• 4
  • 5
2024-01-08, 00:04
Medlem
You win some you loose some
Citera
2024-01-08, 00:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukenn
You win some you loose some

Japp och du kommer förlora de allra mesta. Annars skulle ju det inte vara lönsamt att erbjuda spel. Du kan kolla bäst du vill i stat att denna match måste bara gå över 2,5 i mål eller över 8,5 i hörnor. Den kanske gör det 8 ggr av 10 men då är oddsen satta efter det.

Du har liksom ingen chans att vinna i det längre loppet mot dessa oddssättare. De sitter och har detta som jobb. Justerar odds i realtid om en viktig spelare lir utbytt eller är sjuk.
Citera
2024-01-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Igen. Det spelar NOLL roll med statistik. Det är dagens unika match som inte en jävel kan förutspå. Det är en fråga om målvaktsspel, inget annat.

Har som sagt följt statistik och litat på att bortalaget som inte gjort mål 9 matcher i rad ska fortsätta ha det så, men mot det bästa mötet vann de med 2-1, 16x pengarna.

Bara att erkänna sig besegrad.

1-0 i Paok matchen några sekunder efter start.

Blir det 2.5 i den och Juventus slutar 1-1 snear jag loss.

Det är mycket svårt att förutspå vad som ska hända i en match. Det kanske man inte ens borde försöka göra, utan fokusera mer på oddset du erbjuds för spelet. Jag brukar fokusera mer på oddsen än vad jag tror kommer att hända i en match. Man bettar på siffror, inte på lag brukar jag tänka!!!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in