Jag har hyffsad koll på thc och när det går ur kroppen men har lite funderingar jag hoppas nån kan svara på gärna nån med erfarenhet.
Det är så att jag rökte "i stort sett" dagligen i 4-5 år och under den tiden har jag torskat för ringa 2 ggr (Ganska bra statisktik enligt mig)
Hur somhelst sista gången jag torskade blev jag även häktad i 3 veckor pga av andra saker så att jag torskade på ringa va bara en tillfällighet. Jag va såklart ren dom 3 veckorna på häktet efter det va jag ren i ca 2-3 månader.
För nån vecka sen tog jag några bloss kanske blossade 4-5 dagar på rad sen började jag jobba så jag la ner det på obestämd tid igen.
Nu satt jag och funderade lite jag tränar minst 5 dagar i veckan på gym och promenerar / motionerar även utöver det i stort sett dagligen.
Jag jobbar ändå 8h varje veckodag med ett hyffsat ansträngande betong jobb så man svettas och bränner i stort sett konstant på jobbet likaså på hemmaplan.
om jag tar ett par bloss på helger endast säg tex på lördagar inga mängder nån spliff eller 2 och hydrerar mig bra innan provtagning
"Måste tilägga att jag dricker stora mängder vatten varje dag pga jobb/träning minst 3-4 liter"
Vad tror ni det borde inte va nån större fara eller hur ? jag vill verkligen inte sluta med denna underbara växt den har betydit mycket för mig genom livet måste bara trappa ner pga körkort , jobb och familj.