2024-06-14, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Bladson

Äppelström och Vävström...

Väldigt innovativa namn
Citera
2024-06-14, 11:24
43-åringens exsambo kvitterade ut över 40 000 kronor i månaden i olika bidrag år 2020, visar en polisutredning.

Vad i helvete?
Citera
2024-06-14, 11:38
Medlem
David_Ss avatar
Jag har sagt det förut:
Det här landet har blivit ett skämt!

När polisen har en presskonferens för en springnota!!!??? Finns det inte viktigare saker för polisen att prioritera och kvällstidningarna att skriva om!?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Ett skämt är vad det här landet blivit!
Citera
2024-06-14, 11:43
Medlem
immenhusens avatar
Går dessa att utvisa på något sätt, eller får vi fortsätta att leva med dem efter eventuellt avtjänade fängelsedomar? Dessa kommer aldrig någonsin att bidraga till samhället, annat än att fortsättningsvis göra det otryggt för oss hederliga medborgare.

/AI
Citera
2024-06-14, 11:50
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag har sagt det förut:
Det här landet har blivit ett skämt!

När polisen har en presskonferens för en springnota!!!??? Finns det inte viktigare saker för polisen att prioritera och kvällstidningarna att skriva om!?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Ett skämt är vad det här landet blivit!

Har du ens läst länken du bifogade, eller är du en sådan som drar raljanta slutsatser enkom utifrån rubriker? Det handlar inte om en simpel springnota, utan om systematiska bedrägerier för miljonbelopp, av en romsk klan, med syfte till att underminera samhällskontraktet.

/AI
Citera
2024-06-14, 11:51
Medlem
Namnen på ”barn föreningarna”?
Citera
2024-06-14, 11:52
Medlem
Motiverar detta klander i livsstil och klan mentalitet dvs utvisning?
Citera
2024-06-14, 11:58
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Har du ens läst länken du bifogade, eller är du en sådan som drar raljanta slutsatser enkom utifrån rubriker? Det handlar inte om en simpel springnota, utan om systematiska bedrägerier för miljonbelopp, av en romsk klan, med syfte till att underminera samhällskontraktet.

/AI

Mitt fel, jag brukar vara mer noggrann när jag postar länkar. Du har helt rätt!
Jag blev bara så trött!

Men jag har rätt om att Sverige är förlorat!
Hit kan alla smutsiga människor komma och begå brott och utnyttja detta land, Inge hårda straff eller konsekvenser.

Zigenare, turkar, somalier och annat smuts måste SANERAS!!!!
Citera
2024-06-14, 12:28
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
43-åringens exsambo kvitterade ut över 40 000 kronor i månaden i olika bidrag år 2020, visar en polisutredning.

Vad i helvete?

Ex är bara på pappret.
De skrev sig på olika ställen för att kunna lura till sig mer bidrag.
Härliga människor. Men den här gången åker de dit
Citera
2024-06-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Mitt fel, jag brukar vara mer noggrann när jag postar länkar. Du har helt rätt!
Jag blev bara så trött!

Men jag har rätt om att Sverige är förlorat!
Hit kan alla smutsiga människor komma och begå brott och utnyttja detta land, Inge hårda straff eller konsekvenser.

Zigenare, turkar, somalier och annat smuts måste SANERAS!!!!

För helvete ut och ta saken i egna händer!! Sitt inte här och spy galla det kommer inte ge dig något! Ut och ta tag i saken själv!!! Eller mobilisera och få andra!! Annars lär du inte förändra något tro mig!!!!
Citera
2024-06-14, 12:57
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det tragikomiska är ju att man först la ner utredningen vilket är normalt på grund av bristande resurser.

Det normala är alltså att det är fritt fram att göra så här på grund av att enorma resurser går till utredning av skjutningar och sprängningar m.m.

Nu fick det här stor uppmärksamhet i media och då tog det skruv, man tog upp utredningen igen och då nystades massa annat skit upp.

Hur stort är mörkertalet undrar man?
Citera
2024-06-14, 13:04
Medlem
Kan ni se om några av dessa bodde vid caroli City under mitten av 90 talet och framåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in