2013-02-12, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Varför skulle det vara hårtest? Aldrig någonsin hört talas om någon form av myndighet eller organisation som tar hårtest. Dessutom kan det ju bara spåras i 90dagar ifall du har hår som är 90 dagar gammlt... (dvs det är lugnt om du snaggar dig.)
Annars är det tvärlugnt, cannabis går ut på ett par dagar (absolut max en vecka) om du bara röker en gång.

Men då borde det ju vara lungt! Hur är det med vallmofrön då? Om man äter en bagel med frön på, hur länge ger det utslag i urinen? Att det ger utslag har jag läst överallt att det gör, frågan är bara hur länge. Om man ska göra ett test, ska man då tala om innan "Jag åt bröd med vallmofrön till frukost igår"?
2013-02-12, 19:43
Medlem
Zahles avatar
Fick göra urinprov för ett par dagar sen. Rökte cannabis några gånger i början av december och har sen det varit nykter förutom alkohol, har tränat och rört på mig under tiden och inte rökt före det i december. Bör vara ganska lugnt då skulle jag tro?
2013-02-12, 20:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zahle
Fick göra urinprov för ett par dagar sen. Rökte cannabis några gånger i början av december och har sen det varit nykter förutom alkohol, har tränat och rört på mig under tiden och inte rökt före det i december. Bör vara ganska lugnt då skulle jag tro?
Det är i princip helt riskfritt med tanke på hur lång tid som gått sedan du senast rökte. Slappna av!
2013-02-12, 20:26
Medlem
growcans avatar
Funkar Syntetiskt urin vid hälsokontroller? Tänkte om det inte ger nå värden som kollas.

(http://smoketower.com/420-livsstil-and-accessoarer/tester/cleanurin-100-synthetic-urin25ml.html)
2013-02-13, 12:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstran
Men då borde det ju vara lungt! Hur är det med vallmofrön då? Om man äter en bagel med frön på, hur länge ger det utslag i urinen? Att det ger utslag har jag läst överallt att det gör, frågan är bara hur länge. Om man ska göra ett test, ska man då tala om innan "Jag åt bröd med vallmofrön till frukost igår"?

Ett dygn brukar det sitta i om man har käkat mkt, ja det kan du skylla på.
2013-02-13, 16:21
Medlem
Jag skrev ett par inlägg tidigare i tråden. Jag har kallats till ett "kompletterande förhör gällande ringa narkotikabrott". Det jag undrar är om jag har en rättighet att lämna ut namn?
2013-02-13, 16:47
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omgpewpew
Jag skrev ett par inlägg tidigare i tråden. Jag har kallats till ett "kompletterande förhör gällande ringa narkotikabrott". Det jag undrar är om jag har en rättighet att lämna ut namn?

Hör inte hemma bland drogtester... Men vafan snackar du om.. Ska du lämna ut namn? IDIOT om så är fallet... Och det är endast ett förhör du kan ljuga hur mycket som helst..
2013-02-13, 21:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det vore väldigt märkligt om du inte hade rätt att berätta vad du vet i ett förhör, då anledningen till att du kallas in är att de just vill få reda på vad du vet. Vad du däremot väljer att berätta är en annan femma.
2013-02-13, 22:39
Medlem
xanax99s avatar
Det kan inte vara så att grabben menar lämna ute ett namn i betydelsen att inte nämna i förhöret?

Annars borde han ju givetvis buntas ihop å slås i hjäl som Lars Ekborg skulle ha sagt.
youtube.com/watch?v=3HYrE32taAA
2013-02-15, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hör inte hemma bland drogtester... Men vafan snackar du om.. Ska du lämna ut namn? IDIOT om så är fallet... Och det är endast ett förhör du kan ljuga hur mycket som helst..

Haha, förstår att det kunde misstolkas lite. Polisen i fråga vet om att jag hade varit hos en polare tidigare på dagen(han vet dock inte att polaren har rökt). Undrade bara ifall han kunde kräva att jag ska ge ut polarens namn. Hade varit ganska synd att han ljuger och säger att jag måste ge ut namn när jag inte måste.
2013-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Haha, förstår att det kunde misstolkas lite. Polisen i fråga vet om att jag hade varit hos en polare tidigare på dagen(han vet dock inte att polaren har rökt). Undrade bara ifall han kunde kräva att jag ska ge ut polarens namn. Hade varit ganska synd att han ljuger och säger att jag måste ge ut namn när jag inte måste.

Ingen måste någonsin berätta någonting för polisen. Om polisen påstår detta så är det ren lögn. Du har rätt att inte delta i förhör, du har också rätt att inte svara på några som helst frågor. Kan inte bli någon som helst påföljd för det.
2013-02-16, 20:23
Medlem
Någon som har koll på urinprov och RC'n 5-mapb?
Tog min sista snok för lite mer än 48 timmar sedan och ska pissa tidigt på Tisdag.
Hinner det gå ur kroppen tro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in