God afton FBare
Många frågor ställs kring hur lång tid det tar för THC att försvinna från kroppen. Givetvis är detta högst individuellt av en rad olika anledningar. Men ska ändå skriva ner hur lång tid det tog för mig, så andra som känner igen sig på min beskrivning får lite riktlinjer att hålla sig till.
Man 30år
Vikt ca 80kg
Längd ca 180 cm
In use Har under 2veckors tid rökt dunderröka, och då menar jag det bästa (i vissa länder är det betydligt lättare att få tag på helt enkelt

) Hur många gram det blev per dag under dessa två veckor vet jag inte, men låt oss säga ca 3 gram. Var innan dessa två veckor helt ren, hade inte rökt på över 2 månader.
För att snabba på utsöndringen av THC tränar jag 6ggr/veckan. Mycket konditionsträning, 1 mil minst 5 ggr/veckan.
Har för detta ändamål inhandlat THC-urinprovsstickor som mäter enda ner till 25 ng/ml, proven är med andra ord extremt känsliga.
Återkommer med resultat löpande. Ni andra får även gärna kommentera vad ni tror, hur lång tid kommer det ta för mig att bli ren från dessa två veckors rökande. Kom ihåg att jag konditionstränar så gått som varje dag.
Hälsningar
Rizzo