iran.
Jag tycker Meira har förbättrat sig betydligt under de sista programmen (7-8) där man kan tydligt se att hon tar avstånd från hur hon var tidigare och att hon nu känner att hon kan slappna av och släppa hennes gamla tankar och nojor. Hon verkar vara lite kär t o m.

Christophers hela samlade register läses av att han aldrig haft en brud förut. Han vet inte hur man ska bete sig med en tjej.

Jag tittade ikapp nu och jag får helt klart ta tillbaka det jag skrev om Meira Tyckte lite synd om henne när inte hennes extroverta kille inte kunde förstå att hon har andra behov, att få ha lugn och tystnad ibland.
Men det är ju typiskt många extroverta.
Citera
2024-01-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylajali
Husker jeg feil, eller sa Amanda at hun "sparte seg" til ekteskapet? Vi har ikke hørt noe om de har hatt sex eller ikke..

Tror inte hon har sagt det.
Citera
2024-01-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Om man går in på Sergios instagram och kollar på bild 4 på hans inlägg nummer 12 - ser inte det ut att vara en selfie tillsammans med tindersvindlaren Simon Leviv?

Yes 100%. Sjukt!
Citera
2024-01-22, 18:40
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jävlar vad fluffig Amanda var... tantkropp

Samtliga deltagare, män som kvinnor, är i ett fysiskt skick som lämnar en hel del att önska, och med det konstaterat ska jag av ren skräck ta mig till gymmet. Adios.
Citera
2024-01-22, 19:01
Medlem
fan va alla killar e mesiga o vill ha bekraftelse hela tiden, verkligen roll byte i dagens samhalle.
inte konstigt att tjejerna checkat ut.skaffa stake.
Citera
2024-01-22, 19:34
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Jag tittade ikapp nu och jag får helt klart ta tillbaka det jag skrev om Meira Tyckte lite synd om henne när inte hennes extroverta kille inte kunde förstå att hon har andra behov, att få ha lugn och tystnad ibland.
Men det är ju typiskt många extroverta.

Fast jag undrar om det där inte är lite manipulerat av produktionen för att skapa drama där det inte egentligen finns nåt? Både Oskar och Meira verkar ju vara bra personer och också interesserade av varandra. Tycker också att det med kulturkrocken verkar lite uppblåst och påminner om första sässongen USA fast där var det ännu mer uppblåst. Var ju ett himla liv om att det första paret hade olika hudfärg genom hela programmet men de hade liksom inga egentliga problem gifte sig och är fortfarande gifta.
Citera
2024-01-22, 19:40
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Yes 100%. Sjukt!

Eller hur! Undra om det är sånna kretsar som Sergio hänger i? Ser också ut som att han följer och följs av en hel del golddiggers.

Fast hade vart kul med en love is blind svindlare också. Typ nån som lurar hela produktionen och tvingar parnern att ta lån för lever lyxliv och är jagad av fienden. Sen snyftar när förhållandet inte håller (pengarna slut/parnern får inte mer lån) och övertygar programmet om att få vara med igen och gör samma sak en gång till.
Citera
2024-01-22, 19:53
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
Hur har de översatt Christofers fras ”Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan” till engelska?

Det var liksom gulligt när han sa det en gång. Men tänk att få höra det flera gånger om dagen. Blä. Har fortfarande inget mot Chrisofer men han borde fatta att Catja inte är intresserad.

Efter att ha sett alla avsnitt har jag ändrat lite uppfattning om Lucas. Han kanske inte är helt utan personlighet trots allt utan bara jävligt ointresserade av Emilia. Catja är lite likadan i programmet väldigt tyst och ser mest rädd ut.

Skäms dock för Lucas när han berättar för en av tjejerna i kapslarna att han kan kasta runt på tjejen i sängen. Så forcerat. Tror han är en lugn missionärskille som är rädd för att få veck och kroppsvätskor på lakanen. Trots allt ganska tråkig, men kanske inte heeelt tomt skal.

Catja och Lucas verkar inte intresserade av de de har matchat med i programmet och ser mest ut att lida av upplevelsen. Man kan se att Catja och Lucas är besvikna redan när de ses första gången. Christofer och Emilia kan inte plocka upp signaler utan börjar båda bete sig som jättebebisar i stället. Johan är dock fortfarande den största jättebebisen i programmet.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-01-22 kl. 20:02.
Citera
2024-01-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Hur bra är Johan på basket?
Ingen aning men han har spelat i högsta ligan förvisso för Kalmar
Citera
2024-01-22, 20:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Eller hur! Undra om det är sånna kretsar som Sergio hänger i? Ser också ut som att han följer och följs av en hel del golddiggers.

Fast hade vart kul med en love is blind svindlare också. Typ nån som lurar hela produktionen och tvingar parnern att ta lån för lever lyxliv och är jagad av fienden. Sen snyftar när förhållandet inte håller (pengarna slut/parnern får inte mer lån) och övertygar programmet om att få vara med igen och gör samma sak en gång till.
Finns det en toxisk och genomvidrig krets att hänga i så kan man ge sig fan på att Sergio hänger där. Har aldrig sett en slemmigare människa i någon realityserie någonsin, så det skulle inte förvåna mig det minsta om han är bedragare. Min första tanke när jag såg äcklet interagera med kvinnorna var att han har en kvinnomisshandlar-aura. Googlar lite, och det första jag hittar är att han stått åtalad för kvinnomisshandel.

Han är så fruktansvärt manipulativ och förvirrar/gaslightar tjejerna medvetet. Han adressar aldrig anklagelserna mot sig själv direkt, utan smyger sig runt dem och leker förvirrad. Slår vad om att precis allt är sant.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-22 kl. 20:40.
Citera
2024-01-22, 21:57
Medlem
Dixit.gribbs avatar
Jag skrattar högt, vad ska världen tycka om Sverige efter denna pinsamma show! Komedi på hög nivå minst sagt.

Lucas gömmer sig tydligen i matbutiker efter jobbet. Han håller upp nån köttbit och säger -”titta älskling vad jag har köpt”. Haha snälla rara Lucas, mumin Emilia vill ha sex och inte en massa mat

Meira- henne vill jag ge en örfil till och be henne söka sig till psykologen. Om hon har dåligt självförtroende, varför dra det över Oscar liksom? Hon misslyckades i Bollywood så nu är det dags för nya följare till hennes patetiska insta.

Amanda- varför är hon tillsammans med en psykopat? Han Sergio har en lägenhet som liknar Fritzl källare.. verkar som att hon aldrig fått komplimanger hela sitt liv och söker bekräftelse.

Christoffer- han verkar go.. men tröja med leopard mönster, lila hår, målade naglar… han är nog binyfiken. Och vad var hela grejen med att slänga ringen i vattnet inför Catja hahaha psyk blick

Rasmus- snälla berätta för mig hur han fick självförtroendet, han tror han är kung. Han inser inte ens att han är småfet. Och Krssie Ly eller vad hon heter höll på att svimma för att Rasmus gissade fel gällande ögonfärgen
Senast redigerad av Dixit.gribb 2024-01-22 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in