2008-04-20, 01:58
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
hjälper det om man hydrera sig med alcohol?
Jag är skeptisk till att det skulle fylla någon större funktion, alkoholen torkar ju ut kroppen först och främst. Men å andra sidan hjälper den faktorn dig att hydrera med mer vatten för att återställa vätskebalansen...
2008-04-21, 03:34
Medlem
Finns det ingen som kan svara på ngn av frågorna här??

http://www.flashback.org/showpost.php?p=10805593&postcount=529

...bump...
2008-04-21, 16:51
Medlem
Tjena var på ett pissprov idag och pisset skickades på analys. Senast jag rökte var för 86 dagar sedan. och innan det har jag rökt max 6-7 gånger. Och nu i helgen innan så drack jag mkt vatten och multivitamin dryck. Min fråga är hur stor är risken att jag torskar?
2008-04-21, 17:14
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodman!
Tjena var på ett pissprov idag och pisset skickades på analys. Senast jag rökte var för 86 dagar sedan. och innan det har jag rökt max 6-7 gånger. Och nu i helgen innan så drack jag mkt vatten och multivitamin dryck. Min fråga är hur stor är risken att jag torskar?
Extremt liten. Kan inte på nåt se hur du skulle kunna åka dit.. Du var med stor säkerhet ren redan för 50 dagar sen..
2008-04-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Extremt liten. Kan inte på nåt se hur du skulle kunna åka dit.. Du var med stor säkerhet ren redan för 50 dagar sen..

Jävligt skönt att höra! Men är det inte större risk att åka dit om det skickas på analys istället för stickprov?
2008-04-21, 17:22
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodman!
Jävligt skönt att höra! Men är det inte större risk att åka dit om det skickas på analys istället för stickprov?
Jo, men det är ändå ingen risk.
2008-04-21, 18:51
Medlem
dreasss avatar
Tjena. Hoppas ni på FB kan hjälpa mig med några frågor.

Har pisseprov på torsdag (sent på dagen om det är någon skillnad?).
Var 12 dagar sen jag rökte på torsdag. Rökte då skunk. Senaste jag rökte innan dess var drygt 9 månader sen.

Redan dagen efter spelade jag match och svettades en del. Efter det har jag inte aktiverat mig direkt. Har la lite fett på kroppen som det tyvärr kan satt sig i.

Finns det risk att jag åker dit på de ? Och vad tycker ni jag ska ta till för knep 3 dagar innan jag pissar. Är lite nojjig nu då jag hört annat från vänner.
2008-04-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Jo, men det är ändå ingen risk.

Så i mitt fall spelar det ingen roll vilken kost jag haft under de 86 dagarna eller hur mycket jag väger osv. ?
2008-04-23, 01:01
Bannlyst
Benzo

Om jag har ett benzo preparta utskrivet av läkae och går och tar tester blod+piss och labb analys för att behåla körkortet.
Säg jag har stesolid utsrivet och tar xanor, syns det då? tittar dom efter det!
2008-04-23, 18:31
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse666
Om jag har ett benzo preparta utskrivet av läkae och går och tar tester blod+piss och labb analys för att behåla körkortet.
Säg jag har stesolid utsrivet och tar xanor, syns det då? tittar dom efter det!
På standardtester är det lugnt, men om det skickas till labb och misstanke finns att du tar just xanor så kollar de efter det = "aj då."
2008-04-23, 20:04
Medlem
Tomashs avatar
Blodprov/Levervärden. Behöver hjälp!

Hejsan! Åkte dit för rattfylla för ca ett år sen och måste nu kolla mina levervärden för att dom ska se om jag är alkolist, vilket jag inte är men jag röker hasch dagligen..
Frågan är då letar dom efter "thc" under dessa prover? Om dom gör de hur länge måste jag hålla uppe? Ska till läkaren 2 juni..
Tacksam för all hjälp!
.
2008-04-23, 22:04
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomash
Hejsan! Åkte dit för rattfylla för ca ett år sen och måste nu kolla mina levervärden för att dom ska se om jag är alkolist, vilket jag inte är men jag röker hasch dagligen..
Frågan är då letar dom efter "thc" under dessa prover? Om dom gör de hur länge måste jag hålla uppe? Ska till läkaren 2 juni..
Tacksam för all hjälp!
.
Att "passa på och kolla efter THC också" när man kollar levervärden? Nah, mycket skeptisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in