2023-12-01, 16:04
Medlem
jontebulas avatar
Bra dom åkte fast.! Nu ska dom sitta livet ut i fängelse pundarna.!
Citera
2023-12-01, 16:08
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
FS 3.0 kommer orsaka svallvågor genom hela samhället. Det finns tiotusentals identiteter som kommer offentliggöras i samband med FUP. Det gäller främst köpare.

Varför är du inne i varje tråd och ljuger?
Citera
2023-12-01, 16:54
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Sjukt hur dessa grundare åker fast stup i kvarten… Säkerhet eller?
Staten vill ha sin skatt men de kan ju inte för då kommer det i rampljuset att de skiter i gemene man 🤣
Citera
2023-12-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
FS 3.0 kommer orsaka svallvågor genom hela samhället. Det finns tiotusentals identiteter som kommer offentliggöras i samband med FUP. Det gäller främst köpare.

FS 3.0 var den mest sofistikerade marknadsplatsen hittills. Bland annat så såg ägaren till att i hemlighet beställa smakprov från säljarna på sin egen hemsida, sedan skickade han smakproven till Spanien för att få dom analyserade hos ett labb, och sedan publicerade han labbrapporten för alla att se, så man visste vilka säljare som bankade produkten med koffein/kreatin och allt vad man gör. Detta tyckte jag var GRYMT.

Men i Sverige så ska sådana här system inte få finnas. Helst så ska pundare i Sverige bara dö och inte synas. Det är sorgligt att så många, särskilt barn, ska behöva dö på grund av Sveriges förlegade narkotikapolitik.
Hur skulle de fått tag på köparnas identitet?

All kommunikation skedde genom PGP mellan köpare och säljare. Flugsvamp kunde inte läsa ett skit i klartext.
Citera
2023-12-01, 17:06
Medlem
Uppenbarligen är polisens IT kunskaper grovt underskattade.
Varför inte driva sajten från nått muslimsk utland?
Citera
2023-12-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag köpte själv droger under version 2.0 och har inte fått några reprimander från myndigheter.

Samtidigt så undrar man hur utfallet/domen egentligen kommer att påverka version 4.0?

Små mängder finns det inte resurser för att undersöka.
Polisen lär snarare knacka på hos de som är återkommande kunder i större utsträckning.
Citera
2023-12-01, 17:19
Medlem
Extremeflys avatar
Vilka misstag begick polisen när dom tog 2.0? Som dom borde lärt sig till 3.0? Var det inte så att när polisen gjorde husis hos 2.0 så var allt kraftigt krypterat och polisen kom inte in i datorerna?

Därmed lär väl polisen vilja bryta sig in när admin är inloggad och hemma. Finns väl en risk att polisen satt in hemliga tvångsmedel i lägenhet för att ta personen på bar gärning.
Citera
2023-12-01, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Jo men köpa sex är liiiite mer stigmatiserande än att handla lite narkotika ;p

Brott utan offer i sitt esse.

Offret enligt våra högerpolitiker är samhället. Knarkare som köper knark ska straffas hårt!!

Citat:

I en omfattande förundersökning som hör ihop med den stora gängrättegången i Sundsvall finns en 40 sidor lång lista med hundratals privatpersoner som misstänkts swishat för narkotika.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...u-gora-det-har

Det var några hundra dödsknarkare som köpt jazz tobak och näs-godis som fick sina liv förstörda. Undra hur många som begått självmord?

Risken finns nu att polisen släpper en till lista fast med 10 000+ namn…
Senast redigerad av CBDtillTHC 2023-12-01 kl. 17:48.
Citera
2023-12-01, 17:52
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vilka misstag begick polisen när dom tog 2.0? Som dom borde lärt sig till 3.0? Var det inte så att när polisen gjorde husis hos 2.0 så var allt kraftigt krypterat och polisen kom inte in i datorerna?

Därmed lär väl polisen vilja bryta sig in när admin är inloggad och hemma. Finns väl en risk att polisen satt in hemliga tvångsmedel i lägenhet för att ta personen på bar gärning.
Finns såklart andra sätt än just det du beskriver att sätta dit någon för att ha administrerat sidan. Kan ju mycket väl vara en säljare som har administrerat sidan och genom det har man kunnat spåra han på något vis. Vi väntar på FUP, mycket spännande!

Nu har jag inte datum osv i huvudet men FS3.0 började ju flagga för att läggas ned någon gång i November 2021?
Man ser ju i dagsboksbladet att han suttit häktad sedan dess.

KAN ju vara så att snuten administrerade sidan i slutet för att försöka få ännu mer spår av säljarna.
Men nu spekulerar jag bara.
Är ju bra många säljare som torskat sedan nov 2021..

Kan ju även vara utredning av Encro material som fått dom på spåren?

Aja slutar spekulera nu och inväntar FUP
Citera
2023-12-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Offret enligt våra högerpolitiker är samhället. Knarkare som köper knark ska straffas hårt!!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...u-gora-det-har

Det var några hundra dödsknarkare som köpt jazz tobak och näs-godis som fick sina liv förstörda. Undra hur många som begått självmord?

Risken finns nu att polisen släpper en till lista fast med 10 000+ namn…

Lär inte förändras så mycket för mig, folk känner till mitt narkotikabruk….

Men fy fan vad vidrigt… kollade in din länk. 🤮
Citera
2023-12-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Lär inte förändras så mycket för mig, folk känner till mitt narkotikabruk….
Ja lugnt för mig också…

Det tråkiga är för alla Svenssons som bara vill röka lite gräs för att varva ner på fredagar.
Citera
2023-12-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Ja lugnt för mig också…

Det tråkiga är för alla Svenssons som bara vill röka lite gräs för att varva ner på fredagar.

Aa precis. Fy fan vilket äckel samhälle. Där sitter de tråkigaste av svenskar och ser ned på oss som brukar samtidigt som de går och vänsterprasslar, blir fulla och gör bort sig. Jag mår verkligen mycket, mycket illa.

Edit: Men det ska krävas enormt mycket för att bli dömd i rättssak? Ingen kan bevisa någon köpt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in