Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 19:11
  #4945
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Tycker nog Ellos kör över MFF, de hade inte så mycket att komma med. Jag menar 3-0 t.o.m 80:e minuten. Starka papper av Ellos.

Norrmannen som "dog" i slutet får nog öva lite mer.

Visst var Ellos bättre och förtjänade att vinna och allt det. Men vi var inte bra idag.

Gillar inte att Rydström slänger Makolli under bussen som han gjorde i en intervju för en stund sedan. Han menar att Rosengren, Taha och Makolli var svaga men nämner ingenting om Martin Olsson som har truppens i särklass oskönaste attityd och bjöd på ett självmål. Sedan var det patetiskt att se honom försöka slå inlägg som ständigt träffade Ellos-spelarnas huvud.
Citera
2024-05-05, 19:29
  #4946
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kom att tänka på den krönikan av Niva. Den åldrades snabbt.
Alltså jag skäms ju nästan över vår vinst idag.

Eller det finns ju en sympati för att 4 xG inte ens ger 1 mål.
Citera
2024-05-05, 19:35
  #4947
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Alltså jag skäms ju nästan över vår vinst idag.

Eller det finns ju en sympati för att 4 xG inte ens ger 1 mål.


Jag skäms inte över våran

Ren KLASS
Citera
2024-05-05, 19:37
  #4948
Medlem
cokehyenas avatar
Är Malmö verkligen på riktigt i år då?

Djurgården återigen mästerliga i att hantera ett tätt spelschema. Vi fortsätter vinna trots att vi spelar dåligt. Tänk då vad som händer om vi börjar spelar bra. Det kan bli ytterligare en magisk sommar.
Citera
2024-05-05, 19:38
  #4949
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Alltså jag skäms ju nästan över vår vinst idag.

Eller det finns ju en sympati för att 4 xG inte ens ger 1 mål.
Alltså? Vart kommer denna nya ödmjuka Kukräven ifrån?

Var likadant efter cupfinalen?

edit. Och medan tiden jag skrev detta så hann det komma ett nytt drygt inlägg. Ordningen återställd!
Citera
2024-05-05, 19:39
  #4950
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag skäms inte över våran

Ren KLASS
Helvete är Solna på riktigt i år?
Citera
2024-05-05, 19:54
  #4951
Medlem
a.e.gs avatar
Gnaget manglar horbarn…

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2024-05-05, 19:54
  #4952
Medlem
Skarparattarns avatar
Hur går det imorgon? Jag vill se GAIS vinna.
Citera
2024-05-05, 20:00
  #4953
Medlem
ardagulers avatar
SEX baljor herregud Nu jävlar mår man. Det är såhär man behandlar Peking hemma Paco. Fin hyllning till Ivan Turina också.

Vi ska bränna era kyrkor
Citera
2024-05-05, 20:05
  #4954
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Turgott har inte setts på hela säsongen , Layouni fick nog order att lugna ner sig i andra så vi inte riskerar onödig upphämtning på kontringar och spänning i matchen. Anser att Layouni varit bäst i laget så här långt i AS.
Såklart en lagprestation och det kan man ursäkta när man leder med tre bollar. Han har ju en snabbhet och en bollbehandling som får en att tänka att han borde leka fotboll varje match.
Citera
2024-05-05, 20:15
  #4955
Medlem
Skarparattarns avatar
Muntert på Bajen forum just nu
Citera
2024-05-05, 20:15
  #4956
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Finns inget så frusterande som att vara VSK-supporter. Vore faktiskt bättre om de spelade dåligt rakt i genom.

En stolpträff för oss och 0-1 på en målvaktstavla. Därefter en bortslagen straff (igen) och direkt en kontring och 0-2. Det verkar vila någon slags förbannelse över VSK för inget går vår väg. Tre straffmissar av tre möjliga med tre olika straffskyttar måste nästan vara någon form av bisarrt rekord.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback