2024-01-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men det är samma sak man alltid tänker Enligt stat måste det blir så här över under hörnor eller mål. Men kolla på oddsen du får. De är vanligtvis rätt dåliga. En spelare som vinner över tid hade kanske sett mer spelvärde att satsa nej det blir inte över 2,5 mål i denna matchen inte heller över 8,5 hörnor.

Jag tycker 2.5 rent spontant känns långt ifrån omöjligt om inte målvakten är en AI robot som kan rädda och förutspå 100% av skotten.

Men det gäller att inte kolla på statistiken, för då får man matcher som har 1.33 i odds på 2.5 men slutar 0-1, som jag vet flera, flera exempel på i dag.

Bägge lagen gör mål eller 2.5 är vad jag alltid lägger, vet inte för fem öre vad jag skulle ta annars. Handikap vågar jag inte. Skrällaget gör mål, absolut, men inte att de klarar av oavgjort då den slutar 2-1 eller 3-1.

Allt beror på hur agendan sätts under matchen. Vissa lag och dagar kör de bara slö fotboll, i andra är det hårt tryck i 90 minuter med ett mål innan 15e minuten, sedan kommer 1-1 innan halvtid. Och då på höga odds. Skotten går in. Målvakten är inte med.

I ren oturs spel är det som jag säger 10-12 skott på mål men slutar 1-0.

Eller 1-1 slutar den med 1 bortdömt mål minst, stolpskott, ribba, missad straff eller en kombination. Har beskådat det absolut värsta och kan fortfarande än i dag inte acceptera vissa matcher där jag kunnat få 6-7000 och varit ett mål ifrån sen sett highlightsen om och om igen och inte kunnat sova på ett par nätter eller äta.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 17:14.
Citera
2024-01-07, 17:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Det är BARA en fråga om målvaktsspel. Alla som inte har grav otur förlorar inte på en match där det skjuts 11 skott på mål. Jag tar enbart 2.5 eller blgm för det är en fråga om målvaktsspel.

När jag förlorar brukar jag skumma igenom typ alla andra matcher på flashscore. Då ser jag blgm med odds 2.90 där laget med 11x pengarna skjuter ETT skott på mål och det blir mål. Men mina skjuter 9 skott och det blir inte mål.

Som sagt det är BARA en fråga om målvaktsspel. Det är upp till målvakten om jag vinner eller inte. Jag får alltid en ubermench målvakt mot mig. Men det värsta är offside. Det är offside / bortdömt mål i 92% av mina matcher, jag skämtar inte.

Har kunnat bli 1-1 i halvtid sen inte hända ett skit. Eller 1-0 i sen sent 1-1 mål eller 2-0 mål.

Jag har slutat ta 1x2 för många, många år sedan. Statistik betyder inte ETT SKIT. Jag kollar aldrig statistik längre. Det är hur bollen studsar / hur bra målvakten är.

Har bettat på matcher där laget inte förlorat på 9 matcher, eller inte släppt in en mål på 10 matcher, men som gjorde det så fort jag la på den. Det är för ofta det blir oavgjort eller bortavinst mot ett skrällag. Aldrig någonsin 1x2, aldrig.

Bara 2.5 eller blgm.

Min senaste match jag kunde vinna 3900 på, hade en trippel, var Copa Del Ray i dag mellan Burgos och Mallorca. BLGM gav 2.10, över 2.5 gav 2.90.

I 60e minuten gör Mallorca 0-1. Gyllene läge med bra tid för Burgos att göra mål men den slutar 0-3. Bägge lagen hade 7 skott på mål. 7 (!!) jävla skott. Deras målvakt var en övermänniska. Fattar du? Burgos hade inte förlorat på 15 (!!!!) raka matcher! FEMTON RAKA. De har vunnit eller kört oavgjort.

MEN JUST I DAG. JUST NÄR JAG LÄGGER. HAN MED FÖRBANNELSEN. DÅ JÄVLAR ska den loosa.

Det är såhär mitt mönster är. Spelar INGEN roll om jag har en dubbel, trippel eller fyrling, alltid en match.

Det är fruktansvärt onormalt att skjuta 7 skott på mål, ha 48 farliga anfall när Mallorca har 24 farliga anfall och 7 skott på mål men gör 0-3.

3 mål på en halvtimme.

Har skummat igenom 15 matcher nu med 2.50 i odds på 2.5, (dvs helt otroligt att det blir 2.5,) och jämfört med matcher som har 1.75 på 2.5.

I dessa matcher har de med högt odds gjort 2 mål på 2 skott. 3 mål blev det på totalt 5 skott.

4 av dem med 1.75 i odds på 2.5 slutade med 1 mål.

Odds betyder inte ett skit. Statistik betyder absolut inte ett skit.

Det gäller bara att jaga blgm / 2.5 med högt odds, typ 2.20 - 2.60 för det är som sagt bara en fråga om målvaktsspel.

Det-är-bara-en-fråga-om-målvaktsspel är ett mantra jag aldrig någonsin kommer sluta säga.

Fan vad man förlorat att tänka på det viset. Bägge lagen gör mål kontra över eller under 2,5. Det går ju för fan inta att vinna där! Det kan bli 1-1 men kan för fan lika gärna bli 3-0. Spelbolagen jublar. För du kan ju inte tippa rätt. Om det var enkelt hade du ju inte kunnat spela.
Citera
2024-01-07, 17:17
Medlem
Citat:
Fan vad man förlorat att tänka på det viset. Bägge lagen gör mål kontra över eller under 2,5. Det går ju för fan inta att vinna där! Det kan bli 1-1 men kan för fan lika gärna bli 3-0. Spelbolagen jublar. För du kan ju inte tippa rätt. Om det var enkelt hade du ju inte kunnat spela.

I perioder har jag inte haft denna förbannelse jag har nu, och då vann jag hela tiden, tänkte hur fan 2.5 kan vara så förbannat enkelt. Vann hela tiden. Tog inte mer än 2 skott per mål varje gång.

Nu gjorde jag 100 till 500 med två stycken 2.5.

Inte en chans jag spelar under 2.5, då blir det 1 mål per skott.

Vad vinner du på, och vad får du i odds på det?

Det är bara en fråga om målvaktsspel och du säger det inte går att vinna på det?

BLGM / 2.5 är inte svårt. Det är bara när man hamnar i perioder av en absurt förbannelse som det är svårt. Har vunnit så fruktansvärt mycket på att ta en dubbel blgm / eller 2.5, och det har bara runnit in.

Den otur förbannelsen jag haft nu har hållit i sig ett bra tag, och då har jag alltid förlorat på missad straff eller bortdömt mål. Det är alltså otur, inte att spelet är svårt.
Citera
2024-01-07, 17:18
Medlem
Citat:

La precis hela vinsten (500) på 2.5 mellan Salenitana - Juventus

samt Aris mot PAOK i Grekiska ligan. Kan få 2100.

Match kl 18 samt 18:30.

Det är något spelbolagen vet som inte jag vet för oddset på 2.5 är onormalt högt för ett topplag mot ett absolut botten lag.

Men vi får se.

Paok har gjort 46 mål på 16 matcher.
Citera
2024-01-07, 17:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag tycker 2.5 rent spontant känns långt ifrån omöjligt om inte målvakten är en AI robot som kan rädda och förutspå 100% av skotten.

Men det gäller att inte kolla på statistiken, för då får man matcher som har 1.33 i odds på 2.5 men slutar 0-1, som jag vet flera, flera exempel på i dag.

Bägge lagen gör mål eller 2.5 är vad jag alltid lägger, vet inte för fem öre vad jag skulle ta annars. Handikap vågar jag inte. Skrällaget gör mål, absolut, men inte att de klarar av oavgjort då den slutar 2-1 eller 3-1.

Allt beror på hur agendan sätts under matchen. Vissa lag och dagar kör de bara slö fotboll, i andra är det hårt tryck i 90 minuter med ett mål innan 15e minuten, sedan kommer 1-1 innan halvtid. Och då på höga odds. Skotten går in. Målvakten är inte med.

I ren oturs spel är det som jag säger 10-12 skott på mål men slutar 1-0.

Eller 1-1 slutar den med 1 bortdömt mål minst, stolpskott, ribba, missad straff eller en kombination. Har beskådat det absolut värsta och kan fortfarande än i dag inte acceptera vissa matcher där jag kunnat få 6-7000 och varit ett mål ifrån sen sett highlightsen om och om igen och inte kunnat sova på ett par nätter eller äta.

Handlar nog bara i grunden om ren röta. Iland kan man få en "feeling". Gick rätt mycket plus på indiska ligorna på Bet365. Där kan det liksom bli 5 mål de sista 15. Det vann man på. Gick plus. Sedan såklart tappade man allt när skulle försöka sig på PL.
Citera
2024-01-07, 17:20
Medlem
Citat:
Handlar nog bara i grunden om ren röta. Iland kan man få en "feeling". Gick rätt mycket plus på indiska ligorna på Bet365. Där kan det liksom bli 5 mål de sista 15. Det vann man på. Gick plus. Sedan såklart tappade man allt när skulle försöka sig på PL.

Håll utkik på min dubbel nu jag la hela vinsten på... Har redigerat inlägget och skrivit all info där. Begriper inte hur det är 1.98 på 2.5 mellan Juventus topplaget och bottenlaget.

Andra matchen gav 2.15 på 2.5, då har Paok som är serieledare gjort 46 mål på 16 matcher.

Potentiell vinst är 2100 någonting.
Citera
2024-01-07, 17:22
Medlem
Citat:
I perioder har jag inte haft denna förbannelse jag har nu, och då vann jag hela tiden, tänkte hur fan 2.5 kan vara så förbannat enkelt. Vann hela tiden. Tog inte mer än 2 skott per mål varje gång.

Det är bara en fråga om målvaktsspel och du säger det inte går att vinna på det?

BLGM / 2.5 är inte svårt. Det är bara när man hamnar i perioder av en absurt förbannelse som det är svårt. Har vunnit så fruktansvärt mycket på att ta en dubbel blgm / eller 2.5, och det har bara runnit in.

Den otur förbannelsen jag haft nu har hållit i sig ett bra tag, och då har jag alltid förlorat på missad straff eller bortdömt mål. Det är alltså otur, inte att spelet är svårt.

Ett tips när man spelar över 2.5 mål kunde vara att vänta in matchen lite och spela live, låt oss säga 10-15 min tills oddset stigit lite. Istället för att spela över 2.5 mål till oddset 1.80 t.e.x. kan det ha stigit till typ 2.10 eller 2.20 efter 15-20 minuter. Detta kräver lite tid och tålamod och kommer det ett tidigt mål är den matchen över!!! Men att spela till oddset 2.20 live om stängningsoddset är typ 1.80 så tror jag det kommer ha betydelse i det långa loppet.
Citera
2024-01-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst
Ett tips när man spelar över 2.5 mål kunde vara att vänta in matchen lite och spela live, låt oss säga 10-15 min tills oddset stigit lite. Istället för att spela över 2.5 mål till oddset 1.80 t.e.x. kan det ha stigit till typ 2.10 eller 2.20 efter 15-20 minuter. Detta kräver lite tid och tålamod och kommer det ett tidigt mål är den matchen över!!! Men att spela till oddset 2.20 live om stängningsoddset är typ 1.80 så tror jag det kommer ha betydelse i det långa loppet.

Slutade betta på under odds 2 för längesedan. Jag går bara in i så högt odds som möjligt i och med att det är en fråga om målvaktsspel. Det är alldeles för otaliga exempel för att det inte skulle ligga annat än sanning bakom mitt påstående.

5 skott gav 4 mål på en match där oddset var 2.45 på 2.5.

Men de med 1.75 slutade den 1 eller 2-0 och med 15 skott på mål.

Men du har rätt i att man ska vänta för att se vilken agenda som sätts i en match, för det kan ingen veta.

Oddset är satt efter statistik, och statistik har inte ett spott i betydelse, det vet jag även det efter alla år. Aldrig någonsin statistik igen, det är just den unika matchen som har betydelse.

Det är slut med att "åååh den matchen har dem vunnit 9 i rad,) ändå har den 1.75 let's do it. Nej då förlorar den.

Finns massa exempel på matcher där 2.5 gav 1.40 i dag men slutat 1-0.
Citera
2024-01-07, 17:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jag menar det är jävligt svårt. Annars skulle det inte vara möjligt att spela på det. För gå plus måste du alltså sätta 8 av 10 matcher som går vad du tror under eller över 2,5 mål. Med under behöver du bara sätta 7 av 10.
Citera
2024-01-07, 17:28
Medlem
Citat:
Jag menar det är jävligt svårt. Annars skulle det inte vara möjligt att spela på det. För gå plus måste du alltså sätta 8 av 10 matcher som går vad du tror under eller över 2,5 mål. Med under behöver du bara sätta 7 av 10.

Vissa människor har tur i spel, andra har det inte. Det tror jag bestämt på. Vissa har normal tur, andra har normal otur, somliga har en förbannelse, där allt, precis allt går fel.

Men som sagt, har haft mina streaks också. Precis allting studsade rätt och blev mål. Hela, hela tiden.

Men tänker fortfarande att max en dubbel inte är svår att få in, egentligen, om inte onormala saker sker.

Vi får se på min dubbel i dag. De första 20 minuterna sätter agendan för matchen. Stressen börjar definitivt om det står 0-0 efter 25 minuter. Minst 1 mål är ett krav i halvtid, helst två. Blir det 1-0 i halvtid är den första kvarten i andra av högst betydelse, för då är där över en halvtimme + tillägg att göra 2-1. Jag kallar det för "den gyllene halvtimme," alltså väldigt bra förutsättning.

Du sa aldrig vad du brukar spela på. Spelar du fortf?
Citera
2024-01-07, 17:33
Medlem
Citat:

Kollar du Marocko ligan? Där är oddsen på både blgm och 2.5 sinnessjukt höga. Vi snackar 2.80 på 2.5 Min polare fick precis in två utav dem. Han har nu Wydad matchen som börjar 18:00 med 2.95 på 2.5 Dem bara rullade in.

Varför? Jo, målvaktsspel. Alltid målvaktsspel.

En annan match med 2.20 på 2.5 står 1-2 efter 3 skott på mål.

En annan med 1.60 på 2.5 slutade 2-0. 14 skott på mål, 39 målchanser.

Kalla mig tjatig eller löjlig, men det är bara en fråga om målvaktsspel och ingen kan säga emot den totala sanningen.

Han la 1000 på trippeln och får 18900 om Wydad blir 2.5. Det är fruktansvärt saftigt. Och jävla flyt.

Oddset på 2.80 är ju allt pågrund av statistiken, något som inte säger ett skit inför just den unika matchen, som jag tjatat kring att det är så. Målvaktsspel.
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 17:37.
Citera
2024-01-07, 17:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Vissa människor har tur i spel, andra har det inte. Det tror jag bestämt på. Vissa har normal tur, andra har normal otur, somliga har en förbannelse, där allt, precis allt går fel.

Men som sagt, har haft mina streaks också. Precis allting studsade rätt och blev mål. Hela, hela tiden.

Men tänker fortfarande att max en dubbel inte är svår att få in, egentligen, om inte onormala saker sker.

Vi får se på min dubbel i dag. De första 20 minuterna sätter agendan för matchen. Stressen börjar definitivt om det står 0-0 efter 25 minuter. Minst 1 mål är ett krav i halvtid, helst två. Blir det 1-0 i halvtid är den första kvarten i andra av högst betydelse, för då är där över en halvtimme + tillägg att göra 2-1. Jag kallar det för "den gyllene halvtimme," alltså väldigt bra förutsättning.

Du sa aldrig vad du brukar spela på. Spelar du fortf?

Enbart fuckimg tur. Ibland kan man ju resonera. Det är två jämna lag bägge lagen gör mål. Sedan vid 1-1 kommer de ju liksom bara spela ut tiden. Inget mera händer i matchen. Det är smart att resonera så. Du kommer få 1,5 i odds på det också. Men det kan i 89 minuten vara en djävul som sätter 2-1. Det kommer hända mer gånger än detta du fick 1,5 odds. Alltså vad som gör att huset alltid vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in