Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Kvinnan har själv i polisförhör berättat att hon givit mannen uppfattningen att hon ville ha sex, och därefter hängett sig åt att suga av honom, rida honom och knulla på köksbordet, i ett par timmar.
Skulle tro att HR kommer att tycka att det är långt mer än tillräckligt för att fria mannen.
Allt som behövs är att domstolen blir varse hur det faktiskt gick till.
Dvs, mannen behöver en advokat som inte är korrupt. Det är allt.
Nej, det har hon inte gjort. Du vantolkar det som står i FUP. Läs om, läs rätt.
Och för att du ska förstå, jag får skriva två förövare här, så att det blir jämförbart med tanke på att du är man:
Låt oss se. En fuckboy du känner ytligt är på fest med en polare. De missar bussen hem, du erbjuder dem att sova på ditt golv. De tackar ja. De kommer till dig, men något golv vill de inte sova på. De är stora och starka. Betydligt starkare än dig. Fulla är de. De lägger sig i din säng med kläderna på. Ni pratar. Du släcker lampan och känner deras händer på din kropp.
Givetvis säger du "nej" och puttar bort dem. Men de fortsätter. Du försöker igen få bort dem och kniper ihop din ben. De fortsätter. Fulla och kåta.
Och där någonstans inser du "de kommer våldta mig och de är starkare än mig, så de kommer skada mig om jag gör motstånd". Du är chockad och inser att du snart kommer få smaka på dolme du inte vill ha. De är hårdhänta, tar stryptag på dig, lyfter upp dig på ett bord och håller dig hårt i dina höfter så du skriker av smärta, medans de våldför sig på dig. Du gör allt du blir tillsagd att göra. Rädd att de ska göra dig
riktigt jävla illa om du inte lyder. Du är som en vante i deras händer.
Våldtäkten tar cirka två timmar. Ingen av dem får utlösning. Ni går och lägger er. De somnar, du har svårt att sova. Tankarna far. Du vill bara överleva natten. Har ingenstans att ta vägen.
På morgonen vill de knulla mer med dig. Du visar tydligt att du inte vill. Denna gången fattar de vinken. Och du får då mod till dig att be dem gå. De går.
Du är helt förstörd. Får ditt en tjejpolare. Du skrattar och försöker skämta bort det, gråter, är inte dig själv. Fler polare kommer dit. De insisterar på att du ska polisanmäla. Du gör det. Och skriver till ditt ex om vad som hänt...
Männen döms för våldtäkten. Finns bevis och stödbevis.
På FB sitter det förnumstiga skribenter och menar på att du nog ville ha lite bögsex alltid. Varför bjöd du annars hem männen? Och öppnade du i bara boxershorts och morgonrock, rena inviten till sex ju! Och nog ville du smaka stock från dessa två! Du sög ju av dem, lät dem ta dig analt osv. i hela två timmar! Men dagen efter skämdes du så för bögsexet att du falskt tillvitade dem för våldtäkt... Synd om dessa stackare som ska dömas till fängelse, fast du ju givetvis ville!
Fundera på detta en stund. Och börja inse att en våldtäkt visst kan ske i två timmar. och att ett offer pga. rädsla för liv och hälsa, visst kan göra saker den inte vill.