2009-04-23, 21:46
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Ah okej. Men tror du att risken finns? det är ju angående panikångest jag ska dit, aldrig varit där angående sånt.

Risken finns, men du behöver bara säga, nej jag vill inte eftersom jag tycker det är kränkande bla bla bla bla bla bla blalbbllalb... Ja du förstår, han måste ha ett JA från dig.

Det kommer gå jättebra för dig, du kommer få, Atarax 10mg mot panikångesten och Zoloft. Säg om jag har fel!
2009-04-23, 21:48
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Hur lång tid tror ni det tar för 20 mg diazepam att gå ur kroppen, om man inte har bensodiazepiner i kroppen vid intaget och motionerar nästintill dagligen? Personen i fråga är ~180 cm lång och väger ~70 kg.

Läs halveringstiderna för bensodiasepiner som finns här inne i en klistrad tråd... Att du kunde vara så lat som motionerar varje dag
2009-04-24, 23:21
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Läs halveringstiderna för bensodiasepiner som finns här inne i en klistrad tråd... Att du kunde vara så lat som motionerar varje dag

Tror du på allvar att det var en slump att jag frågade i den här tråden? Övervägde du någonsin att jag funderade över detta specifika fall innan jag formulerade texten därefter?
2009-04-26, 22:45
Medlem
mohmans avatar
Hej

Hej, här lägger jag upp ett ungefär på hur jag intog droger under fredagen.

klockan 22:00 rökte jag hasch sedan kl 00:00 rökte jag igen och tog en lapp LSD och nu är frågan, hur länge tror ni de tar för mig att bli ren? jag väger 70kg och är 175cm lång. Är lite orolig för har piss prov i skolan snart och åker jag dit på de så kasstar dom ut mig.
2009-04-27, 11:41
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohman
Hej, här lägger jag upp ett ungefär på hur jag intog droger under fredagen.

klockan 22:00 rökte jag hasch sedan kl 00:00 rökte jag igen och tog en lapp LSD och nu är frågan, hur länge tror ni de tar för mig att bli ren? jag väger 70kg och är 175cm lång. Är lite orolig för har piss prov i skolan snart och åker jag dit på de så kasstar dom ut mig.

Bara vägra pissprov åt skolan! Dom får inte säga "Om du inte tar pissprov så stänger vi av dig"
2009-04-27, 14:52
Bannlyst
Ska pissa hos soc om en vecka. Antar att jag är ganska körd. Röker dagligen, xanor, flunizar 2 ggr i veckan. Kola, tjack och valium i helgen.

Vilka kommer dom hitta?
edit: blodprov också.
Senast redigerad av Ajde123 2009-04-27 kl. 14:56.
2009-04-27, 16:54
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde123
Ska pissa hos soc om en vecka. Antar att jag är ganska körd. Röker dagligen, xanor, flunizar 2 ggr i veckan. Kola, tjack och valium i helgen.

Vilka kommer dom hitta?
edit: blodprov också.

Valium sitter ett tag, speciellt om man tar många mg, rökat kan ju också sitta ett tag om man är storrökare.. Kolan och tjacket går ut på 3-5dagar tror jag, men det står i faqen.. Vet ej halveringstiden för flunizar så det vet jag inte om dom hittar, men det spelar föga roll..

Men jag chansar på att dom hittar rökat och bensodiasepiner.
2009-04-27, 18:24
Bannlyst
Citat:
Valium sitter ett tag, speciellt om man tar många mg, rökat kan ju också sitta ett tag om man är storrökare.. Kolan och tjacket går ut på 3-5dagar tror jag, men det står i faqen.. Vet ej halveringstiden för flunizar så det vet jag inte om dom hittar, men det spelar föga roll..

Men jag chansar på att dom hittar rökat och bensodiasepiner.
Finns det någon chans att bli clean? Träning och mkt vätska?
2009-04-27, 18:27
Medlem
Citat:
Risken finns, men du behöver bara säga, nej jag vill inte eftersom jag tycker det är kränkande bla bla bla bla bla bla blalbbllalb... Ja du förstår, han måste ha ett JA från dig.

Det kommer gå jättebra för dig, du kommer få, Atarax 10mg mot panikångesten och Zoloft. Säg om jag har fel!

Då säger jag väl att dom inte funkade överhuvudtaget?
2009-04-27, 21:32
Medlem
roockios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Någon som har koll på vad Diklofenak är för något? Kan man bli skön på det?

Kan det ge utslag på något vid ett urinprov?

Yes,det ger utslag på benzo

Det är antinflamatorisk mot värk,det händer ingenting på den.
Senast redigerad av roockio 2009-04-27 kl. 22:06.
2009-04-27, 23:16
Medlem
duros avatar
Citat:

Jag har svårt att tro att du hinner bli helt ren, men många av drogerna du använt kan du lyckas rensa ut tills dess. Självklart är det bättre att åka dit för exempelvis Cannabis och Vailum än att åka dit på alla de ämnena du använt nyligen.
2009-04-28, 00:03
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Chansen finns alltid. Satsa, det är det ända du kan göra! Träna, basta, sov mycket drick mycket. OCh ta det lugnt. Nu tänker jag skryta igen, har sagt det ganska många gånger, men jag har blivit ren från ett 10veckors nästintill dagligt rökande på 4adagar. Så det går, men chansen är liten för dig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in