2024-01-07, 19:04
Medlem
Tror jag har förmågan att få favoriter på fall, för det går oftast tvärtemot vad jag bettat.
Citera
2024-01-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Det kan väl inte vara allt? 2.5 gav 1.45 på förra.

Juventus som lag är ändå, ja Juventus, topplag mot den absoluta botten. Juventus har inte ett enda skott på 45 minuter.

Men men, Paok matchen i den Grekiska ligan står 0-0 efter en halvtimme trots att Paok dem senaste 6 matcherna gjort 4, 5, 6 mål per match, 43 mål på 16 matcher och är i absoluta toppen.

Betting makes ZERO sense.

Brukar du kolla upp inbördesmöten, och vart det lutar där. Dessa två lag, Aris och PAOK har en historik av riktigt lowscoring matcher, bara 3 av de senaste 15 inbördesmötena har gått över 2.5 mål där!!!
Citera
2024-01-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst
Brukar du kolla upp inbördesmöten, och vart det lutar där. Dessa två lag, Aris och PAOK har en historik av riktigt lowscoring matcher, bara 3 av de senaste 15 inbördesmötena har gått över 2.5 mål där!!!

Igen. Det spelar NOLL roll med statistik. Det är dagens unika match som inte en jävel kan förutspå. Det är en fråga om målvaktsspel, inget annat.

Har som sagt följt statistik och litat på att bortalaget som inte gjort mål 9 matcher i rad ska fortsätta ha det så, men mot det bästa mötet vann de med 2-1, 16x pengarna.

Bara att erkänna sig besegrad.

1-0 i Paok matchen några sekunder efter start.

Blir det 2.5 i den och Juventus slutar 1-1 snear jag loss.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 19:39.
Citera
2024-01-07, 19:41
Medlem
Citat:
Igen. Det spelar NOLL roll med statistik. Det är dagens unika match som inte en jävel kan förutspå. Det är en fråga om målvaktsspel, inget annat.

Har som sagt följt statistik och litat på att bortalaget som inte gjort mål 9 matcher i rad ska fortsätta ha det så, men mot det bästa mötet vann de med 2-1, 16x pengarna.

Bara att erkänna sig besegrad.

1-0 i Paok matchen några sekunder efter start.

Blir det 2.5 i den och Juventus slutar 1-1 snear jag loss.

Juventus kan absolut få till ett med en man mer, du har chans att sätta denna ännu! Kolla ända till slutet, håll humöret uppe!!!
Citera
2024-01-07, 19:48
Medlem
Citat:
Det har otaliga gånger varit som så att jag sista matchen förlorar. Jag spelar enbart bägge lagen gör mål eller över 2.5 mål. Det är alltid missad straff, upp mot 3 offside mål, att målvakten har sin bästa dag så bägge lagen skjuter totalt 13 skott på mål men bara blir ett mål. Tar jag bägge lagen gör mål slutar den 3-0 och tar jag istället över 2.5 mål så slutar den 1-1.

Det är fan ta mig en riktig förbannelse. De människor som tagit ett titt på min spelhistorik gapar stort när jag visar de det och säger att jag har den värsta oturen de någonsin sett.

Det är helt onormalt. Om det bara hände ibland eller att jag var riktigt kass och förlorade stort hade det varit en sak, men jag är alltid 1 mål ifrån och det är i 85% av tillfällena det blir bortdömt mål, att målvakten är en Tysk övermänniska, eller att det missas straff.

Ett väldigt bra exempel på varför spelbolagen konstant vinner, medans spelarna (90% av dom) konstant förlorar.

Man klarar inte riktigt av psykologin bakom.
Citera
2024-01-07, 20:36
Medlem
Citat:
Det har otaliga gånger varit som så att jag sista matchen förlorar. Jag spelar enbart bägge lagen gör mål eller över 2.5 mål. Det är alltid missad straff, upp mot 3 offside mål, att målvakten har sin bästa dag så bägge lagen skjuter totalt 13 skott på mål men bara blir ett mål. Tar jag bägge lagen gör mål slutar den 3-0 och tar jag istället över 2.5 mål så slutar den 1-1.

Det är fan ta mig en riktig förbannelse. De människor som tagit ett titt på min spelhistorik gapar stort när jag visar de det och säger att jag har den värsta oturen de någonsin sett.

Det är helt onormalt. Om det bara hände ibland eller att jag var riktigt kass och förlorade stort hade det varit en sak, men jag är alltid 1 mål ifrån och det är i 85% av tillfällena det blir bortdömt mål, att målvakten är en Tysk övermänniska, eller att det missas straff.

Helt normalt att du inte bara kan vinna. Och förluster brukar vara det sista som händer innan man stannar.

Så du beskriver exalt vad spel och dobbel går ut på och hur det upplevs för en vanlig spelare.

Finns alltså inget konstigt i detta eller att du är speciellt otursam.

Du har helt missförstått att alla system bygger på att alla förlorar över tid förutom ett fåtal med sjuk tur.

Så det finns bara de med sjuk tur och sen alla andra.

Statistiskt finns de med sjukt dåliga resultat men inte över flera spel osv. Och skillnaden mellan "alla andra som förlorar" är det lite gentemot någon som "förlorar lite mer än alla andra som förlorar".

De med sjuk tur slutar också oftast efter detta så den sista upplevelsen blev "sjuk tur".

Systemets uppbyggnad kring förlust är det enda relevanta här.
Citera
2024-01-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Helt normalt att du inte bara kan vinna. Och förluster brukar vara det sista som händer innan man stannar.

Så du beskriver exalt vad spel och dobbel går ut på och hur det upplevs för en vanlig spelare.

Finns alltså inget konstigt i detta eller att du är speciellt otursam.

Du har helt missförstått att alla system bygger på att alla förlorar över tid förutom ett fåtal med sjuk tur.

Så det finns bara de med sjuk tur och sen alla andra.

Statistiskt finns de med sjukt dåliga resultat men inte över flera spel osv. Och skillnaden mellan "alla andra som förlorar" är det lite gentemot någon som "förlorar lite mer än alla andra som förlorar".

De med sjuk tur slutar också oftast efter detta så den sista upplevelsen blev "sjuk tur".

Systemets uppbyggnad kring förlust är det enda relevanta här.

Fick in min dubbel till 2200. Tagit ut 1200 och ska arbeta långsamt med den tusenlappen. Inget stressande nu, bara 100kr betts på en dubbel.

Men en sak är säker, det vet du också, det är att det bara är en fråga om målvaktsspel.
Citera
2024-01-07, 21:52
Medlem
Citat:
Fick in min dubbel till 2200. Tagit ut 1200 och ska arbeta långsamt med den tusenlappen. Inget stressande nu, bara 100kr betts på en dubbel.

Men en sak är säker, det vet du också, det är att det bara är en fråga om målvaktsspel.

Tror du överskattar målvsktsspelet enormt. Andra faktorer spekar faktiskt in oxå, förmodligen mer. Pissdåliga avslut, offsidemål, ribba/stolpe och sånt. Målvakter kan väl ha en kanondag och vara helt omöjliga mellan varven, men oftast inte.
Citera
2024-01-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Tror du överskattar målvsktsspelet enormt. Andra faktorer spekar faktiskt in oxå, förmodligen mer. Pissdåliga avslut, offsidemål och sånt. Målvakter kan väl ha en kanondag och vara helt omöjliga mellan varven, men oftast inte.

Efter att ha kollat highlights på de matcher jag åkt på så har jag suttit med hakan nere i golvet och inte kunnat acceptera förlusten, pga målvakten varit så jävla potent. Men offside mål och missade straffar när det varit tvärtom har det också varit mycket utav. Fick in min dubbel iaf. Tog sedan blgm mellan Roma - Atalanta, den gick in direkt.
Citera
2024-01-07, 21:58
Medlem
Citat:
Efter att ha kollat highlights på de matcher jag åkt på så har jag suttit med hakan nere i golvet och inte kunnat acceptera förlusten, pga målvakten varit så jävla potent. Men offside mål och missade straffar när det varit tvärtom har det också varit mycket utav. Fick in min dubbel iaf. Tog sedan blgm mellan Roma - Atalanta, den gick in direkt.

Du hann citera mig innan jag la till ribba och stolpe ut oxå. Marginalerna är fan inte stora ibland, sen förändrar ju mål matchbilden totalt oxå när de väl kommer.

Hur gick det för polarn med häng på 24k?
Citera
2024-01-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Du hann citera mig innan jag la till ribba och stolpe ut oxå. Marginalerna är fan inte stora ibland, sen förändrar ju mål matchbilden totalt oxå när de väl kommer.

Hur gick det för polarn med häng på 24k?

Han fick in två tunga 2.85 oddsare på 2.5, den sista slutade 0-0 med missad straff tidigt i andra halvlek som satte agendan. Även 6 skott på mål i första halvlek som ingen gick in. Fyfan vad knäckt han är..
Citera
2024-01-07, 23:32
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Otur kan ju hålla i sig rätt länge. Min värsta downswing höll i sig i 150000 händer och hade en polare som hade en negativ roi på 280000 händer. Den mängden händer kan du ju bara göra online dessutom så hade jag fötts år 1722 så hade jag kanske haft otur hela livet på riktigt.

Hade en häst som hoppade på mållinjen för 2.2 mille och det glömmer jag ju aldrig heller. Alla gånger jag haft tur med motsatsen är dock sedan länge glömt så ens minne är ju tämligen selektivt med denna grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in