2024-09-01, 08:07
Medlem
Winny123s avatar
3 veckor in i kur

Nu är jag inne på vecka 3 på min nuvarande kur på CJC- 1295 dac och MK677.

Trotts jag har legat i covid i 2 veckor och inte kunnat träna något så har jag tappat 4kg i vikt och rutorna börjar synas väldigt tydligt.
Jag ligger på ca 2000-2200kcal om dagen.
Mestadels protein (har inte orkat tracka macros när jag legat sjuk)

Inga smärre bieffekter än så länge mer än ett illamående under dagen vid injektion av Cjc't.
Märker dock att jag är väldans trött på morgonen men det visar bara att jag fått reko grejer. Kan jämföras med min tonåring där hemma🤣
Hungern på MK677 har lagt sig och är mer än hanterbar.

Nu kommer det en vecka fylld mer resande i jobbet så får väl packa mina gymkläder och löparskor och ge mig ut i städerna jag ska till en runda efter alla tråkiga jävla möten och konferenser 😅 hatar verkligen kontorsmiljön och känner verkligen inte att jag passar in där.
Sönder tatuerad och armar som kontor-råttornas lår🤣
Men jag verkar vara väldigt omtyckt så då får man dra på fake smilet och betee sig propert.

Idag ska jag börja ge mig ut på en rask promenad på 2mil och se om mitt flås fått sig en törn av coviden.. jävla piss sjukdom. Har bestämt mig för att skita i vaccinet mer då jag ändå får skiten fast jag är fullt vaccinerad..

Hur ställer ni er i den frågan ang vaccinet?

Peace love & understanding 🫶
Citera
2024-09-02, 14:26
Medlem
Vaccinet är bara för att lindra dina symptom om du skulle råka ha den genetiska make-upen att du blev riktigt dålig av covid. Vaccinet spelar ingen som helst roll för om du för smittan vidare eller inte. Om du vet att du överlever covid, så innebär varje spruta istället ytterligare risk för att kroppen ska reagera på något i vaccinet = skit i vaccinet
Citera
2024-09-10, 05:28
Medlem
Winny123s avatar
åååå hujeda me

Och där hände något.
Mina kilon bara rinner av kroppen.
Har nu gått från 86kg till 79kg och börjar bli av med gubbamagen.

Trodde inte mina ögon när jag ställde mig på garmin vågen i morse😅 snart 10kg off på 5 veckor och har 4 veckor kvar på cjc-1295 dac kuren. Mina pecs och ryggmuskulaturen har vuxit mest. (Mäter med måttband varje söndag)
Låren har även dem bulkat till sig lite.
Armar och axlar oförändrat.
Detta är dock helt förståeligt då jag kör underhåll på överkroppen. Stärker mest upp bålen och benen då jag slarvat fruktansvärt med det innan🤷

Nej klockan är 05:27 och det är dags för pannlampa och trail skor på frö en 7km runda i den mörka skogen😁🤟

Edit: blev ett kort oplanerat inlägg då vågen chockade mig.
Citera
2024-11-23, 08:34
Medlem
Winny123s avatar
Godmorgon uti stugan!

Har spenderat väldigt lite tid här på F16 då jag personligen tycker HB's chattfunktion är betydligt roligare😆

Ja grabbar vad har livet bjudit på sedan sist?
Gjorde en galet lyckad kur på CJC-1295 dac + MK677. Mådde som en kung och bukfettet bara rann av! Nästa GH relaterad kur kommer bli Ipamorelin och CJC-1295 utan dac eller helt enkelt endast HGH framtiden och ekonomin får utvisa detta.

Winny har hoppat in i Deff/cardio mode!
Jag håller vid mina långa löppass.
Veckovolymen är ca 7-8mil. Nu när snön kommit har jag slängt på dubbarna på skorna.

Blir lite "backintervaller" i pulkabacken med ungarna! snacka om skadad🤣

För övrigt ser mitt upplägg ut följande nu:
MK677: 20mg ed
Testo c: 150mg ew (Cruise)
Winstrol: 20mg ed
Semaglutid: 0,5mg ew

Hungern är noll och jag har verkligen svårt att gå i mig protein och kolisarna som jag behöver till mina löprundor.

Eftersom jag löper på morgonen i de flesta fall så sparar jag mitt kolhydratintag till kvällen och kör proteinet under dagen men undantag från mitt älskade jordnötssmör som är ett måste med ett glas mjölk i soffan på kvällen😆

Max intag under dagen är 1800kcal för tillfället.

För övrigt är jag inte monsterbiff längre utan har en väldigt snygg och välformad kropp.

Bf uppskattat till 15-16% på 80kg

Over and out 🫡💪
Citera
2024-11-23, 13:13
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Godmorgon uti stugan!

Har spenderat väldigt lite tid här på F16 då jag personligen tycker HB's chattfunktion är betydligt roligare😆

Ja grabbar vad har livet bjudit på sedan sist?
Gjorde en galet lyckad kur på CJC-1295 dac + MK677. Mådde som en kung och bukfettet bara rann av! Nästa GH relaterad kur kommer bli Ipamorelin och CJC-1295 utan dac eller helt enkelt endast HGH framtiden och ekonomin får utvisa detta.

Winny har hoppat in i Deff/cardio mode!
Jag håller vid mina långa löppass.
Veckovolymen är ca 7-8mil. Nu när snön kommit har jag slängt på dubbarna på skorna.

Blir lite "backintervaller" i pulkabacken med ungarna! snacka om skadad🤣

För övrigt ser mitt upplägg ut följande nu:
MK677: 20mg ed
Testo c: 150mg ew (Cruise)
Winstrol: 20mg ed
Semaglutid: 0,5mg ew

Hungern är noll och jag har verkligen svårt att gå i mig protein och kolisarna som jag behöver till mina löprundor.

Eftersom jag löper på morgonen i de flesta fall så sparar jag mitt kolhydratintag till kvällen och kör proteinet under dagen men undantag från mitt älskade jordnötssmör som är ett måste med ett glas mjölk i soffan på kvällen😆

Max intag under dagen är 1800kcal för tillfället.

För övrigt är jag inte monsterbiff längre utan har en väldigt snygg och välformad kropp.

Bf uppskattat till 15-16% på 80kg

Over and out 🫡💪
Välkommen tillbaka och ska bli intressant och följa samt inspirerande. Låt oss hjälpas åt💪
Citera
2024-11-23, 15:00
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Välkommen tillbaka och ska bli intressant och följa samt inspirerande. Låt oss hjälpas åt💪

Tackar tackar vännen🫶
Den bästa motivationen är byggarbröder 💪🔥
Citera
2024-11-25, 07:43
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Tackar tackar vännen🫶
Den bästa motivationen är byggarbröder 💪🔥

Kul att du är tillbaka!
Citera
2024-11-25, 12:44
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Kul att du är tillbaka!

Tack Ivan 🫶🔥

Ska verkligen försöka hålla mig frekvent här inne igen😆
Citera
2025-01-11, 10:34
Medlem
Winny123s avatar
Sådär nu har jag varit off igen🤣

Hinner tyvärr inte med livet.
Jag har dessutom dragit igång en coaching verksamhet samtidigt som jag jobbar heltid.

Länk till min sida: https://www.hushboard.biz/forum/view...?f=152&t=92953

För övrigt så kurar jag just nu på:
20mg mk677 ed
20mg winstrol ed
3iu HGH eod
500mg testo e ew
20mg cardarine ed
1mg semaglutid ew

Jag matar på med min ultralöpning och snittar 100km/ew
Helkroppspass med kettlebells 4ggr i veckan.

Kosten snittar jag på 2300kcal ed
Med 2g protein/kg kroppsvikt.

Gått från 96 bloated till 80kg lean😁💪

Kämpa vidare där ute mina bröder 💪
Citera
2025-01-11, 10:50
Medlem
Citat:

Jag har dessutom dragit igång en coaching verksamhet samtidigt som jag jobbar heltid.

20mg mk677 ed
20mg winstrol ed
3iu HGH eod
500mg testo e ew
20mg cardarine ed
1mg semaglutid ew

Well done!! Tänkte mest höra vad du tycker om Semaglutiden i komposition med testo. Nu tar ju du en del annat också men säg ex 200 mg testo e/ew och Semaglutid 0.5 Funkar det att bygga muskler eller är det mest viktas?
Citera
2025-01-11, 11:56
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Well done!! Tänkte mest höra vad du tycker om Semaglutiden i komposition med testo. Nu tar ju du en del annat också men säg ex 200 mg testo e/ew och Semaglutid 0.5 Funkar det att bygga muskler eller är det mest viktas?

Det beror helt och hållet på ditt protein intag. Jag skulle säga att det upplägget mer hjälper dig att behålla dina muskler i viktraset, alternativ så bygger det säker en del lean massa också. Det beror helt på hur du lägger upp kosten och träningen. Men semaglutiden hjälper bara en att kontrollera hungern lättare.

Ett bättre prepp att använda är tirzaptide. Det hjälper kroppen att använda fettdepåerna som energi och inte bara som semaglutid stryper hungern. 😁

Sen spelar det in hur mättade dina receptorer är, din basala metabolism med mera. Så det är svårt att ge ett rakt svar på din fråga.

Testot kommer ju hjälpa dig att forma kroppen om allt annat finns på plats som kost och träning och ökar ditt välmående. Testo är dock inget mass byggar prepp så man blir inte någon sam sulek på det 😉
Citera
2025-01-11, 16:56
Medlem
Citat:

20mg mk677 ed
20mg winstrol ed
3iu HGH eod
500mg testo e ew
20mg cardarine ed
1mg semaglutid ew

Varför kör du mk677 om du ändå kör GH?

Det är jävligt smart att köra Tirzepatide eller retatrutid i kombination med mk677 för att motverka blodsocker bieffekterna mk677 ger (du riskerar inte att få diabetes då). Semaglutid kan fungera ok det också med inte lika bra då den inte är en GIP antagonist som tirezepatide eller retatrutid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in