2024-01-21, 19:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Tack! Amanda är småfet.
Nej det är hon inte. Hon är bekvämt normal.
Citera
2024-01-21, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Gaaubi
Är i stabil relation sen åratal tillbaka. Till skillnad från dig behöver jag inte starta trådar om att en tjej bara svarar en gång om dagen åå mina sms och sitta och gråtrunka över det.
Men resten av skiten du skrivit i den här tråden visar väl lite ytterligare hur du funkar. Höjer psykchristopher till skyarna förmodligen för att du kan relatera till att kvinnor är oattraherade av dig och att du tror att det handlar om att du är "för snäll".

"Är i stabil relation", sure buddy. Hon ser säkert ut som Sheynnis Palacios. Tror säkert att dina simp metoder funkar utmärkt. Fortsätt så!

Ska du snacka om att vara "för snäll"? Lol. Du sitter på flashback och försvarar kvinnor som inte ens vet att du existerar. Snacka om otroligt simp-beteende.
Det enda jag säger när det kommer till Christopher är att hans beteendeförändring är imponerande. Han gick från att vara en toffel/simp (som du är) till att stå upp för sig själv och ifrågasätta vad ens Catja gjorde i programmet. Om du tycker det är psyko, så säger det bara något om dig. Du kanske tror att man ska vara en toffel hela livet. Säkert det som lett att du är "i ett stabilt" förhållande med en högst average lite småmullig tjej från Älvsbyn.
Citera
2024-01-21, 19:50
Medlem
lunarluddes avatar
Johan är jävligt lik Mats sundin
Citera
2024-01-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Hur vet du hennes BMI? Amanda ser väl för fan helt normal ut. Då är ju i så fall Emilia större fast hon är ju också helt normal fast väldigt jobbig när hon hela tiden tjatar om vilket kap hon är. Amanda har också klart bäst ansikte av tjejerna i programmet. Krissy-Le och Catja är också fina tjejer men misstänker att lite är fixat där. Amanda är klart ett kap till skillnad från svettbullen Sergio som hon valt. Han har ju för fan en hårig ölmage i badscenerna och är inte snygg nånstans.

Jaha, så det är okej att hacka på mäns utseende (Sergio) men inte kvinnors utseende som Amanda. Tycker varken att Amanda eller Sergio ser särskilt bra ut. Amanda ser väl ok ut i ansiktet men inget speciellt.
Citera
2024-01-21, 20:14
Medlem
Stör mig på att vissa av deltagarna hela tiden ska slänga in engelska ord och fraser när de pratar. Varför gör folk så? Vill de verka ”coola” på nåt sätt? Tycker bara att det är pinsamt.
Citera
2024-01-21, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaaubi
Ni är ju totalt jävla efterblivna som anser att Amanda är mullig. Kan lova dig att hon har ett högst normalt bmi och en hälsosam vikt. Därtill en jävla pangkropp enligt mig. Sund.
Men antar att ni är antingen oskulder som aldrig varit i närheten av en naken kvinnokropp och vet vad som känns gött eller så är ni väl klassiska flashback hebefiler som vill att kvinnokroppar ska se ut som thailändska 14-åringars.

Har du sett bilderna på henne i bikini? Där ser hon ju lite småmullig ut. Går ju inte att säga att hon är smal direkt. Ingen har sagt att det är något fel med att vara mullig men man måste inte tycka att det är snyggt. Och jag själv är en tjej.
Citera
2024-01-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Hoppas folket i denna tråd avstår från att haka på dig och dina kvinnofientliga inlägg. Tack och lov har nivån här hittills varit hyfsat snäll och befriad från trash-kommentarer!

Som en annan skrev; om en person hatar på Sergios utseende (vilket flera i tråden har gjort)
så är man då alltså en manshatare? Enligt din logik blir det ju så. Eller går det bara åt ena hållet? Dubbelmoralen är enorm.
Citera
2024-01-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nej det är hon inte. Hon är bekvämt normal.

Amanda har en mammakropp och det är absolut inget fel med det. Jag har en pappakropp så jag kan relatera. Till skillnad mot Amanda har jag dock barn.
Citera
2024-01-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Stör mig på att vissa av deltagarna hela tiden ska slänga in engelska ord och fraser när de pratar. Varför gör folk så? Vill de verka ”coola” på nåt sätt? Tycker bara att det är pinsamt.

Har redan diskuterats sönder i tråden. Sök.
Citera
2024-01-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så HUR försörjer sig Sergio? Han är väl typ 40 år också. Vad har han sysslat med under sitt liv? Vilken belastning för Amanda.

Är inte så konstigt att han saknar inkomst om han bott i Spanien två år (1,5)
Citera
2024-01-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Har redan diskuterats sönder i tråden. Sök.

Och du tror att man har koll på vad som diskuterats i hela tråden? Aldrig att jag tänker gå igenom 73 sidor när jag inte har varit med från början.
Citera
2024-01-21, 20:51
Medlem
Sergio har varit tränare sedan 2000.
Första året som assisterande tränare i Karlbergs Damjuniorer, år två tog han över när de andra tränarna gick vidare. Han hjälpte även damlaget 1-2 gånger i veckan i div2 under säsongens sista två månader. Vad jag hört deltog han inte mer än 30% sitt första år och delegerade över det mesta år två till den andra tränaren.

Det tog slut med tjejen, så han drog till Barcelona där hans föräldrar har lägenhet och gick fotbollsutbildning. Enligt egen utsago UEFA-A och PRO. Finns något klipp där han dock går någon inhemsk utbildning. Men mycket möjligt att han gått dom då det i Spanien är möjligt om du kan språket, inte lika reglerat som i Sverige.

Tror inte han varit så aktiv som ledare i Spanien heller utan mer deltagit under eventuell praktik i utbildning och Camper.

Han kom hem i somras efter 1,5år i Spanien och fick jobbet som HT i Djurgårdens F17. Ser inte ut att vara kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in