2009-01-14, 01:37
Medlem
sjukt att det inte finns något som slår ut THC i urinet
2009-01-14, 04:26
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labullster
sjukt att det inte finns något som slår ut THC i urinet

Varför skulle det vara sjukt?
Vad ville du för övrigt tillföra tråden med, med det inlägget?
2009-01-14, 07:32
Medlem
K-pists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Kan kan dom väl men om dom gör det så låtsas som att du inte kan pissa, men har du inte hört nått från dom på 5 månader och inget särskilt har hänt (typ att polisen tagit dig) så tror jag inte dom kommer be dig pissa.

Okej ska dra dit nu så får vi se! Tack för svaret, kommer med edit om nån vill ha.
2009-01-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Japp det kan du, du kan också vara ren idag. Du själv får ta risken. Det är så individuellt hur snabbt man blir ren. Antingen så festar du utan att knarka och klarar pissprovet. Eller så tar du en chansning och så kanske din resa genom drogernas baksida börjar.

Fan i helvete, poliserna kom hem till dörren som ett jävla pizzabud med pisseprovet. Det värsta av allt var att jag låg och sov när dom ringde på. Så jag la morgonpisset i muggen. Dom var osäkra på om jag puffat så dom skickar det på analys. Jag är körd...
2009-01-14, 12:48
Medlem
bbiittcchhs avatar
1. Syns Gräs längre än hasch? det brukar ju vara bättre än hasch så tänkte om det sitter i längre också..

2.Om jag väljer att dricka mkt vatten och sedan göra urinet gult igen med hjälp av exempel B-vitaminer, hur många tex apelsiner elr citroner behövs då? eller finns det någon speciell frukt tex. som funkar extra bra?
2009-01-14, 16:58
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh
1. Syns Gräs längre än hasch? det brukar ju vara bättre än hasch så tänkte om det sitter i längre också..

2.Om jag väljer att dricka mkt vatten och sedan göra urinet gult igen med hjälp av exempel B-vitaminer, hur många tex apelsiner elr citroner behövs då? eller finns det någon speciell frukt tex. som funkar extra bra?

Det syns i överlag inte längre, kanske en dag om du röker något dundergräs med en väldigt hög thc nivå, men i regel nej.

Tror du tänker på c-vitamin. Tips på det vet jag faktiskt inte, har aldrig försökt att göra mitt urin gulare. Men det fungerar nog med andra saker än frukt. Dra i dig 2 liter Cola 5h innan du ska lämna provet så kissar du någon gång där emellan så blir nog urinet färgat.
2009-01-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Varför skulle det vara sjukt?
Vad ville du för övrigt tillföra tråden med, med det inlägget?

vad ville du själv tillföra din idiot
2009-01-15, 00:10
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Fan i helvete, poliserna kom hem till dörren som ett jävla pizzabud med pisseprovet. Det värsta av allt var att jag låg och sov när dom ringde på. Så jag la morgonpisset i muggen. Dom var osäkra på om jag puffat så dom skickar det på analys. Jag är körd...

Trist, tror inte dom har rätt att träda in i din lägenhet för sådana tunna mistankar, men jag vet inte. Du hade dock om du har ork och vilja kunna skippa pisset och lämnat blodprov istället, då hade du varit ren. Men det är ett jävla tjafs och du hade fått stå ut med tjatande och tomma hot i 12h.
2009-01-15, 00:16
Medlem
Citat:
Trist, tror inte dom har rätt att träda in i din lägenhet för sådana tunna mistankar, men jag vet inte. Du hade dock om du har ork och vilja kunna skippa pisset och lämnat blodprov istället, då hade du varit ren. Men det är ett jävla tjafs och du hade fått stå ut med tjatande och tomma hot i 12h.

Ja, det var jävligt frustrerande.. Tänkte tjata om blodprov istället.. Men det skulle bara väcka misstankar hos dom + mamma osv.
Chansen att jag "klarar" analysen är ju inte stor precis...
2009-01-15, 00:18
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Ja, det var jävligt frustrerande.. Tänkte tjata om blodprov istället.. Men det skulle bara väcka misstankar hos dom + mamma osv.
Chansen att jag "klarar" analysen är ju inte stor precis...

Det finns många som blir rena fort, bland annat jag. Jag hade rökt i ca 10veckor i snitt 4 gånger per vecka och jag blev ren 4 dagar efter sista röktillfället.
2009-01-15, 14:22
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Det syns i överlag inte längre, kanske en dag om du röker något dundergräs med en väldigt hög thc nivå, men i regel nej.

Tror du tänker på c-vitamin. Tips på det vet jag faktiskt inte, har aldrig försökt att göra mitt urin gulare. Men det fungerar nog med andra saker än frukt. Dra i dig 2 liter Cola 5h innan du ska lämna provet så kissar du någon gång där emellan så blir nog urinet färgat.

OKey ah det kan nog vara C-vitamin jag tänkte på :P
2009-01-15, 14:25
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh
OKey ah det kan nog vara C-vitamin jag tänkte på :P

Enligt min erfarenhet så gör B-vitaminer urinet gult medan C-vitamin inte gör det alls, åtminstone i någotsånär rimliga mängder. Så jag tror du hade rätt från början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in