• 1
  • 2
2024-01-07, 15:12
Medlem
Det har otaliga gånger varit som så att jag sista matchen förlorar. Jag spelar enbart bägge lagen gör mål eller över 2.5 mål. Det är alltid missad straff, upp mot 3 offside mål, att målvakten har sin bästa dag så bägge lagen skjuter totalt 13 skott på mål men bara blir ett mål. Tar jag bägge lagen gör mål slutar den 3-0 och tar jag istället över 2.5 mål så slutar den 1-1.

Det är fan ta mig en riktig förbannelse. De människor som tagit ett titt på min spelhistorik gapar stort när jag visar de det och säger att jag har den värsta oturen de någonsin sett.

Det är helt onormalt. Om det bara hände ibland eller att jag var riktigt kass och förlorade stort hade det varit en sak, men jag är alltid 1 mål ifrån och det är i 85% av tillfällena det blir bortdömt mål, att målvakten är en Tysk övermänniska, eller att det missas straff.
Citera
2024-01-07, 15:16
Kanske att någon annan tror på sånt men inte jag. Jag tror på negativ och positiv kognitiv konfirmationsbias dvs det man upplever händer en förstärks fån slump till sanning.
Nästa gång så blir din betting annorlunda men då kommer du att glömma just det tillfället så att ditt psyke får som det vill tro att det är.
Citera
2024-01-07, 15:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Vi är två! Exakt samma sak händer mig. Men det är ju liksom varför det finns ställen som erbjuder spel. De vinner fan typ alltid! Det går inte att vinna mot huset.
'
Jag menar senast jag klagade. En fucking hörna från 3000 spänn i vinst. Jag tror inte makterna har pekat ut mig som särskild. Straffa bara mig låta dom inte ha en hörna till! Det är bara som spel är. Varför du kommer förlora mest.
Senast redigerad av Zaedrews 2024-01-07 kl. 15:21.
Citera
2024-01-07, 15:30
Medlem
HubertOlssons avatar
Nä, det är rätt normalt. Tar du en vanlig pokerhand och i efterhand kollar chansen att du skulle få just den handen skulle det nog vara 1/x där x är >> atomer i universum.

Hjärnan har en tendes komma ihåg saker som sticker ut.

Spelar du poker så kommer du komma ihåg hur många gånger du fick AA under en sittning men knappast de gånger du fick Q3 eller K9 eller hur?
Citera
2024-01-07, 16:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Det har otaliga gånger varit som så att jag sista matchen förlorar. Jag spelar enbart bägge lagen gör mål eller över 2.5 mål. Det är alltid missad straff, upp mot 3 offside mål, att målvakten har sin bästa dag så bägge lagen skjuter totalt 13 skott på mål men bara blir ett mål. Tar jag bägge lagen gör mål slutar den 3-0 och tar jag istället över 2.5 mål så slutar den 1-1.

Det är fan ta mig en riktig förbannelse. De människor som tagit ett titt på min spelhistorik gapar stort när jag visar de det och säger att jag har den värsta oturen de någonsin sett.

Det är helt onormalt. Om det bara hände ibland eller att jag var riktigt kass och förlorade stort hade det varit en sak, men jag är alltid 1 mål ifrån och det är i 85% av tillfällena det blir bortdömt mål, att målvakten är en Tysk övermänniska, eller att det missas straff.

Förbannelsen är att du envisas med att spela kombinerade spel och därför förlorar du ”alltid” på sista matchen. Du hittar inte många i världen som är vinnande på sportspel som inte enbart spelar singlar!
Citera
2024-01-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Förbannelsen är att du envisas med att spela kombinerade spel och därför förlorar du ”alltid” på sista matchen. Du hittar inte många i världen som är vinnande på sportspel som inte enbart spelar singlar!

Det är bara för att jag vill göra 200k till 1000-2000 så jag kan ta det lugnt sedan med matcher.
Citera
2024-01-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vi är två! Exakt samma sak händer mig. Men det är ju liksom varför det finns ställen som erbjuder spel. De vinner fan typ alltid! Det går inte att vinna mot huset.
'
Jag menar senast jag klagade. En fucking hörna från 3000 spänn i vinst. Jag tror inte makterna har pekat ut mig som särskild. Straffa bara mig låta dom inte ha en hörna till! Det är bara som spel är. Varför du kommer förlora mest.

Jag kokar inombords. Ibland har det blivit 1-1 efter 29 minuter och jag har 2.5 mål. Det händer ingenting i matchen. Det är bortdömt mål varannan match jag har, ibland varje match jag har. Det värsta är ändå att just denna matchen ska deras målvakt vara helt otrolig. Går man in och läser om vad som händer i matchen så står där svart text fullt med, "VILKEN OTROLIG REFLEXRÄDDNING. HUR KUNDE DEN BOLLEN INTE GÅ IN?" Så många gånger.
Citera
2024-01-07, 16:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag kokar inombords. Ibland har det blivit 1-1 efter 29 minuter och jag har 2.5 mål. Det händer ingenting i matchen. Det är bortdömt mål varannan match jag har, ibland varje match jag har. Det värsta är ändå att just denna matchen ska deras målvakt vara helt otrolig. Går man in och läser om vad som händer i matchen så står där svart text fullt med, "VILKEN OTROLIG REFLEXRÄDDNING. HUR KUNDE DEN BOLLEN INTE GÅ IN?" Så många gånger.

Hör dig. Så djävla sjukt. Om rött är matchen död. Man är ju för fan alltid bara en fucking hörna ifrån att vinna.

Men det är ju liksom varför det finns odds. Det är rätt ovanligt att det blir över 2,5 mål i en match. Oddsen talar för det men det är för vi folk är mer positiva tror det kommer bli många mål och en glad match. De som vinner på spel är de som tippar tvärtom.
Citera
2024-01-07, 16:42
Medlem
Citat:
Hör dig. Så djävla sjukt. Om rött är matchen död. Men det är ju liksom varför det finns odds. Det är rätt ovanligt att det blir över 2,5 mål i en match. Oddsen talar för det men det är för vi folk är mer positiva tror det kommer bli många mål och en glad match. De som vinner på spel är de som tippar tvärtom.

Det är BARA en fråga om målvaktsspel. Alla som inte har grav otur förlorar inte på en match där det skjuts 11 skott på mål. Jag tar enbart 2.5 eller blgm för det är en fråga om målvaktsspel.

När jag förlorar brukar jag skumma igenom typ alla andra matcher på flashscore. Då ser jag blgm med odds 2.90 där laget med 11x pengarna skjuter ETT skott på mål och det blir mål. Men mina skjuter 9 skott och det blir inte mål.

Som sagt det är BARA en fråga om målvaktsspel. Det är upp till målvakten om jag vinner eller inte. Jag får alltid en ubermench målvakt mot mig. Men det värsta är offside. Det är offside / bortdömt mål i 92% av mina matcher, jag skämtar inte.

Har kunnat bli 1-1 i halvtid sen inte hända ett skit. Eller 1-0 i sen sent 1-1 mål eller 2-0 mål.

Jag har slutat ta 1x2 för många, många år sedan. Statistik betyder inte ETT SKIT. Jag kollar aldrig statistik längre. Det är hur bollen studsar / hur bra målvakten är.

Har bettat på matcher där laget inte förlorat på 9 matcher, eller inte släppt in en mål på 10 matcher, men som gjorde det så fort jag la på den. Det är för ofta det blir oavgjort eller bortavinst mot ett skrällag. Aldrig någonsin 1x2, aldrig.

Bara 2.5 eller blgm.

Min senaste match jag kunde vinna 3900 på, hade en trippel, var Copa Del Ray i dag mellan Burgos och Mallorca. BLGM gav 2.10, över 2.5 gav 2.90.

I 60e minuten gör Mallorca 0-1. Gyllene läge med bra tid för Burgos att göra mål men den slutar 0-3. Bägge lagen hade 7 skott på mål. 7 (!!) jävla skott. Deras målvakt var en övermänniska. Fattar du? Burgos hade inte förlorat på 15 (!!!!) raka matcher! FEMTON RAKA. De har vunnit eller kört oavgjort.

MEN JUST I DAG. JUST NÄR JAG LÄGGER. HAN MED FÖRBANNELSEN. DÅ JÄVLAR ska den loosa.

Det är såhär mitt mönster är. Spelar INGEN roll om jag har en dubbel, trippel eller fyrling, alltid en match.

Det är fruktansvärt onormalt att skjuta 7 skott på mål, ha 48 farliga anfall när Mallorca har 24 farliga anfall och 7 skott på mål men gör 0-3.

3 mål på en halvtimme.

Har skummat igenom 15 matcher nu med 2.50 i odds på 2.5, (dvs helt otroligt att det blir 2.5,) och jämfört med matcher som har 1.75 på 2.5.

I dessa matcher har de med högt odds gjort 2 mål på 2 skott. 3 mål blev det på totalt 5 skott.

4 av dem med 1.75 i odds på 2.5 slutade med 1 mål.

Odds betyder inte ett skit. Statistik betyder absolut inte ett skit.

Det gäller bara att jaga blgm / 2.5 med högt odds, typ 2.20 - 2.60 för det är som sagt bara en fråga om målvaktsspel.

Det-är-bara-en-fråga-om-målvaktsspel är ett mantra jag aldrig någonsin kommer sluta säga.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 17:00.
Citera
2024-01-07, 16:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Finns väl ärligt inte många som går plus på oddsetstpel. Men japp en sak där om man vill försöka spela ALLTID singel. I ditt huvud kommer du tänka jag vill plussa på oddset välja fler matcher. Dödssynd där de tar dig. För lilla chans att vinna mot huset spela en match bara!
Citera
2024-01-07, 17:03
Medlem
Citat:
Finns väl ärligt inte många som går plus på oddsetstpel. Men japp en sak där om man vill försöka spela ALLTID singel. I ditt huvud kommer du tänka jag vill plussa på oddset välja fler matcher. Dödssynd där de tar dig. För lilla chans att vinna mot huset spela en match bara!

Om jag alltid förlorar på en match förlorar jag ju även på en singel?

Det jag försöker påtala är att jag bettat många gånger på statistik. BLGM gav 3.10 i odds. Varför? Jo för bortalaget inte gjort mål i 8 matcher. Fem minuter in gör de 0-1.

En dubbel rent normalt sätt med 2.5 är inte svår att få in om man inte har en svart void över sig.

Jag fick precis 500 på en hundring. Det blev 1-2 i 90+7. Det var fan ta mig äntligen. Nu har jag 500 att jobba med. Det är två st 250kr lappar. När jag kommer upp i ett bra kapital, då kan jag börja ta det lugnt, men inte nu, då tar det för långt tid.

Kolla mitt inlägg däruppe. Det är BARA en fråga om målvaktsspel. Statistik betyder INTE ETT FÖRBANNAT SPOTT. Inte ett jävla skit har det i betydelse. Det är just den unika matchen som har betydelse och då kan just det där skottet bli mål då det är en fråga om målvaktsspel.

Jag gick miste om 3900 på blgm till 2.10 där 2.5 gav 2.90. Jag förlorade. Den slutade 0-3. Burgos mot Mallorca. Burgos inte förlorat på 15(!!) matcher. De har spelat minst oavgjort. Burgos 48 farliga anfall. Mallorca 28. Båda 7 skott på mål.

Kollade highlights och deras målvakt gjorde sinnessjuka räddningar som inte ska vara möjligt. Det är en dom.
Citera
2024-01-07, 17:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Om jag alltid förlorar på en match förlorar jag ju även på en singel?

Det jag försöker påtala är att jag bettat många gånger på statistik. BLGM gav 3.10 i odds. Varför? Jo för bortalaget inte gjort mål i 8 matcher. Fem minuter in gör de 0-1.

En dubbel rent normalt sätt med 2.5 är inte svår att få in om man inte har en svart void över sig.

Jag fick precis 500 på en hundring. Det blev 1-2 i 90+7. Det var fan ta mig äntligen. Nu har jag 500 att jobba med. Det är två st 250kr lappar. När jag kommer upp i ett bra kapital, då kan jag börja ta det lugnt, men inte nu, då tar det för långt tid.

Jo men det är samma sak man alltid tänker Enligt stat måste det blir så här över under hörnor eller mål. Men kolla på oddsen du får. De är vanligtvis rätt dåliga. En spelare som vinner över tid hade kanske sett mer spelvärde att satsa nej det blir inte över 2,5 mål i denna matchen inte heller över 8,5 hörnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in