2012-05-19, 21:28
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackish
Okej, för att berätta min historia kortfattat så kan man säga såhär: Någon tjallade på mig att jag har rökt cannabis till en sjuksköterska på en annan skola än den jag går på (Det är skolan min flickvän går på, och dem sa det till henne). Så är inte 100% att det dem menade mig, fast dem sa mitt namn (Fast min tjej var osäker) Eftersom det var runt 4 veckor sedan dem kontaktade henne. Sjuksköterskan sa att dem skulle kontakta våran, och det förmodligen skulle bli urin prov, men dem har varken kontaktat mig eller min flickvän sen dess...Funderar på att dem antigen har glömt det eller sket i det. Det är ju 3 veckor kvar till avslutningen, så de måste bli snart isåfall eller inget alls.

Så undrar om det är lungt att ja röker en 2g ikväll ? Och sedan rå-dricker vatten framöver, samt träna basta, har en massas vitamin B tabletter också.
Ingen utomstående kan veta om din skolsköterska kommer att kräva ett urinprov på måndag eller inte, så våra spekulationer är nog inte mycket värda. Rök om du tycker att det är värt det och låt annars bli.

I ditt läge hade jag personligen antagligen låtit bli.
2012-05-20, 18:50
Medlem
KonstapelGreens avatar
Jag går andra året på gymnasiet, och dem har börjat ta pissprov på folk som är misstänkta.

I Onsdags tog jag fyra st bloss Svart Afghan, dem tog in mina polare förra veckan och alla blev negativa, men jag nojjar fortfarande över att dem kommer ta in mig i veckan.
Jag blev rätt stukad av dom fyra blossen, men det kan bero på att jag inte rökt på ett tag.
Jag hydrerar rätt mycket nu, och tar en shot vinäger innan jag går och lägger mig varje natt.

Hur gör jag för att det inte ska synas, tror ni det kommer synas? Vad ska jag göra?
2012-05-21, 18:19
Medlem
Är det verkligen ingen som har svar på detta?

Ska på hälsokontroll med mitt nya jobb på tisdag. Dom kommer köra in 2 stickor i munnen och gnugga emot kinderna. Jag får verkligen inte torska, hur många dagar måste jag vara ren? Jag har läst både 48 och 72 timmar, någon som vet?

Ha de!
2012-05-22, 07:12
Medlem
Amfetamin - detektionstid UP.

Hej! Efter mycket letande i trådar och ämnen / googlande kom jag fram till följande:
2-4 dagar.

Jag går på en beroende klinik och hämtar adhd medicin 1ggr / vecka, och måste då lämna urinprov.
I onsdags den 16:e skulle jag gått dit men var tvungen att abrubt åka iväg på jobb. Nu till det knepiga.
På kvällen ca 00:00 "råkade" jag lösa upp ca 0,3g amfetamin runt 50-60% haltigt och i en diskret ven ladda ur. Det var enda amfetaminet jag tog, dagen efter fick jag tag på ritalin igen och återgick till vardagen.

Idag 6 dagar senare funderar jag på att gå till beroende kliniken för att hämta ut min medicin och sedevanligt up lämnande.

Min fråga:
Blir detektionstider kortare eller längre vid IV. 6 dagar vid ett enstaka tillfälle bör väl räcka?
Har galen ångest över detta utan min adhd medicin är jag orolig att jag kommer kliva på fröken amfetamin igen.
2012-05-22, 16:41
Medlem
flybikess avatar
för 2 veckor sen fick ja lämna blodprov efter jag kört bil, snuten har ju sina spaningar hehe,
men iaf fick lämna blodprov på tisdagen runt 16:00 tiden och rökte senast söndagen runt 20:00, allt vad tror ni de kommer visa?, gäller mitt körtkort å är ganska nojjig..
Senast redigerad av flybikes 2012-05-22 kl. 17:24.
2012-05-22, 22:38
Medlem
Chinaboxs avatar
Om man kör en gubbe stark kola, delat på 3-5 dagar. Och har urin samt blodprov om en och en halv månad, kommer det att visa sig eller är det helt risk fritt?
2012-05-22, 22:57
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinabox
Om man kör en gubbe stark kola, delat på 3-5 dagar. Och har urin samt blodprov om en och en halv månad, kommer det att visa sig eller är det helt risk fritt?
Läs första inlägget i tråden så får du svar på din fråga.
2012-05-23, 00:21
Medlem
Chinaboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Läs första inlägget i tråden så får du svar på din fråga.

Ja, där står 2-4 dagar. Tänkte mer på hur mycket och hur starkt det är för 2-4 dagar.
Vill mest känna mig överdrivet säker.
2012-05-23, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocko81
Amfetamin - detektionstid UP.

Hej! Efter mycket letande i trådar och ämnen / googlande kom jag fram till följande:
2-4 dagar.

Jag går på en beroende klinik och hämtar adhd medicin 1ggr / vecka, och måste då lämna urinprov.
I onsdags den 16:e skulle jag gått dit men var tvungen att abrubt åka iväg på jobb. Nu till det knepiga.
På kvällen ca 00:00 "råkade" jag lösa upp ca 0,3g amfetamin runt 50-60% haltigt och i en diskret ven ladda ur. Det var enda amfetaminet jag tog, dagen efter fick jag tag på ritalin igen och återgick till vardagen.

Idag 6 dagar senare funderar jag på att gå till beroende kliniken för att hämta ut min medicin och sedevanligt up lämnande.

Min fråga:
Blir detektionstider kortare eller längre vid IV. 6 dagar vid ett enstaka tillfälle bör väl räcka?
Har galen ångest över detta utan min adhd medicin är jag orolig att jag kommer kliva på fröken amfetamin igen.

FYI: pinka i kopp. En lapp att ta med till systern att du är negativ. Inga problem.
...puh.
2012-05-24, 10:29
Medlem
CB_smokers avatar
Jag är 26-29 år, 80 kg, 182 cm.
Tränar 4-5 dagar i veckan.
Rökte för exakt två veckor sedan och då endast 4-5 bloss. Innan dess var jag ren.

Visst behöver jag inte dricka som en galning för att klara mitt UP imorn? Eller...
2012-05-24, 13:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Jag är 26-29 år, 80 kg, 182 cm.
Tränar 4-5 dagar i veckan.
Rökte för exakt två veckor sedan och då endast 4-5 bloss. Innan dess var jag ren.

Visst behöver jag inte dricka som en galning för att klara mitt UP imorn? Eller...
Du kommer klara dig med löjligt stor marginal Det tog enbart 2-3 dagar gör dig att åter bli ren efter de bloss du rökte.
2012-05-25, 10:17
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du kommer klara dig med löjligt stor marginal Det tog enbart 2-3 dagar gör dig att åter bli ren efter de bloss du rökte.

Det gick ju bra!
Firar med en spliff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in