2014-10-31, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
När jag hade pundat på riktigt hårt med rent amfetamin 70%+ i ett par månader så var jag positiv i 8 dagar. Dom trodde att jag hade tagit mer inne på avgiftningen.

Men det hade jag ju självklart inte. Så se till att du har 2 veckor på dig för säkerhetsskull.

Längsta jag varit positiv var just 8 dagar också.
2014-10-31, 15:34
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Borta på max 48h så du kan va dölugn!

Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
När jag hade pundat på riktigt hårt med rent amfetamin 70%+ i ett par månader så var jag positiv i 8 dagar. Dom trodde att jag hade tagit mer inne på avgiftningen.

Men det hade jag ju självklart inte. Så se till att du har 2 veckor på dig för säkerhetsskull.
Tack för era svar! då kan jag dra upp påsen jag har kvar utan att vara orolig
2014-11-02, 21:18
Medlem
NerUpps avatar
Vet någon här om Mandrax (Quaalude) eller barbiturater syns på pissprov som blir skickat på analys?
Isåfall är det någon som har tips på någon skön opiat eller benz som inte syns på analys?

Edit: en till fråga, Somadril, syns det på analys? tacksam för alla svar + tips på droger som inte syns på analys
Senast redigerad av NerUpp 2014-11-02 kl. 22:13.
2014-11-03, 10:05
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp
Vet någon här om Mandrax (Quaalude) eller barbiturater syns på pissprov som blir skickat på analys?
Isåfall är det någon som har tips på någon skön opiat eller benz som inte syns på analys?

Edit: en till fråga, Somadril, syns det på analys? tacksam för alla svar + tips på droger som inte syns på analys

Det kollar dom nästan helt säkert.
Finns flera rc-benzo nu som inte syns på piss/analys. Bara kolla runt i benzo forumet.
2014-11-03, 15:00
Medlem
Ska pissa nästa vecka, 8 dagar efter jag rökt.. Jag har inte rökt på 5 månader och när jag var full så gjorde jag såklart det, för att nästan förstöra allt! En vecka innan provet!! Jag tänkte påskynda processen att driva ut thc, någon som har tips på hur jag ska göra? Har sökt men är väl antagligen för dålig på det...

Men iallafall så ska jag testas på måndag... Rökte lördagen lite drygt en vecka innan.. Har kreatin hemma och b-vitaminer och alla övriga vitaminer. Jag ska träna som ett psyko under 5 dagar och sluta träna på fredag tänkte jag. Jag hittade ett par trådar och läste lite om att det handlar om att förbränna fett, att äta B-vitaminer o grejer för att färga pisset gult etc... Borde det räcka?!

Jag är 180 och väger 65 kg,.. Tjej.. Kanske inte spelar nån roll men skriver det ändå

Rökte några bloss bara kan tilläggas
2014-11-03, 17:24
Medlem
vanillatrillaas avatar
Tja!!

Behöver lite hjälp..

Är ganska rutinerad när det kommer till pisseprov osv..

Pissat 11 gånger, och klarat det varenda gång. (Måste påpeka att jag fimpade holken precis innan jag gick in o tömde snabeln.. man har ju sina knep...)

MEN

Nu är det dags för sista provet, och det är ett blodprov.

Tänkte kolla..

Jag ska pissa på måndag.

Räcker det med att sluta på torsdag för att vara ren i blodet?

Pissar för att få mitt lämp till körkort... (För den som undrar)

-----------------------------------

Cannabis i blodprov
Finns kvar i ditt blod upp till 12 timmar efter att du rökte senast. Om du däremot röker flera ggr dagligen kan du ha en konstant nivå av thc i blodet.

-----------------------------------

Om du däremot röker flera ggr dagligen kan du ha en konstant nivå av thc i blodet.

NÄR försvinner denna konstanta nivå av thc då?

Tacksam för svar! =)
2014-11-03, 18:29
Medlem
Burnwines avatar
Om jag har förstått det rätt så syns lyrica bara på blodprov och inte urin?
Eller har jag fattat fel? Och om jag har fattat fel, hur länge syns lyrica i urinet om man äter 3000-5000mg på en kväll?
2014-11-03, 20:31
Medlem
masterior26s avatar
Om man tar iktrovil runt 2-3mg om dagen i 2-3 dagar då borde det väl vara ute efter 27 dagar?
2014-11-03, 20:41
Medlem
Jag har fått utslag på BUP men aldrig tagit droger / rört droger, hur kommer det sig?

Har inte heller tagit någon medicin de senaste året i alla fall?

Tror ni det kan vara från att jag har tagit en PWO (Pre workout) "Fuck'd Up!", dock tog jag endast 1-3 klunkar, verkar konstigt att om det nu är den att det har gett utslag på stickan?
2014-11-03, 22:22
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Om man tar iktrovil runt 2-3mg om dagen i 2-3 dagar då borde det väl vara ute efter 27 dagar?

Ja. ca 3v +- tar det om man använder iktrovil stickan.
2014-11-04, 12:33
Medlem
vanillatrillaas avatar
konstant nivå av thc i blodet.

Någon som kan specificera mer och bättre ?!!?!?

Rökat dagligen, 3-4g/dagen. 5-6år.

E jag ren efter dessa "72 timmar" i blodet????
Senast redigerad av vanillatrillaa 2014-11-04 kl. 13:26.
2014-11-04, 14:45
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillatrillaa
konstant nivå av thc i blodet.

Någon som kan specificera mer och bättre ?!!?!?

Rökat dagligen, 3-4g/dagen. 5-6år.

E jag ren efter dessa "72 timmar" i blodet????

Ja du kommer vara ren i blodet efter 72 timmar. Spelar ingen roll hur länge och hur mycket du rökt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in