Christofer 1 år senare är inte kär men han uttrycker att han känner mycket för Catja och att det strör salt i såren att se henne med en ny. Att han uttrycker att Oskar tofflar efter Meira, men vad gör han inte själv efter Catja? Under 1 år har han kunnat reflekterat och skaffat sig självrespekt men han sitter där med glansiga ögon stackaren
Christofer 1 år senare är inte kär men han uttrycker att han känner mycket för Catja och att det strör salt i såren att se henne med en ny. Att han uttrycker att Oskar tofflar efter Meira, men vad gör han inte själv efter Catja? Under 1 år har han kunnat reflekterat och skaffat sig självrespekt men han sitter där med glansiga ögon stackaren
Ja och hans svarta ögon när han ser Adde och Catja tillsammans. Lite obehagligt faktiskt. Hoppas bara det var klippt så och att det inte var så egentligen
Sergio förstår vi ju alla vad han är för nån.
Men Amanda? Hur störd är inte hon? Det här måste vara det mest störda "kärleksparet" reality-tv gett oss. Undrar hur pingstförsamlingen tar emot nyheterna?
Det där sängloftet är ju
inte minsta barnsäkert. Men Sergio kanske inte har tänkt ha umgänge med sitt barn
En fråga jag börjat ställa mig mer och mer är, hur blåst och osmart är egentligen Amanda?!
Herregud det här är ju helt absurt, undrar om Amanda visste om...
att han precis fått ett barn innan hon själv blev gravid? Eller om hennes plus på stickan kom samtidigt som faderskapsbrevet trillade in hos dem 😬
Hur i helskotta kunde Amanda tycka att detta var en bra idé? Sergio är inte gjord för det livet, han kommer att tröttna, kommer inte att acceptera att någon annan får den uppmärksamhet som han tycker att han själv ska ha. Förhållandet är lika dött som en död fisk, men Amanda kommer att piska den där fisken till trasor, allt för att hålla skenet uppe. Hon kommer inte att ge sig. Hon är lika störd som Sergio. Antagligen luktar det död fisk redan i den där lägenheten med kattrappan och sunkiga loftet med den gamla heltäckningsmattan med alla DNA spår från Sergios sexnätter.
Shit vilken reunion. Netflix måste vara i extas, bättre än alla länders reunion hittills.
Kul att Meira och Oscar ärihop, det trodde jag faktiskt inte, trodde inte ens hon skulle säga ja. Hoppas det håller för alltid. Tycker de är fina ihop.
Lukas var feg från början, han sa nej vid altaret med avsikten att inte bli mer men följde med i vågen pga av sitt dåliga samvete.
Amanda och Sergio, förstår inte all skit han får, han har sex/relation med ngn får inte veta att hon blir gravid, vilket jag tycker är sjukt dåligt, varför berättar man inte sånt.
Utan när barnet är fött när vet vi inte men det verkar ju vara fött innan de gick in i poddarna, ngra månader senare när familjerätten skickar hem papper får han en chock, nygift sedan 2 mån ska de tackla det där. Stort av Amanda att stå kvar. Tycker synd om Sergio som bara får ngt sådant med posten. Fegt av mamman till barnet.
Så kul att de ska ha en egen bebis… önskar dem all lycka.dock kändes det som deltagarna redan visste hon var gravid. Kändes spelad suprise… eller?
Rasmus och Krissy, var ju inte ngt överraskande även om det är uppenbart att det för alla par kommer gå upp och ner. Hoppas alla kommer inse att de måste jobba på relationer i både upp och ner.
Christoffer och Catja, vad ska man säga, han tar ansvar och hon också till viss del. Jag tyckte ju inte hon var ärlig under tiden de var på smekmånad och bodde ihop.. De var en dålig match helt enkelt. Men han blev ju hjärtekrossare..
Tyckte så synd om honom då han verkligen var kär i Catja och att trycka upp i ansiktet helt utan förvarning hennes nya… not nice.
Shit vilken reunion. Netflix måste vara i extas, bättre än alla länders reunion hittills.
Kul att Meira och Oscar ärihop, det trodde jag faktiskt inte, trodde inte ens hon skulle säga ja. Hoppas det håller för alltid. Tycker de är fina ihop.
Lukas var feg från början, han sa nej vid altaret med avsikten att inte bli mer men följde med i vågen pga av sitt dåliga samvete.
Amanda och Sergio, förstår inte all skit han får, han har sex/relation med ngn får inte veta att hon blir gravid, vilket jag tycker är sjukt dåligt, varför berättar man inte sånt.
Utan när barnet är fött när vet vi inte men det verkar ju vara fött innan de gick in i poddarna, ngra månader senare när familjerätten skickar hem papper får han en chock, nygift sedan 2 mån ska de tackla det där. Stort av Amanda att stå kvar. Tycker synd om Sergio som bara får ngt sådant med posten. Fegt av mamman till barnet.
Så kul att de ska ha en egen bebis… önskar dem all lycka.dock kändes det som deltagarna redan visste hon var gravid. Kändes spelad suprise… eller?
Rasmus och Krissy, var ju inte ngt överraskande även om det är uppenbart att det för alla par kommer gå upp och ner. Hoppas alla kommer inse att de måste jobba på relationer i både upp och ner.
Christoffer och Catja, vad ska man säga, han tar ansvar och hon också till viss del. Jag tyckte ju inte hon var ärlig under tiden de var på smekmånad och bodde ihop.. De var en dålig match helt enkelt. Men han blev ju hjärtekrossare..
Tyckte så synd om honom då han verkligen var kär i Catja och att trycka upp i ansiktet helt utan förvarning hennes nya… not nice.
Tror man såg på Amanda att hon va gravid, så därför spelade de förvånade?
Sergio kanske visst visste om barnet, det verkar för otroligt att det först kommer ett rykte och sen ett barn? Det vet vi inget om. Det är inte rimligt att bli gravid om man inte kör oskyddat.. och när ryktet kom borde han ju vetat om personen i Sverige och dubbelkolla med denna.
Han VISSTE att det fanns en tjej som bar hans barn. Att han vägrat ta ansvar tills dess att faderskapsprovet kom i brevlådan är en helt annan sak.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!