2012-02-06, 12:24
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
o glass o skit o almänt slappat under tiden om det har någon betydelse?
Japp, det har stor betydelse i negativ bemärkelse. Om du hade tränat, svettats mycket och hållt dig aktiv så hade du haft större chanser att klara dig på fredag.

Edit: Verkar dock som att kommer vara lugnt ändå, använde min fritid till att googla lite för dig eftersom du själv inte verkar ha bemödat dig!
https://www.flashback.org/t1651794
2012-02-06, 20:27
Medlem
Tagit 15 mg oxynorm idag, och fick nu veta att jag ska på ett oförberett pissprov imorgon. Många verkar ha klarat sig undan här på fb även fast de tagit mycket högre doser, men jag vill vara säker. Ska pissa på maria.
2012-02-07, 16:44
Medlem
No_lifers avatar
Pissade för två veckor sen (imorgon) och de sa att jag skulle få resultat om två veckor, så antar att det kommer imorgon, det skickades på analys, jag tror jag är ren. Saken är den att jag klämde i mig rätt många b-vitaminer några timmar innan provet, men jag hydrerade inte. Jag har rökt några tillfällen efter provet och är jävligt nojig att det ska bli ett omprov eller dyl..

Dom frågade om jag hade ätit några vitaminer innan jag pissade, jag sa att jag hade 2 b vitaminer om dagen men att jag hade slutat för ca 1 vecka sen då provet togs.. Hur kommer deras reaktioner att bli?

Tacksam för snabba svar!
2012-02-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Pissade för två veckor sen (imorgon) och de sa att jag skulle få resultat om två veckor, så antar att det kommer imorgon, det skickades på analys, jag tror jag är ren. Saken är den att jag klämde i mig rätt många b-vitaminer några timmar innan provet, men jag hydrerade inte. Jag har rökt några tillfällen efter provet och är jävligt nojig att det ska bli ett omprov eller dyl..

Dom frågade om jag hade ätit några vitaminer innan jag pissade, jag sa att jag hade 2 b vitaminer om dagen men att jag hade slutat för ca 1 vecka sen då provet togs.. Hur kommer deras reaktioner att bli?

Tacksam för snabba svar!
Väldigt tveksamt att dom skulle ta omprov på det jag klarade mig föröveigt, kan ha berott på att jag lyckades hydrera mig tillräckligt eller för att oxynorm inte ger några utslag.
2012-02-08, 02:35
Medlem
Hej drog en lina tjack idag ca halv 8 och fick ett samtal som säger att ja ska in på prov analyser om 2 dagar (torsdag eftermiddag) kan jag hydrera ut det .. har inte taget mer än en lina och inga andra droger, lite olyckligt att det skulle bli så här men va tror ni om mina chanser ?
2012-02-08, 17:35
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolveR_HassE
Hej drog en lina tjack idag ca halv 8 och fick ett samtal som säger att ja ska in på prov analyser om 2 dagar (torsdag eftermiddag) kan jag hydrera ut det .. har inte taget mer än en lina och inga andra droger, lite olyckligt att det skulle bli så här men va tror ni om mina chanser ?

Det är nog ganska lungt! som någon sa så sitter amfetamin i kroppen max 72 timmar, men försök att hydrera så mycket du kan, det skadar ju inte!
2012-02-09, 18:36
Medlem
Karmellkungens avatar
I en hälsokontroll, ingår drogtest? Eller skiljer det sig från företag?
Jag ska på hälsokontroll nästa vecka (väldigt stort företag) och blir det pissprov är jag körd.
2012-02-11, 06:56
Medlem
Hallå där ute!

Fick höra en sak idag som jag själv är ganska skeptisk till än så länge så jag tänkte vända mig till det gamla trogna FB-forumet och se vad folket vet om saken.
Så det jag fick höra är att det ska tydligen finnas någon sorts piller som funkar så att om du tar ett piller på morgonen så kan du senare samma dag kunna lämna ett negativt urinprov, även om du egentligen är mer positiv än det går att bli? :P Alltså inte att man blir "äkta" ren och fortsätter vara det utan mer som att man tillfälligt neutraliserar värdena.
Men jag är väldigt skeptisk till dom här pillerna, om dom ens finns att få tag såklart, fram tills att jag själv har testat.

Är det någon som hört talas om dom här pillerna? Vart finns dom att beställa och vad kostar dom? Funkar det att dölja spår av alla sorters droger eller bara vissa?

Väldigt tacksam över svar om vart man kan få tag i dom!
Tack
2012-02-11, 07:33
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChomChom
Hallå där ute!

Fick höra en sak idag som jag själv är ganska skeptisk till än så länge så jag tänkte vända mig till det gamla trogna FB-forumet och se vad folket vet om saken.
Så det jag fick höra är att det ska tydligen finnas någon sorts piller som funkar så att om du tar ett piller på morgonen så kan du senare samma dag kunna lämna ett negativt urinprov, även om du egentligen är mer positiv än det går att bli? :P Alltså inte att man blir "äkta" ren och fortsätter vara det utan mer som att man tillfälligt neutraliserar värdena.
Men jag är väldigt skeptisk till dom här pillerna, om dom ens finns att få tag såklart, fram tills att jag själv har testat.

Är det någon som hört talas om dom här pillerna? Vart finns dom att beställa och vad kostar dom? Funkar det att dölja spår av alla sorters droger eller bara vissa?

Väldigt tacksam över svar om vart man kan få tag i dom!
Tack

Det finns inga såna piller, tror du inte varenda stackare som går på UP inte skulle ta dem annars, tänk om tänk rätt.
2012-02-11, 14:25
Medlem
badbollen3s avatar
Syns det i ett pisstest om man käkar cymbalta (antidepp)?
2012-02-12, 14:12
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Syns det i ett pisstest om man käkar cymbalta (antidepp)?
Nej det gör det inte. Cymbalta är ett SNRI-preparat och ingenting man kollar efter vid narkotikatest.
2012-02-13, 09:41
Medlem
Smuldegarns avatar
Hej! Jag undrar om hur det är med halstest (svalgprov) och om jag kommer bli busted då jag rökte i fredags och lördag. Jag är riktigt sjuk och vill få penicillin så fort som möjligt, funderar på att göra provet imorn eller på onsdag. Hjälp fort tack!!

Edit: dom kan ju ta bomullspinnen pa insida kinder också, märks det där?
Senast redigerad av Smuldegarn 2012-02-13 kl. 10:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in