Citat:
Sedan tog jag av hennes trosor och hon tog av sig sitt nattlinne. Sedan jag flyttade jag ner på sängen så jag låg med huvudet mellan hennes ben och gav henne oralsex en stund. Jag tror det pågick ganska länge.
Fick du någon reaktion från när du gör detta?
Hon kysser tillbaka. Hon smeker mig på kroppen, nacken, ryggen och armarna. Hon stönar.
När jag ger henne oralsex håller hon fast mitt huvud mot henne. Jag minns också att hon tog
av sig tröjan och följer med liksom
Problemet är väl kronologiskt. När jag läser detta uppfattar jag det som att han menar att hon hade trosor och nattlinne samt tröja på sig. Innan han börjar ge henne oralsex har trosorna och nattlinnet åkt av och sedan under oralsexet tar hon av sig en tröja ?
Dem borde väl frågat han att förklara detta närmare. Jag fattar inte vad han menar.
Fick du någon reaktion från när du gör detta?
Hon kysser tillbaka. Hon smeker mig på kroppen, nacken, ryggen och armarna. Hon stönar.
När jag ger henne oralsex håller hon fast mitt huvud mot henne. Jag minns också att hon tog
av sig tröjan och följer med liksom
Problemet är väl kronologiskt. När jag läser detta uppfattar jag det som att han menar att hon hade trosor och nattlinne samt tröja på sig. Innan han börjar ge henne oralsex har trosorna och nattlinnet åkt av och sedan under oralsexet tar hon av sig en tröja ?
Dem borde väl frågat han att förklara detta närmare. Jag fattar inte vad han menar.
[Aha, Howlongisnow, det borde vara det här du menar? Här kommer svaret]
En tolkning jag kan se är väl att han använder "nattlinne" och "tröja" synonymt (ett nattlinne kan ju i vissa utföranden med fog beskrivas vara som en lång t-shirt) och att detta enligt honom åkte av nånstans i vevan runt oralsexet men att han rör ihop det lite, eller att hon bara drog upp det först innan oralsexet och sen tog av det helt under oralsexet. En följdfråga hade varit på sin plats, håller med. Men det är ingenting som känns särskilt kontroversiellt för målet, han vidgår ju liksom att han tagit av henne trosorna, så då spelar det väl mindre roll vem som tar av henne på överkroppen? Han har ju redan själv tagit på sig den "grövre" avklädningen. Hade han velat ljuga vore det väl rimligare att säga att hon tog av båda plaggen eller åtminstone att hon tog av trosorna?
Ett annat alternativ kan vara att han, när han berättar om trosorna, kommer på att han bör berätta om nattlinnet också eftersom han är av uppfattningen att hon tog av det, (vilket då enligt honom skulle visa på samtycke från hennes sida) och i sin iver strular upp kronologin.
Nåt åt det hållet, tänker jag.