Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Enbart fuckimg tur. Ibland kan man ju resonera. Det är två jämna lag bägge lagen gör mål. Sedan vid 1-1 kommer de ju liksom bara spela ut tiden. Inget mera händer i matchen. Det är smart att resonera så. Du kommer få 1,5 i odds på det också. Men det kan i 89 minuten vara en djävul som sätter 2-1. Det kommer hända mer gånger än detta du fick 1,5 odds. Alltså vad som gör att huset alltid vinner.
Ja, att det ger 1.60-1.70 på 1.5 säger ju en hel del om hur svårt det är enligt de att 2.5 ska gå in. Förstår hur du resonerar kring att om det blir 1-1 bara fortsätta spela ut det, men uppenbarligen fungerar det ju inte att resonera sådär. I vissa fall kanske de bara passar varandra utan att helhjärtat gå framåt för att den ska sluta 1-1, men man vet aldrig. 1.65 i odds på 1.5 är FRUKTANSVÄRT JÄVLA HÖGT:
Fy fan i avund jag kommer bli om han får in Wydad och får sådan fruktansvärt hög summa men han ger mig som sagt 3000.
Min dubbel börjar 18, respektive 18:30.
Paok matchen i Grekiska första ligan jag la 2.5 på är Paoks målstatistik HELT JÄVLA SJUK. De har gjort 3-4 mål per match senaste 6 matcherna, sista matchen gjorde de 6 mål.
Den dubbeln jag la nu ser på förhand SINNESSJUK UT. Och sinnessjukt höga odds också. Men nu är det upp till målvakterna att bestämma mitt öde.
Kolla Spanska Copa del Ray. Matchen Castellon - Osassuna.
Ossasuna har 22 målchanser, 8 skott på mål.
Castellon har 5 måkchanser och 2 skott på mål.
Man kan tro den slutade 0-3. Den slutade 0-0.
Målvaktsspel. Målvaktsspel min vän. Det är allt som har betydelse.