Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Det är den sammantagna bilden av hur målsägande beskrivs som visar mig att hon är uppenbart traumatiserad.
Den kan vara hur sammantagen du vill. Det spelar ingen roll när du godtar att SAMTLIGA BETEENDEN kan vara en indikation på trauma. När du väl godtagit SAMTLIGA BETEENDEN är vad som helst möjligt. Det blir då icke-falsifierbart och därmed fullständigt värdelöst. Det är inte svårare än så.
Citat:
Vad menar du med att hon har slirat på sanningen? Vart ser du det? utgår du från Vi*kings version nu igen?
Läs igen. Jag skrev "
Hade hon slirat på sanningen litegrann nånstans hade det varit en sak". Jag gjorde ett hypotetiskt antagande.
MÄ har inte slirat på sanningen. Hon har LJUGIT. OM VÄLDIGT VIKTIGA SAKER.
Citat:
Hon hade bara nattlinne och trosor på sig. Inget annat. Men från en fråga till en annan fråga har hon plötsligt tröja på sig vid förhör med Vi*king.
ÅÅÅH NEJ LÅT OSS LÅSA IN HAN I TRE ÅR!
Pajas. Om det är det värsta du kan komma på som V sagt så kan jag säga att du inte har något som helst case. Det finns en anledning till att inte ens åklagaren använde sig av uppgiften under rättegången om man säger så.
Citat:
Och detta under förhör som rör själva händelsen, där blir det ju väldigt viktigt att hålla sig sanningsenlig. I förhör som rör själva våldtäkten, slirar inte målsägande.
Korrekt. Hon slirar inte. Hon ljuger.
Citat:
Vi*king påstår att hon är så pass plaskvåt att han har svårt att komma. Nu vet vi inte när hon fick sina rodnade slemhinnor i vaginan, men om hon har så lätt för att vara plaskvåt vid samlag, så är det ju märkligt att hon ens har rodnade slemhinnor. Något stämmer inte i hans berättelse där.
Sötnos, 2 h samlag skulle ge en inoljad porrstjärna rodnader.
Citat:
Och Vi*king förnekar att han greppat henne hårt om höfterna vid bordet. Varför förnekar han det? Rättsmedicinalverket styrker iaf. målsägandes version om att blåmärkena hon har vid sina höfter tillkommit vid tidpunkten och genom grepp med händer vid ett bord.
Lögn. Rättsmedicinalverket styrker INTE det. Du har redan ljugit om det här tidigare och blivit rättad. Så ge fan i att ljuga om samma sak igen din lilla horunge!
Skadorna är endast "förenliga" och V vidgår oavsett att de kan komma från samlaget. Ganska okontroversiellt mao.
Citat:
Han slirar i sanningen kring sin version av själva våldtäkten/samlaget.
Hur?
Citat:
Men ändå tror du på honom och hans version.
SÅ NÄMN EN ENDA SAK jag godtagit endast på hans ord. EN ENDA. Att du inte kan göra det säger precis allt.
Citat:
Men om målsägande slirar något (vart du nu ser det) så "ljuger" hon enligt dig.
Nej, hon ljuger för att hon medvetet talar osanning.
Citat:
Om du ser slirande som tecken på lögn, borde du ju även se Vi*king som en lögnhals och inte heller lita på honom.
Jag litar inte på V, jag godtar inte hans uppgifter baserat på hans ord.