2023-12-01, 18:09
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Offret enligt våra högerpolitiker är samhället. Knarkare som köper knark ska straffas hårt!!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...u-gora-det-har

Det var några hundra dödsknarkare som köpt jazz tobak och näs-godis som fick sina liv förstörda. Undra hur många som begått självmord?

Risken finns nu att polisen släpper en till lista fast med 10 000+ namn…

Många tar för att dämpa diverse typer av smärtor fysiska som psykiska. Var själv en av dom. Vården gör inte mycket för att hjälpa till utan är numera mer ett moment 22. Gick och försökte få hjälp i två år träffade säkert 10 olika läkare då dom byts ut stup i kvarten.

Sen finns de andra grupper av brukare med såklart. Förstår inte hur högerns logik hänger ihop om folk tar för att dämpa dokumenterad smärta. Men dom brukar vara glada för att dra alla över en kant.
Citera
2023-12-01, 18:11
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Jag hittar inte den där Fredrik.

Hittar:

Hampus Helge Nederman
Stånggatan 6 D
703 46 Örebro

Adam Nironen
Furumovägen 20 lgh 1502
806 41 Gävle
Nä de e lite skumt.

Kan han ha utvandrat?
Citera
2023-12-01, 18:13
Medlem
HA! Karma på den!
Citera
2023-12-01, 18:16
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
FS 3.0 kommer orsaka svallvågor genom hela samhället. Det finns tiotusentals identiteter som kommer offentliggöras i samband med FUP. Det gäller främst köpare.

FS 3.0 var den mest sofistikerade marknadsplatsen hittills. Bland annat så såg ägaren till att i hemlighet beställa smakprov från säljarna på sin egen hemsida, sedan skickade han smakproven till Spanien för att få dom analyserade hos ett labb, och sedan publicerade han labbrapporten för alla att se, så man visste vilka säljare som bankade produkten med koffein/kreatin och allt vad man gör. Detta tyckte jag var GRYMT.

Men i Sverige så ska sådana här system inte få finnas. Helst så ska pundare i Sverige bara dö och inte synas. Det är sorgligt att så många, särskilt barn, ska behöva dö på grund av Sveriges förlegade narkotikapolitik.
så vi kommer alla torska eller?
Citera
2023-12-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
så vi kommer alla torska eller?
Om det stämmer att den automatiska krypteringsfunktionen på sida var fejk och allt sparades i klartext. Då ja.
Citera
2023-12-01, 18:36
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Om det stämmer att den automatiska krypteringsfunktionen på sida var fejk och allt sparades i klartext. Då ja.
jag får fan hjärtklappning mannen, har aldrig torskat i mitt liv wallah jag svär, men det verkar som om vägens ände är kommen..
Citera
2023-12-01, 18:37
Medlem
Antedeluvians avatar
Tråkigt för alla pundare som finansierar grov brottslighet, men kul för oss andra!

Ingen flashbackare har väl varit så naiv att de angett sin hemadress på en hemsida för där man köper knark?
Citera
2023-12-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Jag hittar inte den där Fredrik.

Hittar:

Hampus Helge Nederman
Stånggatan 6 D
703 46 Örebro

Adam Nironen
Furumovägen 20 lgh 1502
806 41 Gävle

https://www.krimfup.se/search/tomas-...szard-nederman

Nån som har tillgång?
Citera
2023-12-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antedeluvian
Tråkigt för alla pundare som finansierar grov brottslighet, men kul för oss andra!

Ingen flashbackare har väl varit så naiv att de angett sin hemadress på en hemsida för där man köper knark?
Ingen på Flashback skulle ens tänka tanken att köpa narkotika och stödja den fruktansvärda narkotikahandeln som dödat så många
Citera
2023-12-01, 18:45
Citat:
Ursprungligen postat av banal
https://www.krimfup.se/search/tomas-...szard-nederman

Nån som har tillgång?

Det är inte rätt person, fel namn och ålder.
Senast redigerad av Brottslig 2023-12-01 kl. 19:11.
Citera
2023-12-01, 18:55
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antedeluvian

Du vet väl att det finns en 4.0?
Citera
2023-12-01, 18:59
Medlem
Antedeluvians avatar
Citat:
Ingen på Flashback skulle ens tänka tanken att köpa narkotika och stödja den fruktansvärda narkotikahandeln som dödat så många
Jag hoppas att du har rätt, men ibland blir man orolig och får dessa tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in