Jag skrattar högt, vad ska världen tycka om Sverige efter denna pinsamma show! Komedi på hög nivå minst sagt.
Lucas gömmer sig tydligen i matbutiker efter jobbet. Han håller upp nån köttbit och säger -”titta älskling vad jag har köpt”. Haha snälla rara Lucas, mumin Emilia vill ha sex och inte en massa mat
Meira- henne vill jag ge en örfil till och be henne söka sig till psykologen. Om hon har dåligt självförtroende, varför dra det över Oscar liksom? Hon misslyckades i Bollywood så nu är det dags för nya följare till hennes patetiska insta.
Amanda- varför är hon tillsammans med en psykopat? Han Sergio har en lägenhet som liknar Fritzl källare.. verkar som att hon aldrig fått komplimanger hela sitt liv och söker bekräftelse.
Christoffer- han verkar go.. men tröja med leopard mönster, lila hår, målade naglar… han är nog binyfiken. Och vad var hela grejen med att slänga ringen i vattnet inför Catja hahaha psyk blick
Rasmus- snälla berätta för mig hur han fick självförtroendet, han tror han är kung. Han inser inte ens att han är småfet. Och Krssie Ly eller vad hon heter höll på att svimma för att Rasmus gissade fel gällande ögonfärgen