2009-08-25, 23:02
Medlem
Crunchies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.
Jag skulle påstå att jag har mycket bra ämnesomsättning, dessvärre tränar jag inte alls. 30 minuters promenad om dagen är väll vad jag mäktar med.

Ska pissa på en health checkup, kan därför boka min egna tid.

Om jag lyckas få ett break på 3 månader, är det chill då?

Är nervös, gäller mitt Visum. :I

Beställ nått drogtest på nätet och kolla läget.
2009-08-26, 10:53
Medlem
Y3.s avatar
Självklart kan ni inte veta detta, men slänger ut för eventuella gissningar.

Hur mycket kan man lita på dessa urintester som man gör själv hemma?

Jag beställde ett från https://4tknox.au.com/drugtest.com.au/order_form.html , det som är högst upp. Ser det OK ut? Jag har aldrig sett ett urinprov tidigare så har verkligen ingen aning. Det kanske är en scam sida. Köpte i alla fall en för att testa.

Kanske borde vara riktigt säker och beställa ett annat från annan sida om detta skulle visa negativt?

Jag vet att jag låter sjukt nojig, men detta gäller som sagt mitt visum och att bli utkickad från Australien just nu skulle betyda en massa bekymmer.

Tacksam för all input jag får av er mer rutinerade damer och herrar.
2009-08-26, 12:23
Medlem
Crunchies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.
Självklart kan ni inte veta detta, men slänger ut för eventuella gissningar.

Hur mycket kan man lita på dessa urintester som man gör själv hemma?

Jag beställde ett från https://4tknox.au.com/drugtest.com.au/order_form.html , det som är högst upp. Ser det OK ut? Jag har aldrig sett ett urinprov tidigare så har verkligen ingen aning. Det kanske är en scam sida. Köpte i alla fall en för att testa.

Kanske borde vara riktigt säker och beställa ett annat från annan sida om detta skulle visa negativt?

Jag vet att jag låter sjukt nojig, men detta gäller som sagt mitt visum och att bli utkickad från Australien just nu skulle betyda en massa bekymmer.

Tacksam för all input jag får av er mer rutinerade damer och herrar.

tycker det ser legit ut.

2 månader är HELT lugnt för mig, jag blir ren på 2 veckor efter varje-dags-rökande i månader. men det är jag det...
2009-08-26, 22:21
Medlem
SMD FBs avatar
Har rättegång imorgon, riskerar ett långt fängelsestraff (1,5). Någon som vet om dom drogtestar en innan rättegången eller om dom gör det innan man åker in i finkan. Brott mot narkotikastrafflagen är det som har blivit lite tokigt mellan mig och lagens långa arm.
2009-08-27, 00:50
Medlem
Crunchies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Har rättegång imorgon, riskerar ett långt fängelsestraff (1,5). Någon som vet om dom drogtestar en innan rättegången eller om dom gör det innan man åker in i finkan. Brott mot narkotikastrafflagen är det som har blivit lite tokigt mellan mig och lagens långa arm.

Jag vet inte men kan verkligen inte tänka mig det såvida du inte ser påverkad ut under förhandlingarna
2009-08-28, 13:12
Medlem
Ah tjenare.
Får ursäkta frågan ifall den varit uppe tidigare i dom 100+ andra sidorna.

Dom senaste 2 månaderna har jag rökt cannabis 3-4 dagar i veckan ca.
Då pratar vi inte om en femma själv utan mer rökt kanske 3-4 gåsar med ett gäng polare (3-4~)

Jag läste på första sidan då att om man röker dagligen kan man få en konstant thcnivå i blodet och då kommer vi till min fråga:

Om detta stämmer, hur lång tid tror ni det tar innan jag kan ta ett blodprov om jag nu har fått en konstant thcnivå i blodet?

Ni får ursäkta ifall det är en noobfråga men blivit lite smått nojjig efter en del händelser som hänt dom senaste dagarna och det är alltid bättre att vara på den säkra sidan.

/ hb
2009-09-02, 17:38
Medlem
tem04s avatar
Rätteggn??

Citat:
Ja inte testar dom dej innan rättegången men så fort (om du nu blir dömd) så får du lämna pissprov det första du gör på anstalten, men det är ju skit samma du får ju vara hur positiv du vill när du ställer in dej på kåken det som händer är att du får ingen permis innan du är ren, å dom kommer att väcka dej tre ggr i veckan kl 07:00 för att du ska pissa ....rena jävla terrorn sen så blir det ett besök hos fängelsechefen som frågar om du har knarkat........
2009-09-02, 23:42
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Ja inte testar dom dej innan rättegången men så fort (om du nu blir dömd) så får du lämna pissprov det första du gör på anstalten, men det är ju skit samma du får ju vara hur positiv du vill när du ställer in dej på kåken det som händer är att du får ingen permis innan du är ren, å dom kommer att väcka dej tre ggr i veckan kl 07:00 för att du ska pissa ....rena jävla terrorn sen så blir det ett besök hos fängelsechefen som frågar om du har knarkat........
Tack för svaret. Blev inte kåken, utan villkorligt. Får ligga lite lågt ett tag.
2009-09-04, 11:57
Medlem
Ektorps avatar
Läste FAQ vilket gjorde mig lugnare men jag nojjar som fan iallafall. Var precis på sjukhuset och lämnade urin/blod prov pga klamydia+syfilis test. Jag rökte hasch med en polare för ungefär 17 dagar sedan och innan det ungefär 2 veckor innan. Det handar definitivt inte om stora mängder, 2 spliffar för 17 dagar sedan.

Bör jag oroa mig?

"Q: Jag ska lämna blod / urinprov på sjukhuset idag, kommer det att synas att jag knarkat?
A: NEJ! Dom kollar _aldrig_ efter knark i ditt urin / blod på sjukhuset."

Stämmer detta verkligen?
2009-09-06, 14:58
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ektorp
Läste FAQ vilket gjorde mig lugnare men jag nojjar som fan iallafall. Var precis på sjukhuset och lämnade urin/blod prov pga klamydia+syfilis test. Jag rökte hasch med en polare för ungefär 17 dagar sedan och innan det ungefär 2 veckor innan. Det handar definitivt inte om stora mängder, 2 spliffar för 17 dagar sedan.

Bör jag oroa mig?

"Q: Jag ska lämna blod / urinprov på sjukhuset idag, kommer det att synas att jag knarkat?
A: NEJ! Dom kollar _aldrig_ efter knark i ditt urin / blod på sjukhuset."

Stämmer detta verkligen?

De kollar inte efter knark!!!
2009-09-08, 18:57
Medlem
jabarkass avatar
rent piss visar positivt.

Hej jag fick låna rent piss av en polare som aldrig har använt någon drog utöver nikotin och alkohol. Men visade ändå positivt för meta och thc.
Det var denna sticka: http://anl.se/img/pdf_filer/abc_drogtest_multikassett.pdf [pdf]

Han har tagit ipren och nässpray. sista ipren,en 2 dagar före pisset och nässpary hela tiden. kan det visa positivt? Och hur länge tar det för nässpray och ipren att lämna kroppen.

urinen är inte labb testad endast med sticka.
2009-09-15, 20:27
Bannlyst
Citat:

Nej. Haha en kompis till mej skulle fått lämna pissprov för att han börja skratta mitt i allt men han slapp undan på nåt jävla vänster....för övrigt så har jag ett par kompisar som hade rättegång angående narkotikabrott och det var 3 stycken som var rejält flöddrade under den men dom behövde inte lämna...Men dom kommer inte testa dej sålänge du inte börjar skratta eller nåt Mej har dom aldrig drogtestat iallafall....Skriv gärna ett pm om du slapp kåken..Lycka till

MVH

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in