2013-04-02, 11:51
Medlem
Hej jag har lämnat drogtest (blodprov) nu och väntar på analysen, Jag har rökt gräs i ca 8 dagar senast 5 dagar sen och oftast inte mer än en joint med 0,2-0,3 /dag Min fråga är kommer det ge utslag på blodprovet ? Gjorde testet igår kväll, då var det 5 dagar sedan jag rökte
2013-04-02, 13:17
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
Hej jag har lämnat drogtest (blodprov) nu och väntar på analysen, Jag har rökt gräs i ca 8 dagar senast 5 dagar sen och oftast inte mer än en joint med 0,2-0,3 /dag Min fråga är kommer det ge utslag på blodprovet ? Gjorde testet igår kväll, då var det 5 dagar sedan jag rökte

Kommer inte ge något utslag.
2013-04-02, 14:55
Medlem
Okej låter bra, dom tog mitt körkort nu i väntan på blodanalysen, Men får tillbaks det om det visar negativt,men du tror alltså jag är grön å får tillbaks körkortet ?
2013-04-02, 17:07
Medlem
Citat:
Okej låter bra, dom tog mitt körkort nu i väntan på blodanalysen, Men får tillbaks det om det visar negativt,men du tror alltså jag är grön å får tillbaks körkortet ?

Jag vill inte vara (och brukar inte vara) dryg av mig, men vad spelar det för roll vad folk tror om du redan har lämnat prov? Om nån säger att det är lugnt eller att nån säger att du kommer torska, vilken skillnad gör det för dig?

Vänta på resultatet, mer än så kan du eller någon annan inte göra.
2013-04-02, 19:36
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:

Visar det inte utslag så ska du få tillbaka det.
2013-04-02, 23:52
Medlem
musnuss avatar
Hej!
Tog en Ecstasy-tablett, tre lappar LSD och ett bloss cannabis i söndags. Jag ska göra urinprov i morgon men har hinkat i mig ganska mycket vatten. Tror ni jag klarar mig?
2013-04-03, 16:38
Medlem
hokkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
ok .vad är det för typ av läkare ,som du måste lämna prov åt ?
Varför ska du lämna?

För jag har ett test som blev possessivt på cannabis, när en läkare ville ha det i samband med utskrivning av sömnmedicin. Så ibland brukar de vilja ha lite piss i en kopp i samband med nya receptet.
Senast redigerad av hokkas 2013-04-03 kl. 16:43.
2013-04-03, 16:51
Medlem
bilboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
hitta info på http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6043
Tydligen någon som varit i kontakt med nån läkare. kopierat där ifrån

Nytt drogtest kan visa Spice

Efter att ha pratat med ansvarig läkare på KS- LAB, så sitter det i, i MAX 2 dygn efter intag. Han har inte stött på att det sitter i längre i något fall. THC lagras i fett, inte de här ämnena.

För tillfället testar de efter följande ämnen när det skickas in på verifiering hos KS, listan ändras regelbundet:

syntetiska cannabinoider

JWH-122
JWH-015
JWH-200
JWH-018
JWH-210
JWH-019
JWH-250
JWH-073
CP-47
JWH-081
HU-210

vad menas med att det ändras hela tiden? kollar man alla ovanstående, och ibland andra, eller kollar dom BARA ovanstående och väljer mellan dessa kemikalier?
bra post, men jag fattar inte liksom
2013-04-03, 16:52
Medlem
bilboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
Är det en olaglig RC så blir det drograttfylla

spelar INGEN roll om det är laglig eller inte, blir en drogis i vilket fall! -ja, jag känner en som torskade på det!

--mitt fel, det var visst vårdslöshet i trafik eller vad det hette han åkte på (ringde just o kollade) , i vilket fall blev han av med kortet trots det var första gången han åkte på något liknande, så visst kan grisarna till myndighetsfolk förstöra livet för folk ÄVEN om dom väljer att röka LAGLIGT!
Senast redigerad av bilboo 2013-04-03 kl. 17:00.
2013-04-04, 10:34
Medlem
Burnwines avatar
Jag rökte ca 0.2-0.3 g cb för 8 dagar sedan.
Innan det rökte jag liknande mängd för 8 dagar sen.
Misstänker ett urinprov om ca en vecka, kan jag vara lugn?

72 kg
187 cm
Man

Mvh
Senast redigerad av Burnwine 2013-04-04 kl. 10:37.
2013-04-05, 17:20
Medlem
Hippieflipps avatar
Hej! Har rökt sen cirka 4 år tillbaka, senaste uppehållet som varade tillräckligt länge för att thc skulle gå ur kisset var 1.5 år sedan. Nu skulle jag behöva lämna urinprov för att ansöka till utbildning innan månadsskiftet.
185 cm
70 kg

Är det någon idé att ens försöka?
2013-04-05, 22:23
Medlem
gugglianos avatar
Har fått svar på att jag vara positiv på 2 mediciner som jag har recept på, men dom tycte det var blaskigt, och vill skicka det på analys, så hur exakt kan dom se? kan dom se att jag tagit 6 tabletter på onsdag istället för 1 tex? Blir det nåt slags peak där man överdoserat? Jag tror den analysen hette MRO

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in