Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Hör dig. Så djävla sjukt. Om rött är matchen död. Men det är ju liksom varför det finns odds. Det är rätt ovanligt att det blir över 2,5 mål i en match. Oddsen talar för det men det är för vi folk är mer positiva tror det kommer bli många mål och en glad match. De som vinner på spel är de som tippar tvärtom.
Det är BARA en fråga om målvaktsspel. Alla som inte har grav otur förlorar inte på en match där det skjuts 11 skott på mål. Jag tar enbart 2.5 eller blgm för det är en fråga om målvaktsspel.
När jag förlorar brukar jag skumma igenom typ alla andra matcher på flashscore. Då ser jag blgm med odds 2.90 där laget med 11x pengarna skjuter ETT skott på mål och det blir mål. Men mina skjuter 9 skott och det blir inte mål.
Som sagt det är BARA en fråga om målvaktsspel. Det är upp till målvakten om jag vinner eller inte. Jag får alltid en ubermench målvakt mot mig. Men det värsta är offside. Det är offside / bortdömt mål i 92% av mina matcher, jag skämtar inte.
Har kunnat bli 1-1 i halvtid sen inte hända ett skit. Eller 1-0 i sen sent 1-1 mål eller 2-0 mål.
Jag har slutat ta 1x2 för många, många år sedan. Statistik betyder inte ETT SKIT. Jag kollar aldrig statistik längre. Det är hur bollen studsar / hur bra målvakten är.
Har bettat på matcher där laget inte förlorat på 9 matcher, eller inte släppt in en mål på 10 matcher, men som gjorde det så fort jag la på den. Det är för ofta det blir oavgjort eller bortavinst mot ett skrällag. Aldrig någonsin 1x2, aldrig.
Bara 2.5 eller blgm.
Min senaste match jag kunde vinna 3900 på, hade en trippel, var Copa Del Ray i dag mellan Burgos och Mallorca. BLGM gav 2.10, över 2.5 gav 2.90.
I 60e minuten gör Mallorca 0-1. Gyllene läge med bra tid för Burgos att göra mål men den slutar 0-3. Bägge lagen hade 7 skott på mål. 7 (!!) jävla skott. Deras målvakt var en övermänniska. Fattar du? Burgos hade inte förlorat på 15 (!!!!) raka matcher! FEMTON RAKA. De har vunnit eller kört oavgjort.
MEN JUST I DAG. JUST NÄR JAG LÄGGER. HAN MED FÖRBANNELSEN. DÅ JÄVLAR ska den loosa.
Det är såhär mitt mönster är. Spelar INGEN roll om jag har en dubbel, trippel eller fyrling, alltid en match.
Det är fruktansvärt onormalt att skjuta 7 skott på mål, ha 48 farliga anfall när Mallorca har 24 farliga anfall och 7 skott på mål men gör 0-3.
3 mål på en halvtimme.
Har skummat igenom 15 matcher nu med 2.50 i odds på 2.5, (dvs helt otroligt att det blir 2.5,) och jämfört med matcher som har 1.75 på 2.5.
I dessa matcher har de med högt odds gjort 2 mål på 2 skott. 3 mål blev det på totalt 5 skott.
4 av dem med 1.75 i odds på 2.5 slutade med 1 mål.
Odds betyder inte ett skit. Statistik betyder absolut inte ett skit.
Det gäller bara att jaga blgm / 2.5 med högt odds, typ 2.20 - 2.60 för det är som sagt bara en fråga om målvaktsspel.
Det-är-bara-en-fråga-om-målvaktsspel är ett mantra jag aldrig någonsin kommer sluta säga.