Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-21, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Alltså, när du lägger upp det så här blir jag f*n sugen! Kommer du kolla dina levervärden efter avslutat Superdrol-kur?

Det här med hur man hanterar olika prepp är helt klart (och till och med mer så än vad man säger) så individuellt. Jag har hittills hanterar alla oljor bra och det trots bitvis relativt hög dosering. Nu låg jag som sagt inte så högt på Tren (100 mg e3d räckte gott och väl) men fick bara svettningarna. Jag har historiskt gjort en cold turkey på mina kurer. Slutat tvärt. Utan några som helst negativa konsekvenser. Med orala vet jag iofs inte. På det området är jag en total nybörjare.

Superdrol, är det likt winnar framförallt en styrkeboost?
Den har snabb effekt, eller hur? Du har säkert skrivit det men dra en snabbrepris: Hur doserar du Superdrol? Hur snabbt kickade effekten in för dig?

Jag gör alltid prover efter avslutad blast😁👍
Precis så är det. Det är typ winstrol med massbyggar effekt. Det bygger stor massa snabbt. Jag kände av det redan efter första dagen😅 och nu dag 5 börjar mina vains komma fram och jag kan redan nu se mina muskler blivit mer fylliga
Senast redigerad av Winny123 2025-02-21 kl. 15:56.
Citera
2025-02-21, 16:14
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT PLUS/MINUS-0 RYGGPASS

Alltså, det var inte direkt dåligt men jag gjorde inga som helst framsteg jämfört med föregående pass. Nu, när jag har järnkoll på alla parametrar av passen, kan jag direkt konstatera att jag i dag uppnådde i princip 0 progression. Det var tungt och jag slet och jag var helt slut efteråt. Men fortfarande: Jag stressade inte mina muskler mer än vad jag gjorde sist.

Föregående pass: 11 750 kg och 392 kg/min
Dagens pass: 11 875 och 396 kg/min

Övningar (samtliga 5 set x 5 tunga reps)
- Pulldowns i maskin med fria vikter
- T bar-maskinrodd med fria vikter
- Vertical Traction (en ny favoritmaskin som jag tidigare avfärdade som en discomaskin från TV-Shop)
- Low row i maskin med fria vikter
- Pulldowns med omvänt grepp

Det här innebär att jag inför nästa ryggpass får optimera en smula för att i alla fall komma över 12 ton. Idag blir det inget andra pass. Jag hade tänkt köra armar + mage men det får bli i morgon bitti istället. Nu börjar jag tycka att armpassen är roliga (det tog mig bara ett vuxet liv, typ) och jag både ser och känner skillnad i armarna.

Kletigt och stabbigt och härligt
I dag blir det tidig middag. En saftig, tjock skiva biff och ett jädra berg av potatisklyftor och till det; fettig och kletig, stabbig och kaloririk bearnaisesås🥩😋

Ivan suktar och dreglar och snålvattnet rinner
Nu suktar jag duktigt efter att få köra igång min brygg-kur* på Susta och NPP. Tur i oturen att jag blev 3-4 veckor försenad. För under de här veckorna har jag lagt en bättre grund. Nu är det perfekt tajming att med hjälp av snabba estrar trycka på gasen och ta passen (och demoleringen av muskelfibrer) till nästa nivå.

Du vet vad du ska göra, va? Javisst: Kör hårt (för det gör jag)! // Ivan

*) I mitten av april påbörjar jag och Twinlab999 sommarkuren på Testo/Mast/Tren
Senast redigerad av IvanDF3 2025-02-21 kl. 16:17.
Citera
2025-02-22, 14:15
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
ETT PLUS/MINUS-0 RYGGPASS

Alltså, det var inte direkt dåligt men jag gjorde inga som helst framsteg jämfört med föregående pass. Nu, när jag har järnkoll på alla parametrar av passen, kan jag direkt konstatera att jag i dag uppnådde i princip 0 progression. Det var tungt och jag slet och jag var helt slut efteråt. Men fortfarande: Jag stressade inte mina muskler mer än vad jag gjorde sist.

Föregående pass: 11 750 kg och 392 kg/min
Dagens pass: 11 875 och 396 kg/min

Övningar (samtliga 5 set x 5 tunga reps)
- Pulldowns i maskin med fria vikter
- T bar-maskinrodd med fria vikter
- Vertical Traction (en ny favoritmaskin som jag tidigare avfärdade som en discomaskin från TV-Shop)
- Low row i maskin med fria vikter
- Pulldowns med omvänt grepp

Det här innebär att jag inför nästa ryggpass får optimera en smula för att i alla fall komma över 12 ton. Idag blir det inget andra pass. Jag hade tänkt köra armar + mage men det får bli i morgon bitti istället. Nu börjar jag tycka att armpassen är roliga (det tog mig bara ett vuxet liv, typ) och jag både ser och känner skillnad i armarna.

Kletigt och stabbigt och härligt
I dag blir det tidig middag. En saftig, tjock skiva biff och ett jädra berg av potatisklyftor och till det; fettig och kletig, stabbig och kaloririk bearnaisesås🥩😋

Ivan suktar och dreglar och snålvattnet rinner
Nu suktar jag duktigt efter att få köra igång min brygg-kur* på Susta och NPP. Tur i oturen att jag blev 3-4 veckor försenad. För under de här veckorna har jag lagt en bättre grund. Nu är det perfekt tajming att med hjälp av snabba estrar trycka på gasen och ta passen (och demoleringen av muskelfibrer) till nästa nivå.

Du vet vad du ska göra, va? Javisst: Kör hårt (för det gör jag)! // Ivan

*) I mitten av april påbörjar jag och Twinlab999 sommarkuren på Testo/Mast/Tren

Jamen sorry, fan - jag råkade posta min uppdatering i går här i DIN tråd (såg det först nu)!!
Citera
2025-02-22, 14:17
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Det är en väldigt schysst kombo. Mitt välmående är Dunder och energin på topp. Ända sides jag har nu är lite karpaltunnelsyndrom från HGHn och som du säger svettningar blandat med frossa vissa kvällar. Men det är nog för min förbränning är så pass hög nu. Jag trycker i mig ca 4000 kcal per dag och midjan blir bara mindre för varje vecka som går.

Jag skulle uppskatta att jag är nere på 16-17% bf nu och helt ärligt så ser jag i spegeln hur jag växer vecka för vecka 😍

Superdrol lirar i en klass för sig själv!
Jag slog 3 nya reps PB på passet i morse. PÅ FASTANDE MAGE dessutom!

Styrka är brutal!

Har fått tag på en Ripo cutmix från Apotekshuset som jag ska testa. Kan verkligen rekommendera dessa grabbar! Servicen är top notch och dem har verifieringskoder på sitt sortiment så man kan checka att det är äkta vara!
Ripo cutmix 250mg/ml
100mg testo p
75mg tren a
75mg mast p

Kommer nytt pass imorgon 😁💪🔥

Såg nu att flera av mina poster hamnat i din tråd. Vilket klantigt rövhål jag är = SORRY!!!

Apropå ditt svar här ovan, kolla vad jag precis lade upp i min rapport!
Citera
2025-02-22, 15:14
Citat:
Såg nu att flera av mina poster hamnat i din tråd. Vilket klantigt rövhål jag är = SORRY!!!

Apropå ditt svar här ovan, kolla vad jag precis lade upp i min rapport!

Ingen fara Ivan. Du är välkommen in i värmen här när du vill 🤣💪
Citera
2025-02-22, 15:41
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ingen fara Ivan. Du är välkommen in i värmen här när du vill 🤣💪

🤗😘
Citera
2025-03-08, 20:06
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
🤗😘

Hur går det för dig Winny? Update, tack🤗
Citera
2025-03-15, 18:39
Citat:
Hur går det för dig Winny? Update, tack🤗

Jodå. Jag har legat i denna satans influensan som går just nu i 2v..

MEN nu är jag tillbaka! På måndag blir mitt första pass på 2v och jag känner det luktar PB försök på bänken och marken😁💪

Pausade sdrol'n medans jag var sjuk. Vill inte slösa på det guldet 🤤🤤

Detta blir mitt pass på måndag morgon:
PUSH 1 (Måndag) - Bröst, Axlar, Triceps
1. Incline Bench Press - 4x8-10
2. Dips (Lätt framåtlutad) - 4x10-12 (sista setet dropset)
3. Incline Dumbbell Press - 3x10-12
4. Chest Flys (Cable eller Pec Deck) - 3x12-15
5. Seated Dumbbell Shoulder Press - 4x8-10
6. Lateral Raises (superset med front raises) - 3x12-15
7. Triceps Pushdowns (EZ-bar eller rep) - 4x12-15
8. Overhead Triceps Extension (Cable eller hantel) - 3x10-12
9. Push-ups - 3x failure

Trevlig helg buddy💪
Citera
2025-03-15, 19:07
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Jodå. Jag har legat i denna satans influensan som går just nu i 2v..

MEN nu är jag tillbaka! På måndag blir mitt första pass på 2v och jag känner det luktar PB försök på bänken och marken😁💪

Pausade sdrol'n medans jag var sjuk. Vill inte slösa på det guldet 🤤🤤

Detta blir mitt pass på måndag morgon:
PUSH 1 (Måndag) - Bröst, Axlar, Triceps
1. Incline Bench Press - 4x8-10
2. Dips (Lätt framåtlutad) - 4x10-12 (sista setet dropset)
3. Incline Dumbbell Press - 3x10-12
4. Chest Flys (Cable eller Pec Deck) - 3x12-15
5. Seated Dumbbell Shoulder Press - 4x8-10
6. Lateral Raises (superset med front raises) - 3x12-15
7. Triceps Pushdowns (EZ-bar eller rep) - 4x12-15
8. Overhead Triceps Extension (Cable eller hantel) - 3x10-12
9. Push-ups - 3x failure

Trevlig helg buddy💪

Amen s*tan vad seeegt! Jag vet. För jag hade skiten tidigt. I början av februari eller nåt. Tränade inte på 10-12 dagar. Men skönt att du snart har eländet bakom dig kompis!

Oj, vilket grymt pass du att se fram emot. Det där har potential att bli tungt satan

Fortsatt trevlig helg och krya (det sista)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in