2012-05-15, 03:34
Bannlyst
tjoo

några som pissar för fentanyl här? nån som har nån ungefär koll på hur många dagar de visar positivt,

fick pissa för ett tag sen då rökte jag lördag pissade postitivt på tisdagen, men drack ingenting nästan eller åt eller rörde mig under dom dagarna...

mvh
2012-05-15, 07:17
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Syns ej.
Är du supermegasäker på det? Min polare undrar verkligen det
2012-05-15, 10:37
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Någon som vet hur länge körkortet blir indraget om man torskar på thc vid bilkörning?
Många faktorer som spelar in där.
Straffad tidigare? Hur länge du haft körkort? Jobbsituation? Vilket humör personen är på som kommer handlägga ditt ärende osv.

Listan kan göras lång antar jag.
2012-05-15, 11:05
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Är du supermegasäker på det? Min polare undrar verkligen det
Han är supermegasäker på det och det är jag också. Ett tips är att öppna google och skriva "Ritalin + urinprov" för att bekräfta påståendet.

Att bekräfta påståenden på flashback med google till hjälp är väldigt viktigt ibland och det krävs inte särskilt hög IQ och/eller ansträngning för att göra det.
2012-05-15, 15:09
Medlem
flybikess avatar
Citat:
Straffad tidigare? Hur länge du haft körkort? Jobbsituation? Vilket humör personen är på som kommer handlägga ditt ärende osv.

inget straff vad de gäller körkort eller nått, har en stöld på mig bara.
sen har jag haft det i 8 månader :P
2012-05-15, 15:15
Medlem
flybikess avatar
Citat:

inget straff vad de gäller körkort eller nått, har en stöld på mig bara.
sen har jag haft det i 8 månader :P
2012-05-17, 14:24
Medlem
Ska på hälsokontroll med mitt nya jobb på tisdag. Dom kommer köra in 2 stickor i munnen och gnugga emot kinderna. Jag får verkligen inte torska, hur många dagar måste jag vara ren? Jag har både läst 48 och 72 timmar, någon som vet?

Ha de!
2012-05-17, 20:00
Medlem
Jag har läst och följt CB forumet under en längre tid nu och ser ibland trådar som dyker upp om pisstest på arbetsplatser. Vilken typ av arbetsplats använder sig av det? Kan säga att på de ställen jag har arbetat, både mindre ställen och i globala koncerner, så har det inte funnits på kartan att det skulle bli fråga om något sådant.

Använder själv inte CB, men det beror mest på att jag inte får tag på det.
2012-05-18, 10:20
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Han är supermegasäker på det och det är jag också. Ett tips är att öppna google och skriva "Ritalin + urinprov" för att bekräfta påståendet.

Att bekräfta påståenden på flashback med google till hjälp är väldigt viktigt ibland och det krävs inte särskilt hög IQ och/eller ansträngning för att göra det.
Tack för svar och kan dessutom säga att jag öppnat google och kikat på detta. Svaren är många och man vet inte vilket man ska tro på. Därav min fråga

Mvh
2012-05-19, 12:28
Medlem
flybikess avatar
Hur lång tid kan man spåra LSD i urinet/ blodet?
mvh
2012-05-19, 13:59
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Hur lång tid kan man spåra LSD i urinet/ blodet?
mvh
Det går ur fort, vissa säger 12 timmar.

Sökfunktionen ligger till höger, strax under den stora bannern.

https://www.flashback.org/sok/LSD+drogtest
2012-05-19, 17:36
Medlem
Okej, för att berätta min historia kortfattat så kan man säga såhär: Någon tjallade på mig att jag har rökt cannabis till en sjuksköterska på en annan skola än den jag går på (Det är skolan min flickvän går på, och dem sa det till henne). Så är inte 100% att det dem menade mig, fast dem sa mitt namn (Fast min tjej var osäker) Eftersom det var runt 4 veckor sedan dem kontaktade henne. Sjuksköterskan sa att dem skulle kontakta våran, och det förmodligen skulle bli urin prov, men dem har varken kontaktat mig eller min flickvän sen dess...Funderar på att dem antigen har glömt det eller sket i det. Det är ju 3 veckor kvar till avslutningen, så de måste bli snart isåfall eller inget alls.

Så undrar om det är lungt att ja röker en 2g ikväll ? Och sedan rå-dricker vatten framöver, samt träna basta, har en massas vitamin B tabletter också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in