2024-01-20, 17:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Spelar ingen roll

Det spelar en jvla roll. r man friad som Love is Blind deltagaren s r man faktiskt friad.

Citat:
kolla p tove fallet bara dr en gick friad trots 99,99% bevis.

Uselt exempel! Deltagaren i Love is Blind var tidigare talad fr misshandel av ett ex men friades i rtten (oklart exakt varfr) men om du hvdar att kvinnor inte kan ljuga om sna hr saker s finns det exempel p motsatsen.

Citat:
Ifall det gller psykfallet sergio s r det samma sak dr, oavsett hur jvla synliga hans lgner och spel r s snackar han sig ur situationerna. Sekt amanda visste att han ljg men gick nd vidare med honom. Nu r hon s ckligt kristen s tycker inte synd om henne men det r anmrkningsvrt.
Farsan "guds hnder" 😂🤮🤮

Ska man hlla program och har 100 tusentals anskningar, varfr d vlja individer som r en uppenbar risk? D r man en idiot.

Risk fr vad? Om du r motstndare till att mn ljuger och spelar ett spel i krlekslotteriet s kan det ppekas att mnga kvinnor r sjlva ofta mstare p att skvallra, intrigera och stlla till med problem fr omgivningen och sina killar/mn.

De som valt ut deltagarna har nog tnkt p all dramatik som kommer att uppst, du vill dock ha sltstrukna vattenkammade deltagare som bara mesar runt. Skulle du f din vilja fram s skulle ingen orka kolla p skiten.
Citera
2024-01-20, 17:05
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
r inte Christofer vrsta tofflan? Han r s obehaglig och han r inte genuint snll alls. Han r inte en good guy at all. Han visade det tydligt nr han fick flipp p Catja fr att hon bad han ha lite hud p nsan. Riktigt jvla offer r han.

Han beter sig som en Simp! Han r snll, stttande och eftergiven men bara fr att f komma till. Nr responsen som han r ute efter uteblir avsljas hans riktiga personlighet.
Citera
2024-01-20, 17:13
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Amanda har fint ansikte men hon r max en 7a. Med fin kropp hade hon varit en 9a.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Min pong sattes inte bara p kroppen. Vad r det fr "fel" p hennes kropp? Jag ser inget.

Vid spa-besket under mhippan gick tjejerna runt i baddrkt. D kunde vi alla granska deras kroppar.

Amandas kropp lmnade en del vrigt att nska.

Krisse-Ly har desto mer att komma med.

Rasmus, sin sida, gav kanonkulan ett mnskligt ansikte, nr han hoppade i plurret.
Citera
2024-01-20, 17:16
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag blev frvnad att se Meiras familj, hennes mamma r ju ryska, s varfr r hon s hrt identifierad som afghan sjlv och framstller sig som ngot offer frn frorten. Hon har ju lyckats integrera sig. Vad gnller hon om? Hon har ju ftt allt det bsta Sverige har att ge. ven en kille som Oskar.

Jag tnkte p exakt samma sak. Dessutom ser man i Meiras mamma exakt hur hon sjlv kommer se ut snart, samt hur Meira ser ut utan smink.
Citera
2024-01-20, 17:18
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om jag vore Oscar skulle jag f vldigt kalla ftter nr jag ser hur stora bde Meiras morsa och syrra r.... You cant deny genetics, s dr kommer Meira ocks se ut inom ngra r.

Oskar har nog notera att Meiras bakdel redan r enorm. Han gillar skert en tjej med lite junk in the trunk.
Citera
2024-01-20, 17:20
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Amanda mste vara frikyrkigm iom att pappan r pastor.
Pingstvn?

Ja, Amandas pappa Magnus Janegrd r pastor i pingstkyrkan.
Citera
2024-01-20, 17:21
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Meira har ju garanterat kpt sina instagramfljare.
Hon r nog bara med i serien fr att slja sig sjlv, och r missnjd nu ver hur Netflix klippt ihop henne.

Meira har i skrivande stund ver 60 000 fljare p Tiktok.
Citera
2024-01-20, 17:28
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Finskans sjlvfrtroende r too much. Hon spelar i liga lngt under Lucas. (Tnderna..? )Tycker han r gullig och respektfull mot henne, vill inte sra henne pga avsaknad av attraktion. Det r avtndande nr hon r s p, han sg ju nstan rdd ut i sngen.... Inte ltt situation fr Lucas.

Fr ttionde gngen, Emilia r finlndska, inte finska (ven om hon sjlv kallade sig "finskan" i ett av de senaste avsnitten).

Lukas r den kille som ser klart bst ut. Han r modellsnygg, ven om mnga ogillar rdhriga killar. Dessutom r han vl ganska kort?

Det var s extremt vntat att Lukas skulle tnda p Karolinas utseende. Hon var "hans typ. Liten och blond" sa han. Detta antyder att han tycker att Emilia r fr storvxt fr hans smak.
Citera
2024-01-20, 17:32
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Absolut inte. Verkar bara son att de r beskyddande av honom. De har med stor sannolikhet sett sin vn frlora det helt i en brud som utnyttjat honom, kanske fler gnger dessutom. De r skeptiska, jag frstr de. Man blir det nr man har en vn som r s.

Fast d tar man det vl med sin vn? Inte framfr henne?
Citera
2024-01-20, 17:35
Medlem
timpanis avatar
Ls Nina Morbys krnika om serien i GP! Mnga klockrena ponger och kul skrivet!
Citera
2024-01-20, 17:37
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Love bombing r inte bara att ge komplimanger, utan att mla upp en stor framtid fr snabbt. Ja, experimentet gr ut p att det gr snabbt men att prata om hur han r villig att kompromissa med allt, ge upp allt, flytta, ndra sig i barnfrgan osv r ocks en form av love bombing som stter en enorm press p den andra parten.
Jag tycker inte Catja gjorde ngot fel nej, om det var det du undrade. Hon har ingen skyldighet att ge honom ngot hon inte r bekvm med att ge honom. Hon var vldigt tydlig med sina knslor kring honom, hon ltsades aldrig att hon gillade honom mer n hon gjorde (inte som t ex Lucas som inte r rlig med sina oskerheter och istllet slnger ur sig plattityder som "jag knner mig hemma").

Du lste nog inte klart meningen om respekt, s ls grna om den.

Jaja, vi har olika syn p det.
Om hon nu inte gillade honom varfr ens fortstta programmet? Jo, hon ville ha tv tid. Det r inget fel i att inte gilla ngon, som du sjlv sger att hon inte gjorde, men terigen varfr ens fortstta d? Och sedan bli LEDSEN nr han kastar bort ringen. Lt mig att skratta t hennes beteende.
Citera
2024-01-20, 17:38
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Du har missat att glasen r nstan det enda folk pratat om?

Det hr med ogenomskinliga glas blev ven en stor snackis i Love Island, alla lnders ssonger, dr dom anvnds av samma anledning (fr att kunna klippa fritt utan kontinuitetsproblem).

Tycker de r ganska snygga. Ska nog kpa ngra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in