2011-07-16, 21:53
Medlem
SI2HIIs avatar
Jag har varit ren i 6 månader men rökte idag 5-6 bloss av en gräsjoint. Är 1.70 lång och väger 80 kilo. När kommer jag vara ren igen?
2011-07-17, 21:31
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SI2HII
Jag har varit ren i 6 månader men rökte idag 5-6 bloss av en gräsjoint. Är 1.70 lång och väger 80 kilo. När kommer jag vara ren igen?
Gissningsvis inom några dagar.
2011-07-17, 21:50
Medlem
SI2HIIs avatar
Citat:

Kan meddela att jag vart ren redan dagen efter Nu har jag dock tryckt i mig 10st valium, när
kommer jag bli ren?
2011-07-18, 14:54
Medlem
Emelitos avatar
Tjaa, Blev tagen av snuten på P&L och slängd i fyllecell. När jag vaknade o ville gå så sa dom att jag skulle ha ett förhör för "Misstanke om Narkotika-brott". Jahapp tänkte jag det sög ju, Iom att jag puffat som fan hela festivalen.

Iaf så skulle jag pissa åt dom. MEN! Jag gjorde som så att jag tog koppen o fyllde upp den med vatten från toan till kanske 50% sen la jag några droppar för färg MAX 10% till så att koppen va fylld till 60% kanske.. Kommer jag klara mig? Jag tror personligen att det kommer bli ogiltigt och att jag kommer få pissa igen inom en snar framtid så nu har jag inte rökt på ett tag, men jag är inte helt säker. Tack!
2011-07-18, 23:01
Medlem
Quadpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xqiz
Tja

Har rökt en joint varje dag i 5 dagar.. Blir jag ren om 4 veckor? (186/70kg)

Drick mycket vatten, försök att röra på dig men vila en vecka innan pissprov för att förbränningen av fett i kroppen skall avta. Ät fettsnålt och drick ännu mer vatten. Det borde göra dig grön som en omogen banan.

Två dagar innan prov skulle jag käka massor av fett. Dagen du pissar ser du till att dricka lite kaffe och lite vatten. GÅ upp på morgonen och pissa, morgonpisset är alltid smutsigast!

Lycka till!
2011-07-18, 23:03
Medlem
Quadpowers avatar
Citat:

Beroende på ämnesomsättning kan det ta allt från 5-12 dagar. Vad du än gör, ge fan i att röka sålänge du vill bli ren.
2011-07-20, 16:12
Medlem
Xqizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadpower

Dagen du pissar ser du till att dricka lite kaffe och lite vatten.

Lycka till!

Många säger att man ska dricka mycket vatten samma dag och dagar innan... Var du tror du att dricka lite vatten 2 dagar innan skulle hjälpa?

Ska springa nu varannan dag i 3 veckor då. Sen sista veckan ta det lugnt..
Senast redigerad av Xqiz 2011-07-20 kl. 16:17.
2011-07-21, 14:27
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Tjaa, Blev tagen av snuten på P&L och slängd i fyllecell. När jag vaknade o ville gå så sa dom att jag skulle ha ett förhör för "Misstanke om Narkotika-brott". Jahapp tänkte jag det sög ju, Iom att jag puffat som fan hela festivalen.

Iaf så skulle jag pissa åt dom. MEN! Jag gjorde som så att jag tog koppen o fyllde upp den med vatten från toan till kanske 50% sen la jag några droppar för färg MAX 10% till så att koppen va fylld till 60% kanske.. Kommer jag klara mig? Jag tror personligen att det kommer bli ogiltigt och att jag kommer få pissa igen inom en snar framtid så nu har jag inte rökt på ett tag, men jag är inte helt säker. Tack!

bymp
2011-07-21, 14:39
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Sökt men inte hittat nå tydligt svar. Har 5 tabletter c-vitamin som innehåller 600mg C-Vitamin styck. Hur långt innan pissprov bör jag ta dessa för att urinet ska bli gult trots att man häller i sig massa vatten innan? en på kvällen innan och en på morgonen eller?
2011-07-21, 14:46
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Sökt men inte hittat nå tydligt svar. Har 5 tabletter c-vitamin som innehåller 600mg C-Vitamin styck. Hur långt innan pissprov bör jag ta dessa för att urinet ska bli gult trots att man häller i sig massa vatten innan? en på kvällen innan och en på morgonen eller?
Det är vitamin B-12 som gör urin gult/orange. Då dricker i alla fall jag det de sista 3 timmarna innan provet.
2011-07-21, 16:21
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det är vitamin B-12 som gör urin gult/orange. Då dricker i alla fall jag det de sista 3 timmarna innan provet.

Ofan, vilken miss av mig Får jag köpa mig juice då.
2011-07-21, 17:22
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Ofan, vilken miss av mig Får jag köpa mig juice då.
Juice är gott men va ska du ha de till? Hälla i muggen? Finns ju att köpa brustabletter på de flesta matvarubutiker, multivitamintabletter funkar också eftersom de innehåller det du söker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in