Citat:
Ursprungligen postat av
torran
Hoppar in här och ger en tumme upp till ditt upplägg efter lång frånvaro från F161!
Cardarine + EQ för distanslöpning/kondition är GOAT! Sedan lite MK-677 för återhämtning, hunger och käka. Grym jävla stack!
Tycker dock att du kan sikta på evt höja MK-677 från 10mg till 20mg på sikt om blodsockret inte tar så mycket stryk. Jag märkte inte jättestor effekt av MK när jag körde 10mg. Men när jag höjde till 20mg började det hända saker.
Hur ser ditt träningsupplägg ut gällande löpningen?
Mvh
Torran
Kul att en legend hoppar in här ännu roligare att du gillar stacken. Det gör mig ännu mer pepp på den.
Jo efter vidare forskning så kommer jag köra på 10mg i 3v och kontinuerligt mäta blodsockret och där efter öka till 20mg om sockret tillåter det.
Ja EQ+cardarine är helt galet när det kommer till cardio. Jag blir fan inte trött! Har kört ostraine och cardarine inna och tyckte då att jag fick en galen kondition men detta är något helt nytt😅
Det som sätter stopp är mjölksyran i benen efter x-antal mil. Sen vet jag att jag med pannbenet hade kunnat pressa mig det dubbla i antal mil men sparar det till ultraloppen jag ska genomföra 😁
Mitt träningsprogram för löpningen ser ut såhär:
Måndag: 5-7km trail lugnt tempo (återhämtning pass)
Tisdag: helkropps pass gym. (Bas övningar 10x10)
Onsdag: backintervaller 5min x 7set
Torsdag: 3-5km trail återhämtning pass
Fredag: helkropps pass gym (bas övningar 10x10)
Lördag: Aktiv återhämtning foamrolling och promenera 5km
Söndag: långpass Trail 25-30km vo2max löpning.
Helkroppspassen på gymmet lägger jag fokus på att bygga underkroppen och bålen sen kör jag mer underhålls träning på överkroppen nu för tiden då jag är väldigt nöjd med formen just där nu😁
Over and out torran🫡