Citat:
Ursprungligen postat av
VaBank
Dessa "muslimer" - när de känner för det och de helt plötsligt ska framhäva sin trosuppfattning, då är de muslimer.
Känner flera såkallade "muslimer", ärligt talat har jag aldrig träffat någon muslim som faktiskt varit muslim, ens halvt på riktigt när de väl hamnat på Svensk mark.
De är sannerligen ett gäng hycklare och utsugare.
Jag som uppvuxen katolik kan åtminstone stå för att det hela är en fars och ta avstånd ifrån allt vad har med dessa sagor att göra, försök få en "muslim" att göra samma sak...
Man kan ju säga så här mycket: Att springa från en nota är lika haram som att dricka alkohol. Så har man att göra med muslimer som tar sig friheten att springa från notan, är det stor chans att det också är muslimer som tar sig friheten att dricka alkohol.
Nu tror jag inte riktigt det är muslimer - för det första är det mig veterligen inte supervanligt att muslimer faktiskt gör på det beskrivna viset, annat än typ gäng som försöker blåsa McDonalds eller den lokala pizzerian. För det andra har muslimer ingen direkt anledning att gå ut och fira på juldagen, då Jesus födelse inte är nåt de bryr sig så mycket om. Så jag gissar på zigenare, svenskar som missförstått, eller danskjävlar.