Citat:
Ursprungligen postat av
IdunLo
Jag var tillsammans med en man som jag verkligen klickade med fysiskt (otroligt bra sex) men han var ofattbart tråkig. Han hade inga åsikter om någonting, ingen humor att tala om, helt slätstruken.
När jag frågade vad han och hans ex brukade prata om svarade han ”väder och vind”. De hade varit tillsammans i flera år så för vissa funkar det men jag stod inte ut.
Det förstår jag att du inte gjorde. Har själv levt i en parrelation så länge och kan bara jämföra med vänskapsrelationer, det går ju inte att umgås med dessa i längden. Har försökt ge dom flera chanser men när det alltid är sådär ytligt ger det ju ingenting, det blir aldrig några djupa diskussioner om nåt. De kanske passar med likasinnade då. Sitta tysta ihop och inte ha några åsikter haha.
Det bara kryper i mig när jag ser detta tysta paret. Intresserar man sig inte för den andra? Även om man inte kommer på nåt själv att prata om kan man väl börja fråga om vad som helst, resor? Som sen spinner vidare in på annat. Nu kanske just dessa är blyga framför kameran men jag vet att de finns.