2024-07-16, 13:36
Medlem
torrans avatar
Hoppar in här och ger en tumme upp till ditt upplägg efter lång frånvaro från F161!

Cardarine + EQ för distanslöpning/kondition är GOAT! Sedan lite MK-677 för återhämtning, hunger och käka. Grym jävla stack!

Tycker dock att du kan sikta på evt höja MK-677 från 10mg till 20mg på sikt om blodsockret inte tar så mycket stryk. Jag märkte inte jättestor effekt av MK när jag körde 10mg. Men när jag höjde till 20mg började det hända saker.

Hur ser ditt träningsupplägg ut gällande löpningen?

Mvh
Torran
Citera
2024-07-18, 11:18
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Hoppar in här och ger en tumme upp till ditt upplägg efter lång frånvaro från F161!

Cardarine + EQ för distanslöpning/kondition är GOAT! Sedan lite MK-677 för återhämtning, hunger och käka. Grym jävla stack!

Tycker dock att du kan sikta på evt höja MK-677 från 10mg till 20mg på sikt om blodsockret inte tar så mycket stryk. Jag märkte inte jättestor effekt av MK när jag körde 10mg. Men när jag höjde till 20mg började det hända saker.

Hur ser ditt träningsupplägg ut gällande löpningen?

Mvh
Torran

Kul att en legend hoppar in här ännu roligare att du gillar stacken. Det gör mig ännu mer pepp på den.

Jo efter vidare forskning så kommer jag köra på 10mg i 3v och kontinuerligt mäta blodsockret och där efter öka till 20mg om sockret tillåter det.

Ja EQ+cardarine är helt galet när det kommer till cardio. Jag blir fan inte trött! Har kört ostraine och cardarine inna och tyckte då att jag fick en galen kondition men detta är något helt nytt😅

Det som sätter stopp är mjölksyran i benen efter x-antal mil. Sen vet jag att jag med pannbenet hade kunnat pressa mig det dubbla i antal mil men sparar det till ultraloppen jag ska genomföra 😁

Mitt träningsprogram för löpningen ser ut såhär:
Måndag: 5-7km trail lugnt tempo (återhämtning pass)
Tisdag: helkropps pass gym. (Bas övningar 10x10)
Onsdag: backintervaller 5min x 7set
Torsdag: 3-5km trail återhämtning pass
Fredag: helkropps pass gym (bas övningar 10x10)
Lördag: Aktiv återhämtning foamrolling och promenera 5km
Söndag: långpass Trail 25-30km vo2max löpning.

Helkroppspassen på gymmet lägger jag fokus på att bygga underkroppen och bålen sen kör jag mer underhålls träning på överkroppen nu för tiden då jag är väldigt nöjd med formen just där nu😁

Over and out torran🫡
Citera
2024-07-31, 18:24
Medlem
Winny123s avatar
Liten uppdatering på MK-677.

Jag har nu i ca 2 veckor stoppat i mig mk-677.
Det jag redan lagt märke till är hur fin min hy börjar bli. Fick lite utslag när jag hoppade av trennet och dem har så gott som försvunnit.

Hungrig som en jävla häst🤣 men ändå kontrollbart.
Blodsockret är lite förhöjt men ändå inom ramarna för vad som är normalt. Verkar som jag har lite lågt blodsocker naturligt.

Återhämtninen och sömnen är klockren. Jag kan köra ett hårt långdistans pass och köra ett 10km dagen efter utan några känningar alls och hålla en högre pace vilket känns rätt sjukt😅

Har gått ner 1,5kg på 2 veckor trotts jag ligger på ett kcal överskott. (Kollar vad jag stoppar i mig i lifesum)

Överlag såhär långt är jag sjukt nöjd. Hoppas bara mitt blodsocker stannar där det är så kommer detta bli sjukt nice😁💪
Citera
2024-08-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Kul att en legend hoppar in här ännu roligare att du gillar stacken. Det gör mig ännu mer pepp på den.

Jo efter vidare forskning så kommer jag köra på 10mg i 3v och kontinuerligt mäta blodsockret och där efter öka till 20mg om sockret tillåter det.

Ja EQ+cardarine är helt galet när det kommer till cardio. Jag blir fan inte trött! Har kört ostraine och cardarine inna och tyckte då att jag fick en galen kondition men detta är något helt nytt😅

Det som sätter stopp är mjölksyran i benen efter x-antal mil. Sen vet jag att jag med pannbenet hade kunnat pressa mig det dubbla i antal mil men sparar det till ultraloppen jag ska genomföra 😁

Mitt träningsprogram för löpningen ser ut såhär:
Måndag: 5-7km trail lugnt tempo (återhämtning pass)
Tisdag: helkropps pass gym. (Bas övningar 10x10)
Onsdag: backintervaller 5min x 7set
Torsdag: 3-5km trail återhämtning pass
Fredag: helkropps pass gym (bas övningar 10x10)
Lördag: Aktiv återhämtning foamrolling och promenera 5km
Söndag: långpass Trail 25-30km vo2max löpning.

Helkroppspassen på gymmet lägger jag fokus på att bygga underkroppen och bålen sen kör jag mer underhålls träning på överkroppen nu för tiden då jag är väldigt nöjd med formen just där nu😁

Over and out torran🫡

Visst hade du fru och barn Winny, eller är det bara jag som kommer ihåg fel? Hur hanterar du henne? Tänker att de trail-passen måste ju några timmar?
Citera
2024-08-13, 18:11
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Visst hade du fru och barn Winny, eller är det bara jag som kommer ihåg fel? Hur hanterar du henne? Tänker att de trail-passen måste ju några timmar?

Jo jag har har både fru och barn men 10km passen kör jag på kvällar när ungarna lagt sig och långdistanserna kör jag på helgerna och då går jag upp tidigt ca 04:00 och då hat jag helt plötsligt 3h tills fru och ungar vaknar😁 sen är det min hobby och jag ser till att hon för genomföra sin träning och sin hobby😁 allt handlar om att ge och ta i förhållandet och det tycker jag att vi i vårat förhållande fått en bra balans på det.

Ibland tar jag ungarna i vagnen och löper en runda men dock inte Trail då🤣
Citera
2024-08-15, 22:48
Medlem
Citat:
Jo jag har har både fru och barn men 10km passen kör jag på kvällar när ungarna lagt sig och långdistanserna kör jag på helgerna och då går jag upp tidigt ca 04:00 och då hat jag helt plötsligt 3h tills fru och ungar vaknar😁 sen är det min hobby och jag ser till att hon för genomföra sin träning och sin hobby😁 allt handlar om att ge och ta i förhållandet och det tycker jag att vi i vårat förhållande fått en bra balans på det.

Ibland tar jag ungarna i vagnen och löper en runda men dock inte Trail då🤣

Ja, det är fan pannben på dig. Du tar ju inte direkt när du stiger upp kl 04 kan jag tycka, haha. Du är king Winny, all respekt!
Citera
2024-08-16, 10:47
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Ja, det är fan pannben på dig. Du tar ju inte direkt när du stiger upp kl 04 kan jag tycka, haha. Du är king Winny, all respekt!

Uppfostrad med pannben då min far varit elitidrottare 😁

Är väl ute på spåret på ca 30min från att jag stiger upp. Förbereder allt kvällen innan så som pwo, electrolyter, kolhydratdryck. Sen har jag gel och snickers ut på spåret. Första 5km är riktigt jobbiga men efter 30min så är man igång ordentligt 😁💪

Tack min vän🙏🏼🙏🏼
Citera
2024-08-16, 11:31
Medlem
Winny123s avatar
Liten uppdatering.

Ligger som alla säkert redan vet på
Testo e 250mg ew (sänkt dosen från 600mg)
Eq 300mg ew (sänkt dosen från 600mg)
Mk-677 10mg ed.
Cardarine 10mg ed
Och nu har jag även slängt in min första peptide. CJC 1295 w dac. 2mg ew.

Anledningen att jag valde just med DAC var för jag inte vill sticka 2-3ggr dagligen. Det funkar inte alls i praktiken för mig.
Jag vet att det är bättre att efterlikna end normala GH pulser och att just dac gör att jag blöder lite GH hela tiden. Det är en kur på 10v bara sen läste jag på ett amerikanskt forum att det inte hade sådan super stor betydelse hur som. Jag har även cardarinet som hjälper mig att motverka insulin resistens.

Jag hoppas denna kombination ska höja mitt GH till rätt bra nivåer.

Hungern har avtagit en del på MK677. Det är helt klart hanterbart.
Dessvärre har jag som resten av Sverige åkt på en dunder förkylning så blir lite lågintensiv träning någon vecka innan jag hoppar på dem hårda passen igen.

Märks nu när jag ökat mina antal löpta mil i veckan att jag fuskat med legs day🤣

SKÄRPNING WINNY!
Citera
2024-08-16, 17:06
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Liten uppdatering.

Ligger som alla säkert redan vet på
Testo e 250mg ew (sänkt dosen från 600mg)
Eq 300mg ew (sänkt dosen från 600mg)
Mk-677 10mg ed.
Cardarine 10mg ed
Och nu har jag även slängt in min första peptide. CJC 1295 w dac. 2mg ew.

Anledningen att jag valde just med DAC var för jag inte vill sticka 2-3ggr dagligen. Det funkar inte alls i praktiken för mig.
Jag vet att det är bättre att efterlikna end normala GH pulser och att just dac gör att jag blöder lite GH hela tiden. Det är en kur på 10v bara sen läste jag på ett amerikanskt forum att det inte hade sådan super stor betydelse hur som. Jag har även cardarinet som hjälper mig att motverka insulin resistens.

Jag hoppas denna kombination ska höja mitt GH till rätt bra nivåer.

Hungern har avtagit en del på MK677. Det är helt klart hanterbart.
Dessvärre har jag som resten av Sverige åkt på en dunder förkylning så blir lite lågintensiv träning någon vecka innan jag hoppar på dem hårda passen igen.

Märks nu när jag ökat mina antal löpta mil i veckan att jag fuskat med legs day🤣

SKÄRPNING WINNY!
Hej, long time no see. Ser att du är och har varit i full gång.

Jag börjar komma tillbaka efter semester lunken som ändå varit bra.
Kosten blev lite högre intag som den ska men jag ligger på 22-23% fett men fått nått kg muskler. Nu ska resan ner mot 10 börja till sommaren. Så jag kommer med en ny rapport inom kort.

Men jag hoppade på Tren A för ca 3 veckor sedan och körde 50mg/eoD men har nu gått upp till 70 mg då jag mådde helt ok på dessa 50, lite skumma drömmar och lite svett men mår bra. Kör även Test E 250 mg E6D så ca 290 mg i veckan, samt 2 IU växt.
Jag tog ett somatropin test innan jag började med växt (körde 1 IU 5d/w i 2 veckor och sedan 2IU i 2 veckor) Ska sen upp till 3IU, det är tors och lör jag ej sticker mig. Tar den på morgonen.
Testet jag tog innan start låg på 2.5 (normalt har man max 1,2 enl skalan men jag tror det beror på kurandet). Senaste provet hade ökat till 4,8 vilket borde säga att jag inte fått fake...

Så nu börjar jag bli taggad att köra igång!
Citera
2024-08-16, 20:04
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Hej, long time no see. Ser att du är och har varit i full gång.

Jag börjar komma tillbaka efter semester lunken som ändå varit bra.
Kosten blev lite högre intag som den ska men jag ligger på 22-23% fett men fått nått kg muskler. Nu ska resan ner mot 10 börja till sommaren. Så jag kommer med en ny rapport inom kort.

Men jag hoppade på Tren A för ca 3 veckor sedan och körde 50mg/eoD men har nu gått upp till 70 mg då jag mådde helt ok på dessa 50, lite skumma drömmar och lite svett men mår bra. Kör även Test E 250 mg E6D så ca 290 mg i veckan, samt 2 IU växt.
Jag tog ett somatropin test innan jag började med växt (körde 1 IU 5d/w i 2 veckor och sedan 2IU i 2 veckor) Ska sen upp till 3IU, det är tors och lör jag ej sticker mig. Tar den på morgonen.
Testet jag tog innan start låg på 2.5 (normalt har man max 1,2 enl skalan men jag tror det beror på kurandet). Senaste provet hade ökat till 4,8 vilket borde säga att jag inte fått fake...

Så nu börjar jag bli taggad att köra igång!

Tjena din gamle räv.

Jodå jag försöker hålla jämna steg 🤣
Jag är riktigt rippad just nu. Bästa fysiken jag någonsin varit vågar jag påstå.

Jag kommer sitta som klistrad vid din kurrapport🤩💪

Jag ångrar att jag inte kollade mina nivåer innan jag klev på cjc. Hade varit kul att se om cjc ger något 😁
Senast redigerad av Winny123 2024-08-16 kl. 20:20.
Citera
2024-08-22, 17:48
Medlem
twinlab9999s avatar
Vad kul, då ska jag börja skriva den snart och har minst en läsare men jag ser ju hur trenen smått börja få fram vener och liknande redan på kroppen. Ska se om jag får ihop det under helgen. Det som håller min träning tillbaka (rygg och ben) är att jag har nån form av falsk isias som triggas när jag står eller går sakta, smärtsamma domningar i benet (vad och sätesmuskel) haft snart 2 månader men blir inte bättre, Har varit massage och nålbehandlingar men har nån nerv i kläm. Har nu sökt vård hos vårdcentralen för att se om vi kan få till detta. Tråkigt.

Hörs snart!
Citera
2024-09-01, 07:52
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Vad kul, då ska jag börja skriva den snart och har minst en läsare men jag ser ju hur trenen smått börja få fram vener och liknande redan på kroppen. Ska se om jag får ihop det under helgen. Det som håller min träning tillbaka (rygg och ben) är att jag har nån form av falsk isias som triggas när jag står eller går sakta, smärtsamma domningar i benet (vad och sätesmuskel) haft snart 2 månader men blir inte bättre, Har varit massage och nålbehandlingar men har nån nerv i kläm. Har nu sökt vård hos vårdcentralen för att se om vi kan få till detta. Tråkigt.

Hörs snart!

Du har mer läsare än så kompis 😁🤟

Fyfan. Jag har också lidit av den jävla isiasen.. hoppas du får bukt på skiten snart💪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in