2025-03-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampIhuvudet
Om du träffar en sumobrottare med en gubbflint eller en fet trailerpark tant med cigg i munnen, han/hon frågar dig om du tycker han/hon är attraktiv? Vad svarar du då?

Om man har skapat en relation till sumobrottaren och själv valt att inleda en relation med honom så värnar man väl om hans känslor när frågan kommer upp. Då säger man "du är inte min vanliga typ, men jag tycker att du är vacker för den du är ..." eller vad som helst. (Har dessutom liksom andra användare svårt att tro att SvampIhuvudet inte är Ola själv, så: hej på dej Ola! Kanske lite hårt att jämföra Milly med en sumobrottare men you do you!)
Citera
2025-03-20, 20:30
Medlem
Tim vill ju bara ligga med Alicia.
Hon är ju så otroligt naiv och blåögd.
Tragiskt.
Citera
2025-03-20, 20:30
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nathalie? Det är den TRÅKIGASTE VARELSE JAG NÄHONSIN NÅGONSIN SKÅDAT? Skulle hellre leva resten av livet ihop med en vandrande pinne än henne.

Underbart med en snygg tjej där käften inte glappar hela tiden. Det är unikt!
Citera
2025-03-20, 20:33
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Underbart med en snygg tjej där käften inte glappar hela tiden. Det är unikt!

Håller med

Hon är faktiskt redigt snygg å chill
Citera
2025-03-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Kaffe , cola å dricker vin
Å röker vape någon gång till vinet

Får milly att låta som en crackhead 😅

Hon kan ju inte ta kritik, tycker det ser ut som narcissistiskt skade beteende i den sekvensen.
Citera
2025-03-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Wictor har pärlhalsband

E det trendigt nu bland män ?

Ser sjukt ut

Vet surfare å hippies har pärlhalsband, men brukar ju va i trä , detta är mer glansiga pärlor
Ser helt opassande ut
Christoffer (han som var ihop med Catja) från förra årets Love is blind hade ju också pärlhalsband men jag har nog inte sett det på så många andra!
Citera
2025-03-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosajthing
Om man har skapat en relation till sumobrottaren och själv valt att inleda en relation med honom så värnar man väl om hans känslor när frågan kommer upp. Då säger man "du är inte min vanliga typ, men jag tycker att du är vacker för den du är ..." eller vad som helst. (Har dessutom liksom andra användare svårt att tro att SvampIhuvudet inte är Ola själv, så: hej på dej Ola! Kanske lite hårt att jämföra Milly med en sumobrottare men you do you!)

Har du kollat på programmet? Spoiler: Dom förlovar sig i kapslarna. Jämförde henne inte med någon. Jag drog till för att få personen att tänka vad dom själv hade sagt, dom flesta hade bara sagt nej men du med andra har fått nån masspsykos. Sumobrottaren hade ju trott du var intresserad av honom om du säger så.
Citera
2025-03-20, 20:47
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Hon kan ju inte ta kritik, tycker det ser ut som narcissistiskt skade beteende i den sekvensen.

Tycker precis tvärtom, det enda hon får hela tiden är kritik, flera ggr om dagen skall det nämnas att hon är ful med korthår osv. Hon stod ut med detta betydligt längre än jag tror de flesta skulle göra.
Citera
2025-03-20, 20:48
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Christoffer (han som var ihop med Catja) från förra årets Love is blind hade ju också pärlhalsband men jag har nog inte sett det på så många andra!

Ja han satt i siden pyjamas nu på extra programmen

Knepiga män
Citera
2025-03-20, 20:48
Medlem
Ola e ju psyksjuk med ocd
Citera
2025-03-20, 20:51
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Tycker precis tvärtom, det enda hon får hela tiden är kritik, flera ggr om dagen skall det nämnas att hon är ful med korthår osv. Hon stod ut med detta betydligt längre än jag tror de flesta skulle göra.

Ja Ola fick ju henne att må dåligt

Ola sa tex inte - gillar inte kort hår , men du är fin ändå .

Han sa du har kort hår , gillar inte det . Punkt
Blev svårt för henne att slappna av
Citera
2025-03-20, 20:53
Medlem
Citat:
Har du kollat på programmet? Spoiler: Dom förlovar sig i kapslarna. Jämförde henne inte med någon. Jag drog till för att få personen att tänka vad dom själv hade sagt, dom flesta hade bara sagt nej men du med andra har fått nån masspsykos. Sumobrottaren hade ju trott du var intresserad av honom om du säger så.

Man kan ju bara säga att man inte känner attraktion eller tror att man är kompatibla, utan att behöva peka ut specifika drag man ogillar. Det är ändå det som är kärnan i det hela – Ola (eller du) var inte intresserad av Milly för att hon inte var hans typ. Men Milly är säkert någon annans typ, så man behöver ju inte ge henne komplex på köpet som bara baseras på Olas preferenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in