2008-09-29, 15:30
Bannlyst
är det 2 månader max tillbaks på thc ochså, om det är labb?
2008-10-01, 17:54
Medlem
korqs avatar
Ska tillbaka på urinprov den 4e Nov, om jag röker en gås nu, är jag ren tills dess? Kan motionera mycket under månaden osv.
2008-10-02, 14:28
Medlem
Jungles avatar
Jag ska pissa imorgon på min subutexmotagn och dom kommer skicka in på analys för dom har misstankar om att jag käkar imovane...har dock bara käkat en halv om dan den sista veckan (3.5 mg) och imorgon när jag lämnar pisseprovet så har d gått exakt ett dygn sen jag tog den sista halvan imovane ..kommer det synas tror ni? jag vet att halveringstiden är kort men är dock lite orolig..e ganska onödigt o torska på Imovane!
2008-10-02, 17:05
Medlem
Ska pissa om cirkus en vecka. Min rökvana har sett ut såhär: för en månad sen ungefär så har jag rökt 2 veckor i streck, sen hade jag nån paus o rökte typ 1-2 ggr/v. Och nu var det 2 veckor sen jag tog min sista joint.

Tror ni jag klarar mig att ta ett "cleant" test eller? Motionerar varje dag och dricker vatten

matchvikt 85~
2008-10-03, 00:04
Medlem
Hejsan! Är väldigt oerfaren angående allt det här och behöver eran hjälp!

Tagit några bloss cb(mer eller mindre, och det var inte så värst bra grejer) typ 1-2 gånger per månad i två månader tills för en månad sen då jag la ner.
Kan bli att jag gör urinprov nästa vecka och då har det gått 33 dagar tills den tidpunkten. Även lite kola(o.5g-0.6g) och det kommer att vara 12 dager sen då.

Är runt en 175cm, väger 66kg, tränar 2-3 gånger i veckan och jag kan i princip äta och dricka vad och hur mycket jag vill utan att gå up i vikt,
jag anser mig själv ha väldigt bra ämnesomsättning.

Tror ni att jag kommer torska vid ett eventuellt urinprov?
2008-10-03, 11:12
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaozi

Tagit några bloss cb(mer eller mindre, och det var inte så värst bra grejer) typ 1-2 gånger per månad i två månader tills för en månad sen då jag la ner.
Kan bli att jag gör urinprov nästa vecka och då har det gått 33 dagar tills den tidpunkten. Även lite kola(o.5g-0.6g) och det kommer att vara 12 dager sen då.

Är runt en 175cm, väger 66kg, tränar 2-3 gånger i veckan och jag kan i princip äta och dricka vad och hur mycket jag vill utan att gå up i vikt,

Låter du bli att knarka något mer fram till urinprovet så ser jag inget som skulle kunna fälla dig, allt borde med största sannorlikhet ha hunnit ur.
2008-10-03, 12:40
Medlem
Tuxxens avatar
Har en fråga:

Jag har utskrivet Citadon för smärta i arm efterarbetsskada, kan jag slänga i mig lite tippisar och det kommer ge utslag på samma eller kommer det synas att jag har tagit det oxå? Vore ju gött om jag kunde ta båda och komma billigt undan
2008-10-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Låter du bli att knarka något mer fram till urinprovet så ser jag inget som skulle kunna fälla dig, allt borde med största sannorlikhet ha hunnit ur.

Skönt att höra! Tack! Blir så jävla nojjig av såna här grejer
2008-10-04, 21:30
Medlem
klisssters avatar
Hejsan, jag undrar hur länge Xanor samt Diazepam sitter i kroppen och syns på pisseproven? Tacksam för svar..

Läste
Lågdospreparat 1-4 dagar
Högdospreparat 1-3 veckor
2008-10-04, 22:50
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaozi

Hehe jodå med lung och ro så kan jag säga att du klarar dig fint. =)

För att var vara 110% istället för 100% säker så kan du ju pissa tidigt på morgonen hälst ett par gånger så du får bort allt "smuts" från urinet. Sen drick en del vatten så att du blir kissig innan provet men inte för mycket för dom då kan dom tro att du har hydralerat (stav). Sen låt det första urinet komma i toalleten sen ta lite i muggen i mitten och lägg rästen i toalleten. För det första och sista inehåller mäst "smuts". Hoppas du förstår det jag skrev och är rätt bra på det på tramadol så allt är kanske inte 100%.
2008-10-04, 23:26
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slither
Ska pissa om cirkus en vecka. Min rökvana har sett ut såhär: för en månad sen ungefär så har jag rökt 2 veckor i streck, sen hade jag nån paus o rökte typ 1-2 ggr/v. Och nu var det 2 veckor sen jag tog min sista joint.

Tror ni jag klarar mig att ta ett "cleant" test eller? Motionerar varje dag och dricker vatten

matchvikt 85~

Att bara dricka vatten är inte så okej. Försök röra dig svettas ut THCen.. Basta, spring, träna, gå, rör dig.. Bästa sättet. Finns även grej som jag själv tror fungerar. Om du käkar nyttig mat hela tiden fram till provet sen kvällen innan prover öser du från morgon till kväll pizza extra ost. Mcdonals extra ost
Fett i massor. Bara onyttiga grejor.
Teorin lyder att THCet sätter sig i fettvävnaderna och ätter man nyttigt frigörs mer fett. Och THC minskar snabbare. Dagen innan provdagen då är du så packade med fett och andra onyttiga grejer som kroppen drar åt sig och frigör då inget i från fettvävnaderna.
Vist jag är ingen läkare men är bara tanksprid på tramadol just nu så men men lägg gärna kommentar någon.
2008-10-05, 00:06
Medlem
Illuzionzs avatar
Stannar thc:et längre i kroppen om man säger röker en femma på en hel vecka eller om man röker en hel femma på 1-2 dagar?

Alltså från att femman är slut. Och det är 2 likadana sorter man jämför med.

Tacksam för svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in