2008-12-03, 15:04
Medlem
Exhausteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ok, drick och rör på dig.

Och är det bara vanliga stickor så drick vatten och peta i dej b-vitamin nån timma innan provet.

P.S Gå upp ett par timmar tidigare om provet är på morgonen och drick och pissa, morgonpisset innehåller mest "spår".

ok, tack för tipsen!
2008-12-03, 15:42
Medlem
evilclowns avatar
.......

Rökte lite grann förra fredagen (28/11) kanske 2g och sedan rökte jag kanske 1-2g igår (2/12) och även en 0,3 idag... Hur länge tror ni det tar innan jag blir ren? Hade inte rökt på 8 månader innan 28/11...
2008-12-03, 15:45
Medlem
Jungles avatar
nån vecka ca.
2008-12-03, 16:25
Medlem
evilclowns avatar
Citat:
nån vecka ca.

1v eller mer?
2008-12-04, 01:30
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Jag gick in friviligt till skolsköterskan idag och skicka iväg att piss-prov. Jag har varit ren i ca 5 månader men innan det hade jag thc i blodet varje dag i över ett år.. anledning varför jag tog det var för att det går massa drog rykten om mig i skolan (alla sanna) och jag tänkte varför inte göra ett prov nu istället för att vänta tills efter lovet då jag garanterat har tagit massa. Fredag får jag resultat men finns det en risk att thc är kvar eller är det garanterat borta efter 5 månader?
2008-12-04, 01:31
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
Jag gick in friviligt till skolsköterskan idag och skicka iväg att piss-prov. Jag har varit ren i ca 5 månader men innan det hade jag thc i blodet varje dag i över ett år.. anledning varför jag tog det var för att det går massa drog rykten om mig i skolan (alla sanna) och jag tänkte varför inte göra ett prov nu istället för att vänta tills efter lovet då jag garanterat har tagit massa. Fredag får jag resultat men finns det en risk att thc är kvar eller är det garanterat borta efter 5 månader?

Grattis! Du är ren!
2008-12-09, 09:31
Medlem
WeedKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Det kan gå lite hur som helst, men det är rätt troligt att du är ren. Drick mycket vatten innan du ska pissa.

tack blev ren den dagen vilket va tur=9 spädde ut de ganska mkt , säkerligen ca 6L vatten + citron:P haha tack iaf
2008-12-09, 10:15
Medlem
Citat:
Är det nån som pissat positivt på Xanor efter en vecka??
Dessvärre ja. Dessutom ett flertal gånger. Hur mycket tog du? (Priar att svara snabbt istället för att läsa igenom tråden....) Bara några blå bör vara lugnt men det är inte säkert. Bens kan färga sjukt länge ibland. Har jag fått berättat för mig såklart......
Bifogar länk som ger lite riktlinjer.

www.ferle.dk/se/nanosticka.html
2008-12-09, 16:55
Bannlyst
Om man blivit tagen, pissat positivt, sedan ska på kallelse par månader senare för utredning + analysresultat osv, kan dem säga åt en o pissa?
2008-12-09, 20:49
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.O´Leary
Dessvärre ja. Dessutom ett flertal gånger. Hur mycket tog du? (Priar att svara snabbt istället för att läsa igenom tråden....) Bara några blå bör vara lugnt men det är inte säkert. Bens kan färga sjukt länge ibland. Har jag fått berättat för mig såklart......
Bifogar länk som ger lite riktlinjer.

www.ferle.dk/se/nanosticka.html

Om du pissat positivt flera gånger på xanor efter en vecka så borde du ätit länge och ganska hög dos, har aldrig varit positiv på Xanor efter 7 dagar.

P.S vad menar du med några blå?? du blandar inte ihop med valium elr menar du utländska Xanor?
2008-12-10, 02:44
Medlem
boxxs avatar
Syns Tramadol på Analys?
2008-12-10, 13:21
Medlem
Tolerans....

Citat:
Om du pissat positivt flera gånger på xanor efter en vecka så borde du ätit länge och ganska hög dos, har aldrig varit positiv på Xanor efter 7 dagar.

P.S vad menar du med några blå?? du blandar inte ihop med valium elr menar du utländska Xanor?

Du har rätt, en vecka var vid ett tillfälle vilket är surt men så var det. De andra gångerna någon dag kortare. Vad gäller dos så snittade jag på kanske 5-6mg/dag och hade gjort det ett flertal (5-6kanske) år.
"Förr i tiden" så var iaf. Xanor 0,5mg blå (de små) och Xanor Depot 2mg (de stora). Vad jag ville säga "med några små blå" var egentligen just det som du också säger; pissprov bör vara lugnt då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in