2024-01-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann
Katja har sex med någon hon avskyr och inte är attraherad av.

Om man nu ska ha sex med någon man avskyr är inte minsta kravet att personen ska vara attraktiv?

Och den nya killen hon valt ser ut som en seriemördare… läskig typ.

To be fair borde inte heller Lucas haft det i så fall. Tyvärr borde Lucad och Katja stoppat tidigare, varit tydligare. Emilia och Christofer körde båda gasen i botten i onödan.
Citera
2024-01-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Shit vilken reunion. Netflix måste vara i extas, bättre än alla länders reunion hittills.

Kul att Meira och Oscar ärihop, det trodde jag faktiskt inte, trodde inte ens hon skulle säga ja. Hoppas det håller för alltid. Tycker de är fina ihop.

Lukas var feg från början, han sa nej vid altaret med avsikten att inte bli mer men följde med i vågen pga av sitt dåliga samvete.

Amanda och Sergio, förstår inte all skit han får, han har sex/relation med ngn får inte veta att hon blir gravid, vilket jag tycker är sjukt dåligt, varför berättar man inte sånt.

Utan när barnet är fött när vet vi inte men det verkar ju vara fött innan de gick in i poddarna, ngra månader senare när familjerätten skickar hem papper får han en chock, nygift sedan 2 mån ska de tackla det där. Stort av Amanda att stå kvar. Tycker synd om Sergio som bara får ngt sådant med posten. Fegt av mamman till barnet.

Så kul att de ska ha en egen bebis… önskar dem all lycka.dock kändes det som deltagarna redan visste hon var gravid. Kändes spelad suprise… eller?

Rasmus och Krissy, var ju inte ngt överraskande även om det är uppenbart att det för alla par kommer gå upp och ner. Hoppas alla kommer inse att de måste jobba på relationer i både upp och ner.

Christoffer och Catja, vad ska man säga, han tar ansvar och hon också till viss del. Jag tyckte ju inte hon var ärlig under tiden de var på smekmånad och bodde ihop.. De var en dålig match helt enkelt. Men han blev ju hjärtekrossare..
Tyckte så synd om honom då han verkligen var kär i Catja och att trycka upp i ansiktet helt utan förvarning hennes nya… not nice.

Fast hur vet du att det var så det gick till mellan Sergio och hans fd? Det hans version som går ut för hela svenska folket. Hon är antagligen en icke känd person, hon har ingen plattform att berätta sin historia.

Att du tycker synd om honom och att hon gjorde fel är så sjukt. Han valde att ha sex utan kondom med någon, då har han 50% ansvar i det. Vill han inte ha barn skulle han använt kondom såklart. Det är både tjejen och Sergios fel. Han är inget jävla offer i detta
Citera
2024-01-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Han VISSTE att det fanns en tjej som bar hans barn. Att han vägrat ta ansvar tills dess att faderskapsprovet kom i brevlådan är en helt annan sak.

Jag tänker precis samma.
Citera
2024-01-28, 20:11
Medlem
Skulle vara intressant att veta vem mamman till Sergios barn är, med tanke på att han förföljer 20-åriga tjejer ute på krogen..
Citera
2024-01-28, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann
Katja har sex med någon hon avskyr och inte är attraherad av.

Om man nu ska ha sex med någon man avskyr är inte minsta kravet att personen ska vara attraktiv?

Och den nya killen hon valt ser ut som en seriemördare… läskig typ.

Ja, hon sa ju att hon i vanliga fall gillar sportiga killar. Vilket hon inte tyckte att Christoffer var. Istället väljer hon en kontorssnubbe med öppen skjorta och seriemördarblick…
Citera
2024-01-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Ja, hon sa ju att hon i vanliga fall gillar sportiga killar. Vilket hon inte tyckte att Christoffer var. Istället väljer hon en kontorssnubbe med öppen skjorta och seriemördarblick…

Och utan strumpor.
Citera
2024-01-28, 20:14
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Han VISSTE att det fanns en tjej som bar hans barn. Att han vägrat ta ansvar tills dess att faderskapsprovet kom i brevlådan är en helt annan sak.

Klart han gjorde! Hon ställde ju ultimatum att hon ville veta om det är sant. Han var inte redo att berätta då. Han är väldigt bra på att snacka... Tyvärr är Amanda för naiv...
Citera
2024-01-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Klart han gjorde! Hon ställde ju ultimatum att hon ville veta om det är sant. Han var inte redo att berätta då. Han är väldigt bra på att snacka... Tyvärr är Amanda för naiv...

Men asså vilket skitliv Amanda fått… klart han visste! Han är så manipulativ. Stackars stackars unge som har han till pappa!!
Citera
2024-01-28, 20:31
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormbunke37
Men asså vilket skitliv Amanda fått… klart han visste! Han är så manipulativ. Stackars stackars unge som har han till pappa!!

Säkert "frikyrkeriet" som gjort henne så godtrogen att hon litar på att alla talar sanning om de säger att det är sant...
Hennes pappa kan ju inte vara nöjd med svärsonen som kommer ha två barn med två olika kvinnor inom loppet av ett år...
Citera
2024-01-28, 20:40
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Tror man såg på Amanda att hon va gravid, så därför spelade de förvånade?
Sergio kanske visst visste om barnet, det verkar för otroligt att det först kommer ett rykte och sen ett barn? Det vet vi inget om. Det är inte rimligt att bli gravid om man inte kör oskyddat.. och när ryktet kom borde han ju vetat om personen i Sverige och dubbelkolla med denna.

Jag såg det direkt, speciellt nerdekade annan kameravinkel på henneände andra till de sa de var gravida.
Citera
2024-01-28, 20:41
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:

Det kan inte jag svara på, jag hör bara vad han säger. Han säger han inte visste.
Varför ljuga om det närde vet de alltid utreder faderskap.
Citera
2024-01-28, 20:44
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Fast hur vet du att det var så det gick till mellan Sergio och hans fd? Det hans version som går ut för hela svenska folket. Hon är antagligen en icke känd person, hon har ingen plattform att berätta sin historia.

Att du tycker synd om honom och att hon gjorde fel är så sjukt. Han valde att ha sex utan kondom med någon, då har han 50% ansvar i det. Vill han inte ha barn skulle han använt kondom såklart. Det är både tjejen och Sergios fel. Han är inget jävla offer i detta

Hur kan han ta ansvar om han inte vet?

Har han vetat är min åsikt en annan, men nu är det denna version vi vet. Han visste inget.. hade han vetat hade det kommit fram i sociala medier för länge sen. Så funkar det.
Jag tror inte han visste. Men det är vad Jag tror.
Och då tycker jag det är oschysst.
Sen kan allt hända vid kondom,p-piller, spiral och allt. Men blir man gravid berättar man fan direkt för den andra parten.
Han säger hon inte gjort det. Utan får ett brev på posten. Gick det till så är det jävligt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in