2011-07-21, 17:31
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Tjaa, Blev tagen av snuten på P&L och slängd i fyllecell. När jag vaknade o ville gå så sa dom att jag skulle ha ett förhör för "Misstanke om Narkotika-brott". Jahapp tänkte jag det sög ju, Iom att jag puffat som fan hela festivalen.

Iaf så skulle jag pissa åt dom. MEN! Jag gjorde som så att jag tog koppen o fyllde upp den med vatten från toan till kanske 50% sen la jag några droppar för färg MAX 10% till så att koppen va fylld till 60% kanske.. Kommer jag klara mig? Jag tror personligen att det kommer bli ogiltigt och att jag kommer få pissa igen inom en snar framtid så nu har jag inte rökt på ett tag, men jag är inte helt säker. Tack!

Smart drag - Vad du gjorde var ju ungefär som att hydrera dig, fast i efterhand!

Spontant känns det som om du har rätt idéer om det hela - förmodligen ogiltigt och omtest då kreatinvärdet lär ha varit för lågt, kanske att det blev positivt om du hade väldigt höga värden till att börja med...

Jag skulle uppskatta om du höll mig uppdaterad på hur det gick, skriver du nån mer post så får du gärna skicka mig ett PM

Lycka till!
Senast redigerad av PenisJuice 2011-07-21 kl. 17:34.
2011-07-22, 01:24
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Smart drag - Vad du gjorde var ju ungefär som att hydrera dig, fast i efterhand!

Spontant känns det som om du har rätt idéer om det hela - förmodligen ogiltigt och omtest då kreatinvärdet lär ha varit för lågt, kanske att det blev positivt om du hade väldigt höga värden till att börja med...

Jag skulle uppskatta om du höll mig uppdaterad på hur det gick, skriver du nån mer post så får du gärna skicka mig ett PM

Lycka till!

Tjaa, Tack för svar. Jag hoppas verkligen på det. Jag hade kanske rökt 2-3 gånger på Festivalen och även minst en gång samma dag som jag blev tagen, innan dess hade jag inte rökt någonting på 2-3 veckor.. MEN innan dess puffade jag varje dag i 6 månader såååå... Iofs så hade jag druckit sjuka mängder öl-vin-alkohol på kvällen också så mitt piss va antagligen redan ganska vattenblandat.. Absolut ska jag hålla dig uppdaterad! Fred ut.
2011-07-22, 15:58
Medlem
Emelitos avatar
BTW, Hur lång tid tar det på ett ungefär innan man får svar från polisen?
2011-07-24, 15:38
Medlem
Slave1s avatar
betyer detta att personer med lite underhudsfett blir rena snabbare?
2011-07-24, 16:19
Bannlyst
Är det svårare att bli ren på analys? Trodde jag skulle slippa prov så rökte varje dag från söndag till igår och ska in imorgon. Innan dess var det några gånger under ett par dagar typ 5 dagar innan och var helt ren torsdagen för två veckor sedan. Hade tänkt trycka i mig minst 5 liter vatten idag och ytterligare minst 5 imorgon sedan har jag fått ett tips om att hälla i klorin i pisset och det ska tydligen ska funka, hur många teskedar pratar vi om och ska det bara hällas rakt i koppen?

Kan inte ta någon annans urin och ska se om jag kan hitta mina B-vitaminer, har inga pengar till nya men har kreatin. Förra gången rökte jag tre dagar med början exakt två veckor innan provtagning, testade mig själv två dagar innan provet och var inte ren och drack mycket vatten. Provet var väldigt lite gult och tog inget kreatin alls och fick ett brev om att jag var negativ.

Kommer detta att funka? Fler tips?
2011-07-24, 19:04
Medlem
Xqizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
BTW, Hur lång tid tar det på ett ungefär innan man får svar från polisen?

När jag pissar på jobbet så brukar det ta 1 vecka, då är det också analys.
2011-07-25, 14:25
Medlem
Hej,

Jag har rökt cannabis dagligen i nästan 2 år fram tills för en vecka sen. Har varit ren tidigare några månader i streck. Nu tycker morsan och farsan att jag skall förbli ren och de vill för sin egen skull att jag drogtestar mig. Min fråga är följande: Kan jag bara gå och testa mig utan att bli straffad (testet kommer garanterat visa THC i urinet).
Anledningen till att jag frågar är jag imorgon ska till köpenhamn och skulle vilja röka där 2 dagar för att sedan vara ren?

Har ni några ideér hur jag kan komma undan mina föräldrars drogtest, eller hur jag kan få dem att godkänna att jag gör testet om en månad eller så?

Kram på er!
2011-07-25, 21:38
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakiren08
Hej,

Jag har rökt cannabis dagligen i nästan 2 år fram tills för en vecka sen. Har varit ren tidigare några månader i streck. Nu tycker morsan och farsan att jag skall förbli ren och de vill för sin egen skull att jag drogtestar mig. Min fråga är följande: Kan jag bara gå och testa mig utan att bli straffad (testet kommer garanterat visa THC i urinet).
Anledningen till att jag frågar är jag imorgon ska till köpenhamn och skulle vilja röka där 2 dagar för att sedan vara ren?

Har ni några ideér hur jag kan komma undan mina föräldrars drogtest, eller hur jag kan få dem att godkänna att jag gör testet om en månad eller så?

Kram på er!
Förutom det tämligen uppenbara alternativet att inte låta dem testa dig överhuvudtaget kan du väl prova att tala med dem och resonera kring saken på ett ärligt och vuxet sätt? Säg till exempel att du kan gå med på att testas om en månad, om du tycker att det är rimligt.
2011-07-26, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Förutom det tämligen uppenbara alternativet att inte låta dem testa dig överhuvudtaget kan du väl prova att tala med dem och resonera kring saken på ett ärligt och vuxet sätt? Säg till exempel att du kan gå med på att testas om en månad, om du tycker att det är rimligt.

Ja, men är det möjligt att bara gå och testa sig någonstans utan påföljder? Om jag testar mig på t.ex. Maria Pol och det är positivt, låter de mig bara gå?

Behöver ett argument som tillåter mig att vänta 1-2 månader med att testa mig. T.ex: Om jag testar positivt så hamnar jag i ett register, eller blir polisanmäld. Därför måste jag vänta ca 2 månader så jag är 100% ren.
Päronen vet ju att jag rökt för en vecka sen men vill hemskt gärna njuta av christiania 2 dagar nu och sen gå helt ren efter det.
Kram!
2011-07-26, 03:03
Medlem
Det verkar inte som att det går att edita mitt tidigare inlägg.

Jag skulle också vilja veta hur ett standard urinprov går till. Har googlat men inte hittat. Är det alltid så att man kissar i en behållare och de doppar i en sticka. Vid utslag på THC går det iväg till labb och utan utslag går det ej iväg?
Kan de se exakt när man har rökt sin sista spliff vid utslag på THC?

Kram!
2011-07-26, 12:31
Medlem
gugglianos avatar
tja. kan man fuska på B-peth? Ett prov som visar hur mycket man ölat under de senaste 3 veckorna?det är ju dessvärre ett blodprov, och jag har ölat med några som rökt,.,så jag har passivt fått i mig en del. det tar väl et tag innan den skiten också går ur?
2011-07-26, 21:48
Medlem
God afton FBare

Många frågor ställs kring hur lång tid det tar för THC att försvinna från kroppen. Givetvis är detta högst individuellt av en rad olika anledningar. Men ska ändå skriva ner hur lång tid det tog för mig, så andra som känner igen sig på min beskrivning får lite riktlinjer att hålla sig till.

Man 30år
Vikt ca 80kg
Längd ca 180 cm
In use Har under 2veckors tid rökt dunderröka, och då menar jag det bästa (i vissa länder är det betydligt lättare att få tag på helt enkelt ) Hur många gram det blev per dag under dessa två veckor vet jag inte, men låt oss säga ca 3 gram. Var innan dessa två veckor helt ren, hade inte rökt på över 2 månader.

För att snabba på utsöndringen av THC tränar jag 6ggr/veckan. Mycket konditionsträning, 1 mil minst 5 ggr/veckan.

Har för detta ändamål inhandlat THC-urinprovsstickor som mäter enda ner till 25 ng/ml, proven är med andra ord extremt känsliga.

Återkommer med resultat löpande. Ni andra får även gärna kommentera vad ni tror, hur lång tid kommer det ta för mig att bli ren från dessa två veckors rökande. Kom ihåg att jag konditionstränar så gått som varje dag.

Hälsningar
Rizzo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in