Citat:
Ursprungligen postat av
Gaaubi
Är i stabil relation sen åratal tillbaka. Till skillnad från dig behöver jag inte starta trådar om att en tjej bara svarar en gång om dagen åå mina sms och sitta och gråtrunka över det.
Men resten av skiten du skrivit i den här tråden visar väl lite ytterligare hur du funkar. Höjer psykchristopher till skyarna förmodligen för att du kan relatera till att kvinnor är oattraherade av dig och att du tror att det handlar om att du är "för snäll".
"Är i stabil relation", sure buddy. Hon ser säkert ut som Sheynnis Palacios. Tror säkert att dina simp metoder funkar utmärkt. Fortsätt så!
Ska du snacka om att vara "för snäll"? Lol. Du sitter på flashback och försvarar kvinnor som inte ens vet att du existerar. Snacka om otroligt simp-beteende.
Det enda jag säger när det kommer till Christopher är att hans beteendeförändring är imponerande. Han gick från att vara en toffel/simp (som du är) till att stå upp för sig själv och ifrågasätta vad ens Catja gjorde i programmet. Om du tycker det är psyko, så säger det bara något om dig. Du kanske tror att man ska vara en toffel hela livet. Säkert det som lett att du är "i ett stabilt" förhållande med en högst average lite småmullig tjej från Älvsbyn.