Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-07, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Enbart fuckimg tur. Ibland kan man ju resonera. Det är två jämna lag bägge lagen gör mål. Sedan vid 1-1 kommer de ju liksom bara spela ut tiden. Inget mera händer i matchen. Det är smart att resonera så. Du kommer få 1,5 i odds på det också. Men det kan i 89 minuten vara en djävul som sätter 2-1. Det kommer hända mer gånger än detta du fick 1,5 odds. Alltså vad som gör att huset alltid vinner.

Kolla den trippeln min polare la 1000 på. Marocko matchen enbart 2.5. Han vinner nästan 20 000 på grund av dem spränghöga oddsarna pga statistiken säger hur otroligt det är att 2.5 blir. Ändå bara dansade hans två första matcher in 2.5.

Han ger mig 3000 om den går in. Vi hjälper varandra.

Nej vänta, det blir ju typ 24000.
Citera
2024-01-07, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Enbart fuckimg tur. Ibland kan man ju resonera. Det är två jämna lag bägge lagen gör mål. Sedan vid 1-1 kommer de ju liksom bara spela ut tiden. Inget mera händer i matchen. Det är smart att resonera så. Du kommer få 1,5 i odds på det också. Men det kan i 89 minuten vara en djävul som sätter 2-1. Det kommer hända mer gånger än detta du fick 1,5 odds. Alltså vad som gör att huset alltid vinner.

Ja, att det ger 1.60-1.70 på 1.5 säger ju en hel del om hur svårt det är enligt de att 2.5 ska gå in. Förstår hur du resonerar kring att om det blir 1-1 bara fortsätta spela ut det, men uppenbarligen fungerar det ju inte att resonera sådär. I vissa fall kanske de bara passar varandra utan att helhjärtat gå framåt för att den ska sluta 1-1, men man vet aldrig. 1.65 i odds på 1.5 är FRUKTANSVÄRT JÄVLA HÖGT:

Fy fan i avund jag kommer bli om han får in Wydad och får sådan fruktansvärt hög summa men han ger mig som sagt 3000.

Min dubbel börjar 18, respektive 18:30.

Paok matchen i Grekiska första ligan jag la 2.5 på är Paoks målstatistik HELT JÄVLA SJUK. De har gjort 3-4 mål per match senaste 6 matcherna, sista matchen gjorde de 6 mål.

Den dubbeln jag la nu ser på förhand SINNESSJUK UT. Och sinnessjukt höga odds också. Men nu är det upp till målvakterna att bestämma mitt öde.

Kolla Spanska Copa del Ray. Matchen Castellon - Osassuna.

Ossasuna har 22 målchanser, 8 skott på mål.

Castellon har 5 måkchanser och 2 skott på mål.

Man kan tro den slutade 0-3. Den slutade 0-0.

Målvaktsspel. Målvaktsspel min vän. Det är allt som har betydelse.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 17:50.
Citera
2024-01-07, 17:56
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Det har otaliga gånger varit som så att jag sista matchen förlorar. Jag spelar enbart bägge lagen gör mål eller över 2.5 mål. Det är alltid missad straff, upp mot 3 offside mål, att målvakten har sin bästa dag så bägge lagen skjuter totalt 13 skott på mål men bara blir ett mål. Tar jag bägge lagen gör mål slutar den 3-0 och tar jag istället över 2.5 mål så slutar den 1-1.

Det är fan ta mig en riktig förbannelse. De människor som tagit ett titt på min spelhistorik gapar stort när jag visar de det och säger att jag har den värsta oturen de någonsin sett.

Det är helt onormalt. Om det bara hände ibland eller att jag var riktigt kass och förlorade stort hade det varit en sak, men jag är alltid 1 mål ifrån och det är i 85% av tillfällena det blir bortdömt mål, att målvakten är en Tysk övermänniska, eller att det missas straff.

Hur länge har du spelat?? Och hur många spel talar vi om?? Jag anser att man måste se detta som en business så att säga. Långsiktigt, uppemot 10-20 år. 10 spel ger inte mycket info, inte heller 100 eller 1000 spel. 5000 - 10 000 spel börjar ge en bra bild av vart det lutar. Det är tyvärr så här man måste se det, som ett långsiktigt projekt. Inte låta känslorna ta över utan ha ett mindset som en robot!!!
Citera
2024-01-07, 18:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst
Hur länge har du spelat?? Och hur många spel talar vi om?? Jag anser att man måste se detta som en business så att säga. Långsiktigt, uppemot 10-20 år. 10 spel ger inte mycket info, inte heller 100 eller 1000 spel. 5000 - 10 000 spel börjar ge en bra bild av vart det lutar. Det är tyvärr så här man måste se det, som ett långsiktigt projekt. Inte låta känslorna ta över utan ha ett mindset som en robot!!!

Är 29 i dag. Blev hooked första gången jag la min första lången lapp i spelbutiken dagen jag fyllde 18. Eller snarare blev jag hooked på båtarna när jag spelade enarmad bandit.

Vill bara bygga upp ett kapital sedan köra singel matcher. Då kan en match som står 0-0 i halvtid ge 1.95 på att det blir minst ett mål innan matchen är slut. Det är riktigt riktigt bra. Får se om min dubbel för 500 på två st 2.5 går in nu för 2100.
Citera
2024-01-07, 18:26
Avstängd
Visste det var något skumt. Juventus vann förra med 6-1, några dagar sedan. 1.98 på 2.5 lät alldeles för högt. Matchen är död, halvtimmen spelad. Förlust.
Citera
2024-01-07, 18:27
Citat:
Är 29 i dag. Blev hooked första gången jag la min första lången lapp i spelbutiken dagen jag fyllde 18. Eller snarare blev jag hooked på båtarna när jag spelade enarmad bandit.

Vill bara bygga upp ett kapital sedan köra singel matcher. Då kan en match som står 0-0 i halvtid ge 1.95 på att det blir minst ett mål innan matchen är slut. Det är riktigt riktigt bra. Får se om min dubbel för 500 på två st 2.5 går in nu för 2100.

Viktigast för att lyckas långsiktigt är bra moneymanagement. Det är ofta där det brister för många, efter en förluststreak på ska vi säga 5-10 matcher är det lätt att börja tvivla på sig själv och försöka vinna tillbaka allt. Många tänker nog så, dvs "jag måste försöka få tillbaka allt snabbt nu". Tänker man och agerar så är detta ingenting man skall syssla med enligt mig. 15 förluster i rad har ingen betydelse i det långa loppet, inte heller 15 vinster i rad. Vi talar här om singelspel och odds mellan typ 1.60 och 2.50. Man måste göra kloka satsningar, flatbetting tycker jag fungerar bäst. 1-3% av bankrullen per spel och hålla sig till det konstant. Öka eller sänka insatsen när man når en milstolpe, och mata på så i många, många år. Och slå stängningsoddset och spela till bästa möjliga odds!!
Citera
2024-01-07, 18:41
Avstängd
Citat:
Viktigast för att lyckas långsiktigt är bra moneymanagement. Det är ofta där det brister för många, efter en förluststreak på ska vi säga 5-10 matcher är det lätt att börja tvivla på sig själv och försöka vinna tillbaka allt. Många tänker nog så, dvs "jag måste försöka få tillbaka allt snabbt nu". Tänker man och agerar så är detta ingenting man skall syssla med enligt mig. 15 förluster i rad har ingen betydelse i det långa loppet, inte heller 15 vinster i rad. Vi talar här om singelspel och odds mellan typ 1.60 och 2.50. Man måste göra kloka satsningar, flatbetting tycker jag fungerar bäst. 1-3% av bankrullen per spel och hålla sig till det konstant. Öka eller sänka insatsen när man når en milstolpe, och mata på så i många, många år. Och slå stängningsoddset och spela till bästa möjliga odds!!

VISSTE att något var skumt i Juventus matchen när den gav 1.98 på 2.5 mål när de vann 6-1 tre dagar sedan. BLGM gav 2.10 då hemmalaget förlorade med 6-1 mot dem förra gången. Nu gjorde dem 1-0.

Förra matchen hade dem 2.75 på blgm, de hade 1 skott på hela matchen bara och gjorde 1-0. En fråga om målvaktsspel.

Fitta varför tog jag inte blgm till 2.10 ist för 2.5 till 1.98. Trodde Juventus skulle göra 0-3 eller 0-4. Nu kommer den kanske sluta 2-0 eller 1-1....
Citera
2024-01-07, 18:47
Citat:
VISSTE att något var skumt i Juventus matchen när den gav 1.98 på 2.5 mål när de vann 6-1 tre dagar sedan. BLGM gav 2.10 då hemmalaget förlorade med 6-1 mot dem förra gången. Nu gjorde dem 1-0.

Förra matchen hade dem 2.75 på blgm, de hade 1 skott på hela matchen bara och gjorde 1-0. En fråga om målvaktsspel.

Fitta varför tog jag inte blgm till 2.10 ist för 2.5 till 1.98. Trodde Juventus skulle göra 0-3 eller 0-4. Nu kommer den kanske sluta 2-0 eller 1-1....

Ta det bara lugnt!! 1-0 till Salernitana som var underdog är ju ändå bra i halvtid. Det kan mycket väl komma 2 mål till här!! 1 mål i halvtid och man är bra med i matchen om man spelat över 2.5 mål!!
Citera
2024-01-07, 18:49
Avstängd
Citat:
Ta det bara lugnt!! 1-0 till Salernitana som var underdog är ju ändå bra i halvtid. Det kan mycket väl komma 2 mål till här!! 1 mål i halvtid och man är bra med i matchen om man spelat över 2.5 mål!!

Vet. Men något är riktigt jävla off med 1.98 på 2.5 när Juventus vann med 6-1 för tre dagar sedan. De vet något som jag inte vet. Ska lägga 100 på X nu på Juventus då den kanske slutar 1-1, samt på en annan.
Citera
2024-01-07, 18:51
Medlem
Spela singlar ENDAST. Lägg ner det här med tripplar o fyrlingar för du bjuder bort dina pengar.
Citera
2024-01-07, 18:54
Citat:
Vet. Men något är riktigt jävla off med 1.98 på 2.5 när Juventus vann med 6-1 för tre dagar sedan. De vet något som jag inte vet. Ska lägga 100 på X nu på Juventus då den kanske slutar 1-1, samt på en annan.

Kanske beror på att Juventus har en drös med skador och avstängda spelare:

A. Cambiaso
F. Chiesa
AlexSandro
Moise Kean
Nicolo Fagioli
M. De Sciglio
Paul Pogba
M. Locatelli
Citera
2024-01-07, 19:03
Avstängd
Citat:
Kanske beror på att Juventus har en drös med skador och avstängda spelare:

A. Cambiaso
F. Chiesa
AlexSandro
Moise Kean
Nicolo Fagioli
M. De Sciglio
Paul Pogba
M. Locatelli

Det kan väl inte vara allt? 2.5 gav 1.45 på förra.

Juventus som lag är ändå, ja Juventus, topplag mot den absoluta botten. Juventus har inte ett enda skott på 45 minuter.

Men men, Paok matchen i den Grekiska ligan står 0-0 efter en halvtimme trots att Paok dem senaste 6 matcherna gjort 4, 5, 6 mål per match, 43 mål på 16 matcher och är i absoluta toppen.

Betting makes ZERO sense.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in