2024-01-07, 13:04
Im back.
Läste mina gamla inlägg och helvete så dummt... 🤐

Jaja man lär så länge man lever.
Sedan jag senast skrev här har det hänt väldigt mycket i mitt liv.
Stora prövningar som gjort mig starkare, klokare både mentalt och fysisk.

Nu är tanken att jag ska dra igång min första testo e kur.
Mitt upplägg ser ut såhär.

Ålder: 34år

Vikt: 78kg precis deffat ner från 100kg

Längd: 174cm

Uppskattad BF%: 18%

Medicinska problem: reumatism där av ett behov av att stäka leder och muskler runt lederna.

Styrkestats:
Bänk: 90kg x 6reps 3set.
böj: 120kg x 6reps 3 set.
mark: 150kg x 6reps 5 set.( tar det lite lugnt pga av ett par komprimerade nack och ryggkotor.)

Nuvarande kostupplägg:
211g kolhydrater.
200g Protein.
77g Fett.
Kcal intag är mellan 2300-2500kcal ed
Väldigt svårt att få i mig all mat nu när jag legat på ett underskott i 1år men kommer öka successivt under kuren.

Träningserfarenhet:
löpning.
gym.
MMA.

Tidigare kurer:
winsterol only 20mg/ed 6v(SOM GICK ÅT HELVETE) då jag fortfarande var ung dum och ostabil...man lär av sina misstag!

ostraine 30mg ed i 12v med fina styrke ökningar💪 pct proviron 50mg ed i 4v.
Blev lite nedstängd men återhämtade mig fint och behöll styrkan och muskelmassan bra.

Eget förslag till kur:
kuren kommer pågå i 20v Testo E 250mg e5d funderar på fronta med 500mg 2 första sticken me sen samtidigt har jag fedan hoppat på ostran så kanske den redan kickat in när jag trycker testot nästa vecka?.
Ostraine 30mg ed och GW501516 20mg ed.
(gw är för att hålla igång flåset bättre under kuren då jag löptränat mycket och har ett jobb som kräver bra flås)

Eget förslag till PCT:
Nolvadex + proviron ( hjälper mitt välmående)
V1. 40mg ed + 50mg proviron ed
V2. 40mg ed + 50mg proviron ed
V3. 20mg ed + 50 mg proviron ed
V4. 20mg ed + 50 mg proviron ed

Gynokänningar:
Testa Nolvadex 80mg 2 dagar, 60mg sen i 2 dagar och sen 40mg resten av kuren.

Mål med kuren: bygga en stabil och hälsosam kropp.

Vad säger ni my friends om upplägget?
Citera
2024-01-07, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Im back.
Läste mina gamla inlägg och helvete så dummt... 🤐

Jaja man lär så länge man lever.
Sedan jag senast skrev här har det hänt väldigt mycket i mitt liv.
Stora prövningar som gjort mig starkare, klokare både mentalt och fysisk.

Nu är tanken att jag ska dra igång min första testo e kur.
Mitt upplägg ser ut såhär.

Ålder: 34år

Vikt: 78kg precis deffat ner från 100kg

Längd: 174cm

Uppskattad BF%: 18%

Medicinska problem: reumatism där av ett behov av att stäka leder och muskler runt lederna.

Styrkestats:
Bänk: 90kg x 6reps 3set.
böj: 120kg x 6reps 3 set.
mark: 150kg x 6reps 5 set.( tar det lite lugnt pga av ett par komprimerade nack och ryggkotor.)

Nuvarande kostupplägg:
211g kolhydrater.
200g Protein.
77g Fett.
Kcal intag är mellan 2300-2500kcal ed
Väldigt svårt att få i mig all mat nu när jag legat på ett underskott i 1år men kommer öka successivt under kuren.

Träningserfarenhet:
löpning.
gym.
MMA.

Tidigare kurer:
winsterol only 20mg/ed 6v(SOM GICK ÅT HELVETE) då jag fortfarande var ung dum och ostabil...man lär av sina misstag!

ostraine 30mg ed i 12v med fina styrke ökningar💪 pct proviron 50mg ed i 4v.
Blev lite nedstängd men återhämtade mig fint och behöll styrkan och muskelmassan bra.

Eget förslag till kur:
kuren kommer pågå i 20v Testo E 250mg e5d funderar på fronta med 500mg 2 första sticken me sen samtidigt har jag fedan hoppat på ostran så kanske den redan kickat in när jag trycker testot nästa vecka?.
Ostraine 30mg ed och GW501516 20mg ed.
(gw är för att hålla igång flåset bättre under kuren då jag löptränat mycket och har ett jobb som kräver bra flås)

Eget förslag till PCT:
Nolvadex + proviron ( hjälper mitt välmående)
V1. 40mg ed + 50mg proviron ed
V2. 40mg ed + 50mg proviron ed
V3. 20mg ed + 50 mg proviron ed
V4. 20mg ed + 50 mg proviron ed

Gynokänningar:
Testa Nolvadex 80mg 2 dagar, 60mg sen i 2 dagar och sen 40mg resten av kuren.

Mål med kuren: bygga en stabil och hälsosam kropp.

Vad säger ni my friends om upplägget?

Ska även lägga till märkena på grejerna:
DEUS MEDICAL
Mesterolone (Proviron) 25mg/tab (50 tabs),
Tamoxifen Citrate (Nolvadex) 20mg/tab (50 tabs)

HILMA BIOCARE
Testosterone Enanthate 250mg/ml

SARMXXL:
cardarine 20mg
Ostraine 30mg

Allt köpt från v*xtgraranten💯
Citera
2024-01-07, 18:55
Medlem
Zantoris avatar
Tjena.

Det ser väl bra ut, du verkar ha koll. Men jag hade rekommenderat att inte fronta då det inte behövs, många gamla bodybuilders gjorde det för länge sedan men nu är det knappt någon som gör det.

Jag hade rekommenderat att skippa orals då dom bara förstör för dig, din lever tar onödigt med stryk för något du kommer att tappa i slutet på kuren. Testo only kommer göra så mycket utan orala prepp, men du gör som du vill.
Som PCT hade jag rekommenderat clomid istället för nolva då nolva är mestadels för gyno, men det är väldigt bra att ha till hands vid känningar.

Min första kur så låg jag på 500mg Test i veckan och fick otroligt fina ökningar, nästan så att nu när jag tänker tillbaka att det låter omöjligt men icke. Kör ditt race men tänk på hälsan min vän.
Mvh
Citera
2024-01-07, 20:05
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Tjena.

Det ser väl bra ut, du verkar ha koll. Men jag hade rekommenderat att inte fronta då det inte behövs, många gamla bodybuilders gjorde det för länge sedan men nu är det knappt någon som gör det.

Jag hade rekommenderat att skippa orals då dom bara förstör för dig, din lever tar onödigt med stryk för något du kommer att tappa i slutet på kuren. Testo only kommer göra så mycket utan orala prepp, men du gör som du vill.
Som PCT hade jag rekommenderat clomid istället för nolva då nolva är mestadels för gyno, men det är väldigt bra att ha till hands vid känningar.

Min första kur så låg jag på 500mg Test i veckan och fick otroligt fina ökningar, nästan så att nu när jag tänker tillbaka att det låter omöjligt men icke. Kör ditt race men tänk på hälsan min vän.
Mvh

Okej tack för ett väldigt utförligt svar.
Vad jag har läst mig till så ger inte ostraine några problem med levern. Men rätta mig gärna om jag har fel. 😁

För övrigt kommer jag aldrig stoppa en oral aas i käften igen😅 det lärde jag mig den hårda vägen..

Sen ang pct. Är det inte så att clomid ger större biverkningar och man behöver endast lägga in clomid och hcg om man kör styggare och längre kurer? Där av mitt val av nolvan i pct:n.

Det känns som det finns 2 läger på fb. Ena säger nolva andra säger clomid + nolla och sen hcg typ 3-2 veckor innan sista sticket?
Citera
2024-01-07, 20:31
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Okej tack för ett väldigt utförligt svar.
Vad jag har läst mig till så ger inte ostraine några problem med levern. Men rätta mig gärna om jag har fel. 😁

För övrigt kommer jag aldrig stoppa en oral aas i käften igen😅 det lärde jag mig den hårda vägen..

Sen ang pct. Är det inte så att clomid ger större biverkningar och man behöver endast lägga in clomid och hcg om man kör styggare och längre kurer? Där av mitt val av nolvan i pct:n.

Det känns som det finns 2 läger på fb. Ena säger nolva andra säger clomid + nolla och sen hcg typ 3-2 veckor innan sista sticket?
Alltså alla orala kommer ju mer eller mindre ge din lever stryk oavsett, men vissa gör det mildare och vissa hårdare. Jag är inte inläst i ostraine överhuvudtaget så jag vet faktiskt inte.

Nolvadex är bra, inget snack om saken. Generellt sagt så är clomid bättre på att höja FSH och LH nivåerna än vad nolva gör. Sen så är det såhär att du kan reagera väldigt bra på nolva men skit på clomid, och tvärtom. Man måste prova innan man kan säga att något var skit.

Så, clomid eller nolva? Jag hade sagt att det beror helt på vilka steroider du använder, vilken cykel du kör, vilka doser du kör och hur länge du använder dem. Sen är det inte en direkt wow-skillnad heller. Du kan ju prova nolva under denna PCT och utvärdera hur det gick och kändes, det blir nog bäst så!

Sen absolut så finns det många som säger att nolva är bäst och några andra som säger att clomid är bäst, men jag tror nog det mestadels handlar om personliga preferenser.
Citera
2024-01-07, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Alltså alla orala kommer ju mer eller mindre ge din lever stryk oavsett, men vissa gör det mildare och vissa hårdare. Jag är inte inläst i ostraine överhuvudtaget så jag vet faktiskt inte.

Nolvadex är bra, inget snack om saken. Generellt sagt så är clomid bättre på att höja FSH och LH nivåerna än vad nolva gör. Sen så är det såhär att du kan reagera väldigt bra på nolva men skit på clomid, och tvärtom. Man måste prova innan man kan säga att något var skit.

Så, clomid eller nolva? Jag hade sagt att det beror helt på vilka steroider du använder, vilken cykel du kör, vilka doser du kör och hur länge du använder dem. Sen är det inte en direkt wow-skillnad heller. Du kan ju prova nolva under denna PCT och utvärdera hur det gick och kändes, det blir nog bäst så!

Sen absolut så finns det många som säger att nolva är bäst och några andra som säger att clomid är bäst, men jag tror nog det mestadels handlar om personliga preferenser.

Jo får känslan att FB är uppbyggt mycket på personliga anekdoter 😅

Jag använde mig av nolva sist jag gick av winestrolen och dbollarna och det funkade fint. Det är ju som sagt en mild kur jag ska köra😁💪
Citera
2024-01-09, 16:07
Medlem
IvanDF3s avatar
Okey jag måste erkänna att jag INTE testat Hilma. Men deras andra produkter är grymma!
Citera
2024-01-10, 08:48
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Okey jag måste erkänna att jag INTE testat Hilma. Men deras andra produkter är grymma!

Då ska jag ge en utvärdering sen då😁👌
Jag har bara kört VG's ostra och GW innan och det va bra tryck i dem så håller tummarna för himla också ska leverera😁💪

Hur går det annars med träningen?
Citera
2024-01-10, 13:31
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Då ska jag ge en utvärdering sen då😁👌
Jag har bara kört VG's ostra och GW innan och det va bra tryck i dem så håller tummarna för himla också ska leverera😁💪

Hur går det annars med träningen?

Träningen är på väg, på intåg
Citera
2024-01-11, 05:45
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Träningen är på väg, på intåg

Gött att höra 😁 prenumererar på din tråd. Intressant och lärorikt,😁
Citera
2024-01-11, 14:28
Första sticket är gjort.
Fick hem avex testo e 300mg/ml istället för himlas testor e.

Första sticket gick helt smärtfritt. Kör med blåa nålar och en 3ml pump.
Kan inte förstå varför jag varit så jävla rädd innan för nästan så jag tyckte det var lite gött🤣

Ostrainet har jag legat på i en vecka nu och känner av den dryga huvudvärken som ostran kan ge.. men jag vet att den släpper om ett par dagar så det är bara att hålla ut och knapra alverdon. Jag har dock fått en sådan jävla pump dem 2 senaste dagarna på gymmet!

Igår körde jag rygg och armar.
5set x 10 reps på samtliga övningar.

Latsdrag 70kg
Kabelrodd 70kg
Skivstångsrodd 80kg
Skivstångskurl 30 kg

Hade mer och ge men hade tyvärr inte tid.

Ska bli spännande att se vart detta bär av😁💪
Citera
2024-01-11, 18:18
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Första sticket är gjort.
Fick hem avex testo e 300mg/ml istället för himlas testor e.

Första sticket gick helt smärtfritt. Kör med blåa nålar och en 3ml pump.
Kan inte förstå varför jag varit så jävla rädd innan för nästan så jag tyckte det var lite gött🤣

Ostrainet har jag legat på i en vecka nu och känner av den dryga huvudvärken som ostran kan ge.. men jag vet att den släpper om ett par dagar så det är bara att hålla ut och knapra alverdon. Jag har dock fått en sådan jävla pump dem 2 senaste dagarna på gymmet!

Igår körde jag rygg och armar.
5set x 10 reps på samtliga övningar.

Latsdrag 70kg
Kabelrodd 70kg
Skivstångsrodd 80kg
Skivstångskurl 30 kg

Hade mer och ge men hade tyvärr inte tid.

Ska bli spännande att se vart detta bär av😁💪
Körde samma oljor som du och fick otroligt fina resultat. Men fyfan, blå nålar.. Hade problemet att jag började hata dom långa nålarna en bit in i kuren. Jag är nästan som Ivan, jag hatar att sticka mig själv. Tillslut fick det bli insulinsprutor, funkade kanon då jag har lågt bodyfat och sticka i låren blev favoriten.

Då jag tyvärr inte har möjligheten till att kura längre, iallafall ett jäkla tag framåt så ser jag framemot att se lite fina uppdateringar här! När du kommer till vecka 3-6, då jävlar börjar det kännas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in