2024-01-21, 21:03
Medlem
Jag undrar vad Amanda ser i Sergio.

Catja var besviken på vem Christofer var redan när de sågs första gången. Han är inte hennes typ.
Citera
2024-01-21, 21:17
Han där Johan snyftar... Han har ju inte ens sett tjejen? Vad fan är det som händer?

Nu snyftar han igen..

Och blir kär i alla tjejer

Ser ju ut som 50 men beter sig som 12...
Senast redigerad av DagobertDagobert 2024-01-21 kl. 21:38.
Citera
2024-01-21, 21:44
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Jaha, så det är okej att hacka på mäns utseende (Sergio) men inte kvinnors utseende som Amanda. Tycker varken att Amanda eller Sergio ser särskilt bra ut. Amanda ser väl ok ut i ansiktet men inget speciellt.

Har jag sagt det? Nej just det. Sergio är inte särskilt trevlig speciellt inte när han ser ner på Amanda för att hon har varit mobbad. Är man så kan man gott ta att folk inte är så snälla mot en heller oavsett om man är man eller kvinna.
Citera
2024-01-21, 22:07
Medlem
Kul att Christofer svidar upp sig i Gucci-scarf på bröllopet, det vore stor humor om han batikat till sig tidigare för att se vem som verkligen gillar honom. Hoppas att han hittar sin perfekta rätta någon gång.
Citera
2024-01-21, 22:08
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Han där Johan snyftar... Han har ju inte ens sett tjejen? Vad fan är det som händer?

Nu snyftar han igen..

Och blir kär i alla tjejer

Ser ju ut som 50 men beter sig som 12...

Han är bara desperat
Citera
2024-01-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Johan sa i kapslarna att han jobbat lite som modell. Det är möjligt att han blivit fotograferad i sponsorsammanhang på grund av att han är elitbasketspelare.

Han har kanske även har figurerat i reklam för något lokalt gym tack var sina biffiga kropp.

Men att han skulle ha varit en seriös fotomodell? Inte en chans med hans högst ordinära ansikte, trötta obefintliga utstrålning och Homer Simpson-frisyr.

Dock försökte han manipulera tjejerna i kapslarna att tro att det satt en Marcus Schenkenberg-typ på andra sidan väggen.

Hur bra är Johan på basket?
Senast redigerad av babymamacita 2024-01-21 kl. 22:50.
Citera
2024-01-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missgomorra
Han är lagkapten i Kalmars basketlag så jo det funkar visst.

Fast det verkar som att han bara är träningsspelare.
Citera
2024-01-21, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av kickafrog
Men jag känner likadant. Kan bara inte komma på från vad, eller är hon väldigt lik någon?

Scarlett Johansson är Catja lik. Samma ögon, mun och lenders.
Citera
2024-01-21, 23:11
Medlem
svenskpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vad baserar du det påståendet på? Så otroligt korkad kommentar. Ingen kan veta hur sällan eller ofta nån oskyldig hamnar i tingsrätten.

Tack 👍🏼
Personen bakom inläggen är någon som inte vet hur verkligheten ser ut.
Citera
2024-01-21, 23:52
Medlem
Milan.Barcas avatar
Försökt söka mig fram till informationen utan framgång… I början av love is blind verkade det ju vara hur många deltagare som helst? Vad hände med alla dem? Är det deltagare för säsong 2?
Citera
2024-01-22, 00:16
Medlem
KonungensRiddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Om deltagaren i Love is Blind är frikänd i rätten så är han oskyldig.

Alltså har han inte gjort det.

Han är oskyldig i den betydelsen att motsatsen inte kan bevisas (dvs oskuldspresumtion).
Det betyder inte alls att han inte har gjort det.
Citera
2024-01-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag undrar vad Amanda ser i Sergio.

Catja var besviken på vem Christofer var redan när de sågs första gången. Han är inte hennes typ.
Du ställer frågan fel - varför tror Amanda att hon kan ändra Sergio? ”Jag ska rädda honom, jag ska göra hon snällare och bättre” bla bla snacket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in