Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, jag ger bara generella svar. Det individuella har också ett finger med i spelet. Oftast är man ren efter 2 dagar men du kan vara ett undantag, inte vet jag. Jag vet inte heller hur det ser ut kring din situation med droger och kontakt med olika myndigheter och föreningar och vad de har för uppfattning om dig.
Till din sista fråga så skulle jag fråga efter hur situationen ser ut och om vad ni pratar om, hon/han som tar proverna kanske inte ens vet vilka droger de testar för.. Men för att ge dig ett exempel kan du typ säga att du fick pissa för att behålla körkortet och fick skriva på en lapp under provtagningen där man bekräftade att man hade tagit provet och vilka droger man testade för. Lägg upp det som att hon/han vill informera dig om hur det går till och vilka droger de testar för.
Jag har torskat en gång för cannabis, det var förra veckan i onsdags. Polisen kom, hussransakan. Hittade rester av cannabis. Jag erkände bruk. Idag var första gången efter att jag torskat jag har pissat där hos maria ungdom.
Gick dit, väntade i rummet, pissade och sen fick jag gå hem. Om 2-3 veckor ska jag på ett möte och snacka om hur det gått typ. Var positiv på första provet som togs för en vecka sen. Har inte knarkat mer sen dess. Så halterna av thc metaboliter sjunker ständigt.
Jag vet att maria ungdom skickade in proverna på analys hos SKL vet inte hur det är nu dock. Pissar i ett litet rum med en svartspegel där de övervakar provet så att fuska går inte så enkelt.