2011-04-28, 13:56
Medlem
HassePasses avatar
Hej jag rökte brunt igår 1 gång (0.2g kanske), Varit ren väldigt länge innan dess förövrigt
Och nu ska jag kanske lämmna pissprov på måndag
Ska dricka vatten (minst 3L) varje dag samt basta varje dag. Och jogga / styrketräna igår, idag, och imorgon samt lördag.
(Man ska inte träna 2 dagar innan som jag uppfattat det)

180cm och väger 60kg, väldigt bra "ämnesomsättning"

Tror ni jag kommer vara ren?
2011-04-28, 15:10
Medlem
IwanturSouls avatar
skulle behöva lite fakta om hur länge lsd håller i pisset? det stod inte i listan.
2011-04-28, 16:43
Medlem
mizzvegas.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Halveringstid 6-12 timmar, så med 2mg i kroppen skulle jag se till att ha minst 72 timmars säkerhetsmarginal.
tack för svaret En fråga till: e de fortfarande 72 timmar även om ja tagit under typ 2 veckor??
2011-04-28, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IwanturSoul
skulle behöva lite fakta om hur länge lsd håller i pisset? det stod inte i listan.

LSD syns inte på urintest. Däremot så syns det på ryggmärgsprov vilket dom garanterat inte tar.
2011-04-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mizzvegas.
tack för svaret En fråga till: e de fortfarande 72 timmar även om ja tagit under typ 2 veckor??
Nej det tar längre tid att bli ren då.

Vet inte exakt. Nångon som kan de där ekvationerna får svara exakt hur lång tid du borde vara ren om.
2011-04-28, 17:47
Medlem
Tjenare, ja har okså en fråga flickvännen ska på piss imorgon (vi fick reda på de nyss) och hon drog nåra linor 4-MEC igår på kvällen tror ni de finns en chans att de syns?
2011-04-28, 18:23
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:

Nej, då får du räkna på hur lång tid det var mellan doser och hur blodet mättats efterhand.

Ex.

Dos 2mg @ T=0

T+12 = kvarvarande i blodet är 1mg, omdos 2mg
Totalt 3mg

T +24 1,5mg kvar i blodet, ingen omdos.

Du fattar...
2011-04-29, 07:55
Medlem
mizzvegas.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Nej, då får du räkna på hur lång tid det var mellan doser och hur blodet mättats efterhand.

Ex.

Dos 2mg @ T=0

T+12 = kvarvarande i blodet är 1mg, omdos 2mg
Totalt 3mg

T +24 1,5mg kvar i blodet, ingen omdos.

Du fattar...
nyvaken o trög just nu. men de sitter väl inte i lika länge som stess o sobb eller?
2011-04-30, 14:38
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
nyvaken o trög just nu. men de sitter väl inte i lika länge som stess o sobb eller?

Vet ej. Jag kollade upp halveringstiden för det preparat du efterfrågade.

Har tidigare kollat upp för sobril, vad jag minns så hade sobril ungefär samma halveringstid, dock är ju doserna högre.

Stesolid har jag ingen aning om.

Citat:
Ursprungligen postat av HassePasse
Hej jag rökte brunt igår 1 gång (0.2g kanske), Varit ren väldigt länge innan dess förövrigt
Och nu ska jag kanske lämmna pissprov på måndag
Ska dricka vatten (minst 3L) varje dag samt basta varje dag. Och jogga / styrketräna igår, idag, och imorgon samt lördag.
(Man ska inte träna 2 dagar innan som jag uppfattat det)

180cm och väger 60kg, väldigt bra "ämnesomsättning"

Tror ni jag kommer vara ren?

Om du har tur. Jag skulle nog nästan tro det. Dock vet jag inte om det gör nån nytta att du bastar. Vad du gör när du dricker mycket vätska är att du spär ut koncentrationen av spårämnena i ditt urin så att det hamnar under tröskelvärdena, Däremot driver du inte ut substansen i fråga snabbare varken genom att basta eller att dricka mycket.

Se till att ha gått på toa några gånger innan på dagen innan du ska in för test.

mvh
2011-04-30, 22:02
Medlem
mizzvegas.s avatar
[quote=PenisJuice]Vet ej. Jag kollade upp halveringstiden för det preparat du efterfrågade.

Har tidigare kollat upp för sobril, vad jag minns så hade sobril ungefär samma halveringstid, dock är ju doserna högre.

Stesolid har jag ingen aning om.

Tack för svaret
2011-05-02, 11:35
Medlem
Cambijaos avatar
Rökte på i 4 dagar 9:e till 12:e april.

Nu har jag drogtest på fredag 6:e Maj, kommer jag klara mig?

Jag väger 74kg och är 183cm lång.
2011-05-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajdi

Iaf, en vän har iom en jobbintervju fått lämna pissprov som skickades till Karolinska för analys. Detta var förra torsdagen, och fredagen + lördagen dessförinnan hade hon rökt på men totalt bara runt 0.25g. Dessförinnan hade hon rökt vid två tillfällen veckan innan, också då ganska liten mängd. Hon blev nojig givetvis och drack mkt vatten bla, idag fick hon veta att testet måste göras om imorgon.

Så hur stor är risken tror ni att det visar positivt, iom att det skickas till analys? Senast hon rökte var alltså 11/12 dagar sedan. Hon tränar ett par ggr/vecka, äter väl normalt, lite överviktig dock och kanske drygt 160cm lång.

Också - om det visar positivt, anmäler dem det till polisen? Det är ett statligt företag.

Ville bara meddela andra som kanske hamnar i samma sits att hon klarade sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in