Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Jo men det är samma sak man alltid tänker Enligt stat måste det blir så här över under hörnor eller mål. Men kolla på oddsen du får. De är vanligtvis rätt dåliga. En spelare som vinner över tid hade kanske sett mer spelvärde att satsa nej det blir inte över 2,5 mål i denna matchen inte heller över 8,5 hörnor.
Jag tycker 2.5 rent spontant känns långt ifrån omöjligt om inte målvakten är en AI robot som kan rädda och förutspå 100% av skotten.
Men det gäller att inte kolla på statistiken, för då får man matcher som har 1.33 i odds på 2.5 men slutar 0-1, som jag vet flera, flera exempel på i dag.
Bägge lagen gör mål eller 2.5 är vad jag alltid lägger, vet inte för fem öre vad jag skulle ta annars. Handikap vågar jag inte. Skrällaget gör mål, absolut, men inte att de klarar av oavgjort då den slutar 2-1 eller 3-1.
Allt beror på hur agendan sätts under matchen. Vissa lag och dagar kör de bara slö fotboll, i andra är det hårt tryck i 90 minuter med ett mål innan 15e minuten, sedan kommer 1-1 innan halvtid. Och då på höga odds. Skotten går in. Målvakten är inte med.
I ren oturs spel är det som jag säger 10-12 skott på mål men slutar 1-0.
Eller 1-1 slutar den med 1 bortdömt mål minst, stolpskott, ribba, missad straff eller en kombination. Har beskådat det absolut värsta och kan fortfarande än i dag inte acceptera vissa matcher där jag kunnat få 6-7000 och varit ett mål ifrån sen sett highlightsen om och om igen och inte kunnat sova på ett par nätter eller äta.